Gå til innhold

Murring og VOND korsrygg..normalt etter EL?


Gjest Gjest_Undrer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Undrer_*

Hei, hadde EL (eller positiv EL test) for 4 dager siden. I dag har jeg hatt vondt nederst i magen (føler litt som det er kniv som går ut og inn...), og korsryggen har vært fæl..! Vært så "øm" /"vond" hele dagen, og litt i går kveld..! ( vil nevne at jeg hadde samleie 3 før inkl EL dagen)Er det "normalt" å ha det sånn 4 dager etter positiv EL test? Føles svært som mensen smerter...Vil og kommentere at smaksansen er litt annerledes..! Rart!

Takker for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville stilt spørsmålet inne på prøverforumet, får du nok raskere og bedre svar :)

Ellers er alt egentlig normalt/ikke normalt! Håper du er gravid, og det høres jo litt ut som om noe er på gang, så krysser fingre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville stilt spørsmålet inne på prøverforumet, får du nok raskere og bedre svar :)

Ellers er alt egentlig normalt/ikke normalt! Håper du er gravid, og det høres jo litt ut som om noe er på gang, så krysser fingre ;)

Takk for tipset, visste ikke om det forummet :) Jeg håper jo at det skjer noe, men dette er første PP, men jeg vet også at vi greide å treffe ifh til EL. Er veldig spent. I dag er smaksansen "verre", dvs jeg smaker svært lite, og det føler som jeg har noen "små sår" i munnen. Merkelig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...