Gå til innhold

strøket mange ganger


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvis du har strøket 4 ganger og leter etter en lettere måte å få lappen på er jeg glad at du ikke har fått den og håper du aldri får den. Bare det at du leter etter en måte å få den lettere på viser lite ansvarsfølelse noe som i seg selv gjør at du er uegnet i trafikken.

Når du stryker er det fordi du ikke er egnet til å kjøre i trafikken og selv om det er mange andre som er det betyr ikke det at det er ønskelig med flere slike.

Ta bussen, øv mer, få deg ny jobb eller noe annet, men for all sett ikke andres liv i fare for at du skal få ett enklere liv.

Dette er bare sludder og vås, og til lite hjelp for de som søker støtte og råd her. En av mine brødre strøk fire eller fem ganger til lappen. I dag er han en meget dyktig sjåfør. En annen bror valgte også å ta lappen "ute på landet" da han strøk første gang, og han har hatt lappen i over 12 år nå, og transporterer problemfritt stadig sine barn i bil.

Noen behøver lengre tid på lappen. Det kan skyldes mange ting, og slik er det. Men så lenge man ikke gir opp, og får bestått til slutt, står en med samme utgangspunkt til å bli en riktig så god sjåfør som en som står på første eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noen av disse feilene. Sensor sier at jeg er litt usikker, men det kommer av jeg blir sååååååå nervøs at hjertet hopper i halsen :( Hva skal jeg gjøre? Har kastet bort flere tusen kroner, er rett og slett blitt fattig pga. førerkortet. Jeg skal bruke bilen til jobben som ikke ligger i byen, men et rolig sted med lite trafikk. Hvor i landet er det landeveier og rolig? Og hvorfor er sensorene så stive?

Problemet er altså at nervene ligger tjukt utapå deg.

-titak

-kjør opp ett annet sted, bytt sensor helt til du finner en du slapper av med.

-kjør mye, det gir trygghet

- vurder å ta lappen kun for automatgir og elbil, så unngår du en av stressfaktorene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...