Gå til innhold

Wide Awake


*Numi*

Anbefalte innlegg

Jeg er snart ved et veiskille. Noen måneder fra nå skal bachelorgraden være fullført og en ny tilværelse venter. Skummelt og spennende. Så jeg tenkte at for å hjelpe meg å nå målet/målene kunne kanskje en dagbok hvor jeg skriver ned hva som skal gjøres og hva som er gjort være en god idé. Med Lacuna Coils Wide Awake til å sette stemningen erklærer jeg herved denne dagboka for åpnet.

Wide Awake

The rebel inside

A mind of my own

I haven't felt right

Since the moment I gave up

I challenged my limits

I'm feeling I'm becoming limitless

I take it all in and inhale

I'm wide awake

I open my eyes and the sky is so blue all of a sudden

I know that I treasure my life

I find myself

Wide awake

Like you

The struggle within

Now I understand freedom begins

When you get out of the cage you built

It looks like I'm crazy but I'm not the only one

To believe in myself, believe in myself

I won't be coming undone

Cause I feel like

I'm wide awake

I open my eyes and the sky is so blue all of a sudden

I know that I treasure my life

I find myself

Wide awake

Like you

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, i dag har dagen vært ok. Masse fint solskinn har ihvertfall hjulpet en del på optimismen. :)

Tidlig oppe for å dra til legen, for å fornye p-pilleresept. Tenk om resten av verden hadde vært like effektiv som legen var i dag: Time kl.8:45 og ferdig med timen 8:30. Jeg som akkurat hadde rigget meg til med Bonytt og KK og så for meg å sitte der i en 20 minutters tid. :lol: All kollektivt klaffet så fint tilbake igjen også, så dette var jo en riktig fornøyelig start på dagen. Solskinn og medvind! :briller:

Etterpå satte jeg meg ned for å lese litt og få ideer til bacheloroppgaven. Det er jammen ikke det letteste... Jeg har en alt for vid problemstilling og sliter med å få snevret den inn, og jeg aner ikke hva slags problem jeg skal løse ennå. :klø: Men jeg har som mål i helga å ha kommet i gang med både bacheloroppgaven og analyseoppgaven jeg har i et annet fag! Så det er bare å stålsette seg... I kveld er dagens oppgave å velge analysekapittel og analyseobjekt. Ikke lov å legge seg før det er gjort nei! Så da har jeg og meg selv blitt enige om en plan.

Nå er det snart middag, og etter det er det bare for meg og samboer å sette oss ned å jobbe med vårt. :)

Kveldens plan:

- Lese og skrive notater fra analysekapittel.

- Velge analysefoto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens plan:

- Lese analysekapittel.

- Skrive notater av samme kapittel.

- Velge analysefoto.

Én av tre ting fullført... Og jeg som har mye mer lyst til å se på flere episoder av Ghost Whisperer. :sukk: Oh well, kvelden er enda ung, sier vi! :gjeiper:

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*
Kveldens plan:

- Lese analysekapittel.

- Skrive notater av samme kapittel.

- Velge analysefoto.

Én av tre ting fullført... Og jeg som har mye mer lyst til å se på flere episoder av Ghost Whisperer. :sukk: Oh well, kvelden er enda ung, sier vi! :gjeiper:

jada kvelden er ung den :jepp: *twinklestarerettnattyr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada kvelden er ung den :jepp: *twinklestarerettnattyr*

Nattdyr er jeg også. Bare så dumt at verden liksom er lagt opp slik at den helst ser at man står opp til fornuftig tid om morgenen. Jeg mener, "fornuftig tid" er et veeeldig relativt begrep! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Nattdyr er jeg også. Bare så dumt at verden liksom er lagt opp slik at den helst ser at man står opp til fornuftig tid om morgenen. Jeg mener, "fornuftig tid" er et veeeldig relativt begrep! :Hehe:

:jepp: alltid irritert meg at verden er lagt opp feil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten Numi, når jeg leitet etter ny avatar her for litt siden, fant jeg en jeg egentlig hadde tenkt til å bruke... Men så slo det meg at "nei, den er jo Numi!" :fnise: Sikkert fordi den har samme fargene og sånt som din avatar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten Numi, når jeg leitet etter ny avatar her for litt siden, fant jeg en jeg egentlig hadde tenkt til å bruke... Men så slo det meg at "nei, den er jo Numi!" :fnise: Sikkert fordi den har samme fargene og sånt som din avatar :)

Hehe.. Moro! :nigo: Fiiin avatar det, da. Klassisk. Men jeg synes den du endte opp med er enda friskere og finere. :jepp: Kler brukernavnet ditt gjør den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig oppe i dag. Har avtalt å besøke mamma og pappa i dag, før pappa skal på jobb. Solskinn i dag også! Nice. :)

Etterpå må jeg pløye biblioteket igjen, for å finne flere bøker til bacheloroppgaven min. Huff, jeg blir gal. Enda har jeg ikke valgt analyseobjekter og jeg føler meg ganske lost ift problemstilling... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, Sequax! :vinke: God ettermiddag til deg også. Har du en fin fredag?

Våkna nettopp jeg. Standardmåte for meg og C å starte helga på. Sove et par timer slik at vi kan være oppe lenger om natta.. :lol: Nå må vi snart dra oss bort til butikken for å finne oss noe middag. Ikke så gøy å sove høneblunder om dagen nå, egentlig. Drømmer bare om den helvetes oppgaven. Stress...

Men, men. Jeg får prøve å høre på C når han sier det ordner seg. Han har som regel rett, fine kjæresten min. :hjerte: Men han er nå også den som er flinkest til å distrahere meg. :fnise: Mulig det ikke skal så mye til heller altså, å distrahere denne jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg jobbet. Jobber kun fire timer når jeg jobber lørdager, så det er igrunn digg. Blir ikke så mye penger, men ødelegger heller ikke lørdagen noe særlig. :) Sola skinte inn og varmet oss på biblioteket, og alle lånerne var så enkle å ha med å gjøre, til tross for at vi hadde godt utlånstall, så det var en fryd å jobbe i dag. :jepp: Fikk unna det som skulle gjøres og bare koste meg egentlig.

Etter jobb møtte jeg C i byen og dro på kjole- og støvlettjakt. Dagens funn ble en kjole fra indiska og vinterstøvletter fra dinsko. Støvlettene har jeg siklet på i hele vinter, men ikke tatt meg råd til siden de kostet 499,-. Så jeg har vært på jakt etter de på salg, og fikk det siste paret av den modellen til 199,- :bolledeig:

*lykkelig* :hjerter:

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og C har nettopp kommet hjem fra en snau times tur i parken. :) Deilig ute nå, altså. Smeltende snø, solskinn og klukkende bekker. Helt nydelig søndagsvær! C sa han hadde savnet turene våre. Må si meg enig. Men la oss litt på latsiden i vinter. Preget av vintermørket, tenker jeg. Men nå er det ingen unnskyldning lenger. Vi har bare godt av å komme oss ut og få rørt på oss, og med så fin park i nærområdet så er det fint å få satt i gang å bruke den igjen. Vi var jo i så god form i høst, og så lot vi det bare dabbe av... :sjenert:

Gleder meg til våren kommer for fullt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, så deilig med parktur ! :)

Håper du har en fortsatt fin søndag ! Jeg har satt på sex and the city, jeg nå...sitter og sløver og koser meg sammen med jentene

( altså Carrie og co... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagen er fortsatt ikke så verst den. :) Jeg sitter å prøver å skrive oppgave, samtidig som jg stapper trynet medTruly Mixed Lucky Winners fra Malaco og Solo. Plysj på tenna og sukkeroverdose. :fnise:

Gøy å sløve i sofaen sammen med tv-venninner da. Jeg og C gjør det stadig vekk med tv-venneparet vårt, Melinda og Jim i Ghost Whisperer. :fnise: Ja da, det er allerede stadfestet at jeg er noen lunde gal... :hoho: Jeg lever meg bare litt for mye inn i favorittseriene mine, ser du... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Gøy å sløve i sofaen sammen med tv-venninner da. Jeg og C gjør det stadig vekk med tv-venneparet vårt, Melinda og Jim i Ghost Whisperer. :fnise: Ja da, det er allerede stadfestet at jeg er noen lunde gal... :hoho: Jeg lever meg bare litt for mye inn i favorittseriene mine, ser du... :sjenert:

jeg er ikke så mye bedre :sjenert: lastet ned hele serien jeg og satt å så på den døgnet rundt til jeg hadde sett gjennom alt :ler: elsker den serien :strix:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke så mye bedre :sjenert: lastet ned hele serien jeg og satt å så på den døgnet rundt til jeg hadde sett gjennom alt :ler: elsker den serien :strix:

Enig med deg, kjempebra serie! :rødme: Har kommet oss litt uti sesong 4 på noen uker vi også. Det går fort med et par tre episoder for dagen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...