*appifany* Skrevet 7. mars 2010 #161 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg gjør det aaav og til. Har bevis på en eller annen side i dagboken min, og i Kitten sin Jeg er ikke like flink som deg til å gjøre det hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #162 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg gjør det aaav og til. Har bevis på en eller annen side i dagboken min, og i Kitten sin Jeg er ikke like flink som deg til å gjøre det hver dag. jeg har ikke holdt på med det så lenge heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. mars 2010 #163 Del Skrevet 7. mars 2010 Nei, men det er en fin ting å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 7. mars 2010 #164 Del Skrevet 7. mars 2010 de gikk kanskje opp i opp da ? det viktigeste er vel i grunn bare å finne noe positiv jeg er ganske overasket over at jeg fortsatt har til gode å ikke klare det en dag Hvis du ikke finner noe positivt, så skriver du bare "dagen er endelig over, og jeg kan gå og legge meg under dyna og glemme den" Men jeg håper vi alle slipper å skrive det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2010 #165 Del Skrevet 7. mars 2010 Pøh, det handler da bare om å være kreativ? - en meteoritt ramlet ikke i hodet på meg i dag - jeg oppdaget ikke at jeg har fått en hittil ukjent kjønnssykdom - kjønnshåret mitt grodde ikke spontant 50 cm eh... og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2010 #166 Del Skrevet 7. mars 2010 Pøh, det handler da bare om å være kreativ? - en meteoritt ramlet ikke i hodet på meg i dag - jeg oppdaget ikke at jeg har fått en hittil ukjent kjønnssykdom - kjønnshåret mitt grodde ikke spontant 50 cm eh... og sånn. Men hva hvis alt det har skjedd da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #167 Del Skrevet 7. mars 2010 Pøh, det handler da bare om å være kreativ? - en meteoritt ramlet ikke i hodet på meg i dag - jeg oppdaget ikke at jeg har fått en hittil ukjent kjønnssykdom - kjønnshåret mitt grodde ikke spontant 50 cm eh... og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2010 #168 Del Skrevet 7. mars 2010 Men hva hvis alt det har skjedd da? ...prøver du å fortelle oss noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #169 Del Skrevet 7. mars 2010 ...prøver du å fortelle oss noe? fyy pingting stakkars mazilla kan ikke noe for at kjønnshår plutselig kan gro 50 cm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2010 #170 Del Skrevet 7. mars 2010 fyy pingting stakkars mazilla kan ikke noe for at kjønnshår plutselig kan gro 50 cm! Nemlig! Ikke min feil at de plutselig når knærne litt utpå dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #171 Del Skrevet 7. mars 2010 Nemlig! Ikke min feil at de plutselig når knærne litt utpå dagen.. akkoratt! har full forståelse for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. mars 2010 #172 Del Skrevet 7. mars 2010 for en herlig gjeng dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #173 Del Skrevet 7. mars 2010 for en herlig gjeng dere er! vi er en herlig gjeng hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 7. mars 2010 #174 Del Skrevet 7. mars 2010 vi er en herlig gjeng hele gjengen Kan jeg også være med i gjengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #175 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Kan jeg også være med i gjengen? ja jeg regnet med deg også desuten er det min dagbok og jeg bestemmer at alle som har lyst kan være med i gjengen (også de som ikke har vært innom her enda ) Endret 7. mars 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 7. mars 2010 #176 Del Skrevet 7. mars 2010 Pøh, det handler da bare om å være kreativ? - en meteoritt ramlet ikke i hodet på meg i dag - jeg oppdaget ikke at jeg har fått en hittil ukjent kjønnssykdom - kjønnshåret mitt grodde ikke spontant 50 cm eh... og sånn. Har ikke ledd så godt på dagesvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 7. mars 2010 #177 Del Skrevet 7. mars 2010 ja jeg regnet med deg også desuten er det min dagbok og jeg bestemmer at alle som har lyst kan være med i gjengen (også de som ikke har vært innom her enda ) Nå blir jeg ordentlig sur hvis ikke jeg får være med her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #178 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå blir jeg ordentlig sur hvis ikke jeg får være med her altså selfølgelig får du være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 7. mars 2010 #179 Del Skrevet 7. mars 2010 Bra! Nå kan jeg sove godt i natt også! Ingen positivliste i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #180 Del Skrevet 7. mars 2010 Bra! Nå kan jeg sove godt i natt også! Ingen positivliste i dag? det var godt joda den ligge på den forrige siden eller noe! det har vist tatt litt av siden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå