Gå til innhold

Hvor mange sexpartnere i samme tidsrom er akseptabelt?


Gjest Helge R

Anbefalte innlegg

Gjest Helge R

Vår gamle kameratgjeng fra studietiden holder fortsatt sammen, selv om noen er gifte og andre samboere. Vi single treffes oftest, mens de andre dukker opp når de har tid og anledning. til det.

Som før, så diskuterer vi ofte damer, spesielt vi single.

Jeg slapp "bomben" her forleden da jeg fortalte at jeg hadde sex med fire single damer for tiden, og at jeg treffer dem litt om hverandre for sex når det passer. Dette har pågått ca. 2 månder.

De andre gutta ble nærmest sjokkert følte jeg, selv om det ikke er få damehistorier jeg har hørt fra de, og heller ikke få sexpartnere de har hatt, spesielt et par av dem.

Jeg har vært singel i over 1 år, jeg har brukt mye tid på chattekanaler, steder som Møteplassen, nakenprat osv, og opplevd at det er relativt enkelt å få en dame på date, og gjerne noe mer og viss en ønsker det.

Men jeg er litt usikker nå etter kompisene sin reaksjon. Så er det å ha sex med fire jenter i samme tidsperiode mye? Jentene jeg treffer er som meg, de dater endel og vil ha det morro med uforpliktende sex, de sier alle fire. Jeg opplever ingen av de som "billige" eller løse på tråden på noen som helst måte, og opplever dem som svært oppegående.

Ingen av de har hittil spurt meg om jeg treffer andre damer og har sex med dem, og jeg spør heller ingen av dem om det samme. Våre treff handler om sex, og jeg har ikke følelser for noen av dem. Jeg har heller ikke fått noen signaler fra dem angående følelser for meg.

Men hva er mye, og er fire sexpartnere uakseptabelt mye når de treffes i samme tidsperiode? Noen tanker om dette til en litt usikker mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... jeg ville ikke like å være en av de fire. På den annen side kunne jeg sikkert hatt fire selv... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olver
Tja... jeg ville ikke like å være en av de fire. På den annen side kunne jeg sikkert hatt fire selv... :kul:

Vel, da er du like langt som ts da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes det er akseptabelt, så lenge du ikke lurer noen og bruker kondom.

Selv hadde jeg ikke likt å holde på sånn da, men det er fordi jeg ikke helt ser sjarmen med å ha mange samtidig. Enklere å bare ha en vel? Eller synes du det er ekstra spennende med fire? Eller ble det bare sånn litt tilfeldig?

Ikke at det spiller noen rolle fra eller til, jeg bare lurer på grunnen. Og så er det jo litt spesielt og uvanlig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... jeg ville ikke like å være en av de fire. På den annen side kunne jeg sikkert hatt fire selv... :kul:

Haha, samme her! :D

Fra spøk til side; så lenge du bruker kondom synes jeg det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_charlotte
Vår gamle kameratgjeng fra studietiden holder fortsatt sammen, selv om noen er gifte og andre samboere. Vi single treffes oftest, mens de andre dukker opp når de har tid og anledning. til det.

Som før, så diskuterer vi ofte damer, spesielt vi single.

Jeg slapp "bomben" her forleden da jeg fortalte at jeg hadde sex med fire single damer for tiden, og at jeg treffer dem litt om hverandre for sex når det passer. Dette har pågått ca. 2 månder.

De andre gutta ble nærmest sjokkert følte jeg, selv om det ikke er få damehistorier jeg har hørt fra de, og heller ikke få sexpartnere de har hatt, spesielt et par av dem.

Jeg har vært singel i over 1 år, jeg har brukt mye tid på chattekanaler, steder som Møteplassen, nakenprat osv, og opplevd at det er relativt enkelt å få en dame på date, og gjerne noe mer og viss en ønsker det.

Men jeg er litt usikker nå etter kompisene sin reaksjon. Så er det å ha sex med fire jenter i samme tidsperiode mye? Jentene jeg treffer er som meg, de dater endel og vil ha det morro med uforpliktende sex, de sier alle fire. Jeg opplever ingen av de som "billige" eller løse på tråden på noen som helst måte, og opplever dem som svært oppegående.Ingen av de har hittil spurt meg om jeg treffer andre damer og har sex med dem, og jeg spør heller ingen av dem om det samme. Våre treff handler om sex, og jeg har ikke følelser for noen av dem. Jeg har heller ikke fått noen signaler fra dem angående følelser for meg.

Men hva er mye, og er fire sexpartnere uakseptabelt mye når de treffes i samme tidsperiode? Noen tanker om dette til en litt usikker mann?

Nei, folk som er løse selv ser gjerne ikke at andre er løse.

4 på en gang er mange ja. Du er i alle fall ikke hva jeg ser på som en attraktiv mann når det kommer til holdninger.

Satser på du bruker kondom på alt dere gjør? Eller tror du kanksje jentene ikke har sex med andre og bare er friske? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Herregud, du kan vel kose deg å ha sex med så mange du vil uten at du ska bekymre deg :) For noen uker siden hadde jeg sex med 3 forskjellige mannfolk på en uke. Kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gamle kameratgjeng fra studietiden holder fortsatt sammen, selv om noen er gifte og andre samboere. Vi single treffes oftest, mens de andre dukker opp når de har tid og anledning. til det.

Som før, så diskuterer vi ofte damer, spesielt vi single.

Jeg slapp "bomben" her forleden da jeg fortalte at jeg hadde sex med fire single damer for tiden, og at jeg treffer dem litt om hverandre for sex når det passer. Dette har pågått ca. 2 månder.

De andre gutta ble nærmest sjokkert følte jeg, selv om det ikke er få damehistorier jeg har hørt fra de, og heller ikke få sexpartnere de har hatt, spesielt et par av dem.

Jeg har vært singel i over 1 år, jeg har brukt mye tid på chattekanaler, steder som Møteplassen, nakenprat osv, og opplevd at det er relativt enkelt å få en dame på date, og gjerne noe mer og viss en ønsker det.

Men jeg er litt usikker nå etter kompisene sin reaksjon. Så er det å ha sex med fire jenter i samme tidsperiode mye? Jentene jeg treffer er som meg, de dater endel og vil ha det morro med uforpliktende sex, de sier alle fire. Jeg opplever ingen av de som "billige" eller løse på tråden på noen som helst måte, og opplever dem som svært oppegående.

Ingen av de har hittil spurt meg om jeg treffer andre damer og har sex med dem, og jeg spør heller ingen av dem om det samme. Våre treff handler om sex, og jeg har ikke følelser for noen av dem. Jeg har heller ikke fått noen signaler fra dem angående følelser for meg.

Men hva er mye, og er fire sexpartnere uakseptabelt mye når de treffes i samme tidsperiode? Noen tanker om dette til en litt usikker mann?

Hadde vel tenkt "jaja, deg om det", og fort avskrevet deg som en mulig kandidat for søstra/venninner av meg. Rent personlig hadde jeg blitt litt kvalm av deg/syns du vært litt stakkarslig (men det er det sikkert delte meninger om).

Går ut i fra du bruker kondom? Også på alt av oralsex? Ser vel grunnen til at HIV smitte osv. øker bare ut i fra ditt "eksempel". At en av de damene har klamydia er jeg villig til å vedde på. :skratte:

Ps: Hiv test er gratis, synd de største idiotene ikke skjønner at de bør teste seg! :Nikke:

Herregud, du kan vel kose deg å ha sex med så mange du vil uten at du ska bekymre deg :) For noen uker siden hadde jeg sex med 3 forskjellige mannfolk på en uke. Kos :)

:roll:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Ironi
At en av de damene har klamydia er jeg villig til å vedde på. :skratte:

Ja, hahaha - hohoho - hehehe, også blir de sterile hele bunten, og så kan de ikke få barn, hahahahahahahaha.................kansje de til og med får hiv og dør :) :) :) hahahaha, jeg ler meg glugg ihjel........................:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mia_*

For et snevert syn på voksne menneskers sexliv dere har... :fnise:

Det er meget mulig vi her snakker om helt normale mennesker som bruker kondom under samleie, og som er helt komfortabel med situasjonen. Jeg kunne selv vært en av de fire ettersom jeg overhodet ikke er interessert i å være i et forhold, men kunne tenke meg å ha en fast sexpartner. Hvem han møter når han ikke er med meg er meg knekkende likegyldig. Jeg hadde krevet kondom, og hadde også tatt meg friheten å treffe andre menn om det fristet meg.

Tidene forandrer seg, folkens. Ikke alle drømmer om et a4-liv med kun én partner. Så lenge man er enige om at situasjonen er tilfredsstillende og tar de nødvendige forholdsregler, ser jeg ikke helt problemet.

Om det derimot er sånn at ts lar kvinnene tro at de er "den eneste ene", så er oppførselen hans mindre prisverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jan_*
Hadde vel tenkt "jaja, deg om det", og fort avskrevet deg som en mulig kandidat for søstra/venninner av meg. Rent personlig hadde jeg blitt litt kvalm av deg/syns du vært litt stakkarslig (men det er det sikkert delte meninger om).

Går ut i fra du bruker kondom? Også på alt av oralsex? Ser vel grunnen til at HIV smitte osv. øker bare ut i fra ditt "eksempel". At en av de damene har klamydia er jeg villig til å vedde på. :skratte:

Ps: Hiv test er gratis, synd de største idiotene ikke skjønner at de bør teste seg! :Nikke:

:roll:

Oser av mindreverdighetskomplekser - sex med 4 på samme tid er helt normalt. La fyren kose seg, gå heller og test deg selv siden du er så opptatt av at andre skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frida_*
For et snevert syn på voksne menneskers sexliv dere har... :fnise:

Det er meget mulig vi her snakker om helt normale mennesker som bruker kondom under samleie, og som er helt komfortabel med situasjonen. Jeg kunne selv vært en av de fire ettersom jeg overhodet ikke er interessert i å være i et forhold, men kunne tenke meg å ha en fast sexpartner. Hvem han møter når han ikke er med meg er meg knekkende likegyldig. Jeg hadde krevet kondom, og hadde også tatt meg friheten å treffe andre menn om det fristet meg.

Tidene forandrer seg, folkens. Ikke alle drømmer om et a4-liv med kun én partner. Så lenge man er enige om at situasjonen er tilfredsstillende og tar de nødvendige forholdsregler, ser jeg ikke helt problemet.

Om det derimot er sånn at ts lar kvinnene tro at de er "den eneste ene", så er oppførselen hans mindre prisverdig.

Nå er det da heldigvis ikke alle som mener at motsatsen til a4 og kjedelig, er å ha en masse sex med ukjente mennesker og da gjerne 4 samtidig, samme måned. Takk for det.

Du er ikke 100% sikker med kondom heller. Mange praktiserer oral uten kondom også, da er man like usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oser av mindreverdighetskomplekser - sex med 4 på samme tid er helt normalt. La fyren kose seg, gå heller og test deg selv siden du er så opptatt av at andre skal gjøre det.

Tuller du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_kaja_*
For et snevert syn på voksne menneskers sexliv dere har... :fnise:

Det er meget mulig vi her snakker om helt normale mennesker som bruker kondom under samleie, og som er helt komfortabel med situasjonen. Jeg kunne selv vært en av de fire ettersom jeg overhodet ikke er interessert i å være i et forhold, men kunne tenke meg å ha en fast sexpartner. Hvem han møter når han ikke er med meg er meg knekkende likegyldig. Jeg hadde krevet kondom, og hadde også tatt meg friheten å treffe andre menn om det fristet meg.

Tidene forandrer seg, folkens. Ikke alle drømmer om et a4-liv med kun én partner. Så lenge man er enige om at situasjonen er tilfredsstillende og tar de nødvendige forholdsregler, ser jeg ikke helt problemet.

Om det derimot er sånn at ts lar kvinnene tro at de er "den eneste ene", så er oppførselen hans mindre prisverdig.

så respekter at noen og ønsker seg et "a-4 liv" da. At du ikke får deg fast partner og pakker det inn i at "du overhodet ikke ønsker det" er din sak, men vær nå ærlig da menneske. Pul og knull, vi skjønner mannfolka viser deg rumpa etter samleie. Trist men for noen dessverre realitet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
så respekter at noen og ønsker seg et "a-4 liv" da. At du ikke får deg fast partner og pakker det inn i at "du overhodet ikke ønsker det" er din sak, men vær nå ærlig da menneske. Pul og knull, vi skjønner mannfolka viser deg rumpa etter samleie. Trist men for noen dessverre realitet :fnise:

Jeg skjønner det er vanskelig å sette seg inn i en annen tankegang enn din egen, men det er faktisk mange som av forskjellige grunner ikke har lyst til å være i et forhold. Jeg føler ikke noe behov for å snakke nedsettende om din livsstil, som jeg antar er det man normalt karakteriserer som a4 (mann, hus, osv), det er hyggelig at folk har det godt med seg selv uansett valgt livsstil.

Ettersom du ikke vet noe om meg og mine grunner til å velge annerledes, blir det en smule umodent og smålig å ty til ufinheter.

*noe om splinten i andres øye og bjelken i eget*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pippi_*

Er selvvalgt single 35+ dame, og har vært singel i 2 år. Har samme opplevelse som deg med min vennekrets med både singelkategori og samboerkategori. Her er mine tanker;

De "langtidssingle" har lagt utelivet bak seg og jakter intenst på det rette farsemne/ektemannkandidat.. sexhistorier er noe som bare vekker dårlige minner hos dem.

De "nyforelskede" samboerne har glemt at de selv har vært de mest utsvevende av dem alle. Nå er de mest opptatt av å være prektige og leke husmødre. Plutselig skal de også være prektige på dine vegne !!

"Langtidssamboerne" liker ikke sexhistorier fordi de blir minnet om at de er sexuelt frustrerte og higer etter litt spenning.

Forstod tidlig at det er lurest å holde kjeft om mitt sexliv. Det er uansett ikke noe jeg er så veldig interessert i å diskutere i dybden med (tross alt voksne)venninner lenger. Om noen skulle lure er jeg ikke spesielt utsvevende, periodevis sølibat. Men jeg tar for meg om jeg har behov - uten dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
så respekter at noen og ønsker seg et "a-4 liv" da. At du ikke får deg fast partner og pakker det inn i at "du overhodet ikke ønsker det" er din sak, men vær nå ærlig da menneske. Pul og knull, vi skjønner mannfolka viser deg rumpa etter samleie. Trist men for noen dessverre realitet :fnise:

Ut i fra at hun du angriper skrev respektfult og at du, uten grunn, skriver respektløst er det all grunn til å tro at hvis det er noe galt med noen av dere så er det i så fall deg.

Konsekvent i alle trådene som handler om partneranntall, løsslupenhet eller kinkyhet/seksuell eksperimentering så er det de som er veldig konservative som kommer med stygge personanngrep på de som lever annerledes. Det gjelder ikke alle, men det gjelder nær sagt flertallet av de som intar en konservativ posisjon i disse trådene. Til sammenligning er det svært få blant de liberale som gir utrykk for at de ser ned på måten andre velger enten det er mere konservativt eller mere liberalt enn dem selv. Det er svært sjelden jeg har sett de liberale plassere seg selv på et høyere nivå enn de konservative og gi utrykk for at de andre er nærmest verdiløse og bare fortjener forakt for sine seksuelle valg noe de konservative gjør i så godt som hver eneste tråd her. Denne typen adferd og holdninger er en sterk inndikasjon på at det ikke står særlig bra til med psyken og personligheten til vedkommende som ter seg slik. Er man så fylt av dårlig begrunnet forakt og har man så mye glede av å prøve å få andre til å føle seg dårlig og selv føle seg suveren så er det et sterkt tegn på at noe ikke er helt bra. I hvert fall er man et svært lite sympatisk menneske med et aggresjonsproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så respekter at noen og ønsker seg et "a-4 liv" da. At du ikke får deg fast partner og pakker det inn i at "du overhodet ikke ønsker det" er din sak, men vær nå ærlig da menneske. Pul og knull, vi skjønner mannfolka viser deg rumpa etter samleie. Trist men for noen dessverre realitet :fnise:

Enig. :Nikke:

Til amatørpsykologen ovenfor - :fnise:

Man trenger ikke ha psykologiske problemer bare for at man syns at 4 ulike elskere på samme tid er mye. Man trenger heller ikke være konservativ/a4.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eg Berre Spyr
Man trenger ikke ha psykologiske problemer bare for at man syns at 4 ulike elskere på samme tid er mye. Man trenger heller ikke være konservativ/a4.

Hvem bestemmer at fire er for mye?

Hva er passe antall?

Hvem har konstruert malen vi går etter her?

Hvorfor er fire for mye?

Er én om gangen det eneste riktige?

Hvorfor det?

Jeg kjenner jeg trenger noen velbegrunnede (og gjerne velformulerte) svar her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bestemmer at fire er for mye?

Hva er passe antall?

Hvem har konstruert malen vi går etter her?

Hvorfor er fire for mye?

Er én om gangen det eneste riktige?

Hvorfor det?

Jeg kjenner jeg trenger noen velbegrunnede (og gjerne velformulerte) svar her.

Svaret ligger i at jeg starter setningene mine med "JEG SYNS".

Årsaken til hva jeg personlig syns er riktig, ligger nok i en blanding av arv,miljø, utdanning,oppvekst og personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...