Gå til innhold

Wide Awake

*Numi*

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Måtte på kontoret i dag pga andres elendige planlegging, bare fordi jeg var den eneste som kunne utføre de nødvendige oppgavene. Heldigvis hadde jeg med meg mannen...så jeg slapp å gå på veggen. Hadde fri de tre dagene før påske, og det var bare mas fra ende til annen mens jeg var utenbys også.

Glad jeg ikke har lenge igjen der, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Åh, det er fortsatt masse stress på jobb! :daane:

Men vi ser da en ende på kaoset... Jeg for min del skulle ønske det var juli. Men med hektiske dager, så går jo i alle fall tida fort!

Jeg skulle nok helst hatt en rutinejobb...haha.. Så slapp jeg å bli så overveldet. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så tøft gjort å si opp jobben! :5: Det krever faktisk mer mot for å si opp sånn enn det gjør å bli og satse på at det blir bedre etter hvert!

Håper alt er bra med deg ellers :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takk, Mah! :klem: Godt å høre at man kan se sånn på det. Jeg føler litt at jeg "stikker" fordi jeg er feig... :sukk:

Ja, det er ut juni jeg skal jobbe, Al. One month down, and three to go! :bond:

---

On a different note, sitter jeg her og vurderer om jeg skal avfarge håret mitt. Har farga det svart i 8 år, og selv om jeg går til frisør så klør jeg ganske godt i hodebunnen hver gang jeg farger det. Så jeg lurer på om det er best å slutte. Men det er ikke bare et lett valg... Det svarte håret matcher stilen så godt, føler jeg. Og skulle det vært blond, så skulle det helst vært nesten hvitt... Haha.. Men det er det jo ikke, det er jo mer gyllent. Og det er en fin farge altså, men... Blæh!

Mannen sier jeg bare bør kjøre på og avfarge det, for om jeg angrer kan jeg jo alltids gå tilbake en dag. Og det er jo forøvrig sant det.

:lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...