Gjest Katee Skrevet 27. mars 2012 #461 Del Skrevet 27. mars 2012 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. april 2012 Forfatter #462 Del Skrevet 5. april 2012 Det er stas når jobben ødelegger hele påskeferien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. april 2012 #463 Del Skrevet 5. april 2012 Å nei! Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. april 2012 Forfatter #464 Del Skrevet 5. april 2012 Måtte på kontoret i dag pga andres elendige planlegging, bare fordi jeg var den eneste som kunne utføre de nødvendige oppgavene. Heldigvis hadde jeg med meg mannen...så jeg slapp å gå på veggen. Hadde fri de tre dagene før påske, og det var bare mas fra ende til annen mens jeg var utenbys også. Glad jeg ikke har lenge igjen der, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. april 2012 #465 Del Skrevet 8. april 2012 Å, så surt! Håper resten av påsken har blitt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 8. april 2012 Forfatter #466 Del Skrevet 8. april 2012 Ja, det ble heldigvis en ende på maset. Resten av påsken har vært topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. april 2012 #467 Del Skrevet 8. april 2012 Å, bra! Nyt de siste timene det har gått så altfor fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. april 2012 #468 Del Skrevet 18. april 2012 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 19. april 2012 Forfatter #469 Del Skrevet 19. april 2012 Åh, det er fortsatt masse stress på jobb! Men vi ser da en ende på kaoset... Jeg for min del skulle ønske det var juli. Men med hektiske dager, så går jo i alle fall tida fort! Jeg skulle nok helst hatt en rutinejobb...haha.. Så slapp jeg å bli så overveldet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. april 2012 #470 Del Skrevet 19. april 2012 Så tøft gjort å si opp jobben! Det krever faktisk mer mot for å si opp sånn enn det gjør å bli og satse på at det blir bedre etter hvert! Håper alt er bra med deg ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. april 2012 #471 Del Skrevet 19. april 2012 Er det ut juni du skal jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #472 Del Skrevet 1. mai 2012 Takk, Mah! Godt å høre at man kan se sånn på det. Jeg føler litt at jeg "stikker" fordi jeg er feig... Ja, det er ut juni jeg skal jobbe, Al. One month down, and three to go! --- On a different note, sitter jeg her og vurderer om jeg skal avfarge håret mitt. Har farga det svart i 8 år, og selv om jeg går til frisør så klør jeg ganske godt i hodebunnen hver gang jeg farger det. Så jeg lurer på om det er best å slutte. Men det er ikke bare et lett valg... Det svarte håret matcher stilen så godt, føler jeg. Og skulle det vært blond, så skulle det helst vært nesten hvitt... Haha.. Men det er det jo ikke, det er jo mer gyllent. Og det er en fin farge altså, men... Blæh! Mannen sier jeg bare bør kjøre på og avfarge det, for om jeg angrer kan jeg jo alltids gå tilbake en dag. Og det er jo forøvrig sant det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. mai 2012 #473 Del Skrevet 9. mai 2012 Enig med mannen! Du kan jo prøve Kan være deilig med litt forandring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå