Gå til innhold

Trekant med ei jente, hvor finner jeg henne?


Gjest H

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 23 år. Har vært sammen med typen min i snart 3 år, han er noen år eldre enn meg. Jeg vil si vi har et trygt og godt samliv, og vi stoler på hverandre.

Jeg er i bunn og grunn ganske så eventyrlysten av meg, og føler kanskje at jeg aldri har fått "rast fra meg" ordentlig. Jeg ville dog aldri hatt sex med andre bak min samboers rygg, det er bare ikke meg. :nei: Men jeg fantaserer iblant om å eksperimentere og utforske seksualiteten min mer. Jeg debuterte relativt sent, og møtte kjæresten min like etterpå.

Han vil overhodet ikke la meg ha noe med andre gutter å gjøre, det er jeg ganske sikker på. Men jeg vet han har en fantasi om å ha trekant med meg og ei jente til. Jeg er nysgjerrig på jentesex, synes kvinnekroppen er sexy, og har lurt en del på om jeg er biseksuell. Vi har imidlertid bare latt det bli med snakket, og ikke tenkt seriøst på å gjøre noe med det.

Men så gikk det nylig opp for meg at hvis jeg faktisk finner ei jente som vil kose seg med oss, så får jeg stimulert eventyrlysten min, samtidig som typen får realisert sin store drøm. Hva er vel bedre enn det!? :jepp: Jeg vet jeg ikke kommer til å bli sjalu, det er meg han er glad i. Men så blir det jo en stor utfordring å finne ei pen, smart og frisinnet jente som vi begge liker da. Vil at det skal være ei helt ukjent ei som vi bare kan møte på et hotell eller noe...

Så da lurer jeg på om det er noen der ute som har forslag/erfaringer med gode nettsider eller lignende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cupido.no kan iallefall gi deg en pekepinn. Må bare luke ut de som ikke er seriøse...

Ellers er nakenprat.no en mulighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cupido.no kan iallefall gi deg en pekepinn. Må bare luke ut de som ikke er seriøse...

Ellers er nakenprat.no en mulighet...

Alrait! Koster det noe å bli medlem? Takk for svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alrait! Koster det noe å bli medlem? Takk for svar!:)

Begge deler er gratis

Cupido.no gir deg bare 5 gratis meldinger om dagen, men det kan jo være nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...