Gå til innhold

tatovering på damer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har MASSE føflekker og husker jeg leste en sak der det ble blåst opp skikkelig at Pink nektet å fjerne sine 2-3 føflekker som hun hadde på kinnet, og at enkelte synes dette var veldig rart siden føflekker var en skjønnhetsfeil.

Jeg husker jeg ble litt satt ut, for jeg har over 20 føflekker i ansiktet og de har aldri plagd meg, jeg synes faktisk det er ganske søtt.

Resten av kroppen har jeg vel hundrevis tenker jeg, men selv om jeg nå høres ut som et føflekkmonster så er det ikke noe man tenker over.

Arr har jeg også (o gru :gjeiper: ) etter operasjon, samt at jeg har noen pigmentforandringer på rygg og ben.

Jeg har aldri hatt komplekser for dette, men ser ut til at jeg burde starte å ha det ;)

Skal DU ha det bare fordi jeg har det...det er veldig rart!! Men du må da få og ha så mange komplekser du vil for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og særlig hvis det blir tatt på rumpa som tyveåring. Når man er 60, så er det på vei til å bli utviklet til en vissen orkide.

:ler:

Ja, det er noen tatoveringer jeg ser på unge jenter, som jeg tenker mitt om, i den forstand at tatoveringer kan være fin der og da, men når den plasseres på steder de aller aller fleste av oss øker i volum i løpet av livet, eller blir slappere, større, hva som helst, så lurer jeg litt på hvor langsiktig de tenkte når de tok den.

Det er det jeg mener med at man bør være gjennomtenkt. Og for all del, det kan godt hende man ER det, selv om andre ikke ser det.

Når man som tyveåring tatoverer en lekker tatovering på hofta for eksempel, så kan det jo hende man HAR tenkt over hva den samme tatoveringe kommer til å se ut som når man er 20 år eldre og har fått hofter som er LITT større en som 20åring...

Selv tenker jeg nok at man ikke har tenkt på det, og lurer på hva man føler den dagen det søte lille bringebæret ser ut som en heller overvokst og litt sprengt ballong.

og igjen, ikke alle legger på seg, men noen steder er det ihvertfall en relativt stor sjans for at man endrer størrelse noen runder da.

Gjest Gjest
Skrevet
Så alle som gjør noe som ikke er nødvendig, har dårlig vett i følge deg da?

Nei, det kommer helt an på hva det dreier seg om. Veldig mye av det vi gjør i dagens samfunn er unødvendig, men vi har (for mye) tid og ressurser til å gjøre det allikevel.

Jeg relaterer dårlig vett til konsekvensene av det (unødvendige) man gjør. Og konsekvensene av tatoveringer er ødelagt hud. Blekket er sannsynligvis ikke helt sunt heller.

Skrevet
Og konsekvensene av tatoveringer er ødelagt hud. Blekket er sannsynligvis ikke helt sunt heller.

Du kaller det ødelagt hud, for meg og andre som tar det, er det ikke ødelagt hud. Du baserer vett på din personlige smak og synsing, og nei, blekket er ikke skadelig.

igjen, det blir som å si at alle som liker blått er mindre intelligente, for for meg er blå en stygg farge.

Skrevet

Ingenting skadelig ved blekket i seg selv, om man går til dårlige tatovører derimot, som stikker for dypt i huden, kan man få infeksjoner.

Skrevet

Dere er klar over at vi lever i 2010 hvor det er fullt mulig å fjerne en tatovering om den skulle bli 'ødelagt' etter fødsel eller om man plytselig blir overvektig eller om man rett og slett bare ikke takler tatoveringen lengre?

Moren til en venn av meg hadde full sleeve, og fjernet hele sleeven med laser. Det koster ikke så mye som det gjorde før heller, siden langt flere klinikker har begynt å spesialisere seg på det.

Nå har ikke jeg planer om å fjerne noen av mine, men for dem som angrer, og som ikke ønsker å ta 'cover up' og få et større motiv over det gamle, så er laser en mulighet.

Når man først har råd til tatoveringer, så har man jo råd til det også.

Gjest Gjest_modern_*
Skrevet

80-tallet - roser, delfiner, salamandere, hodeskaller (IDAG HARRY)

90-tallet - tribals, keltiske mønstre, kinesiske tegn (IDAG HARRY)

2000 tallet - såkalte "tramp stamps.." på korsryggen, eller i nakken, navnet på kidsa som Beckham (IDAG HARRY)

konklusjon? Det meste av det som er trendy og innovativt blir harry etterhvert. Forskjellen på den teite hårfrisyren jeg hadde på 90-tallet, og 90-tallets tatoveringer, er at tatoveringer vanskeligere å få bort. Jeg synes tatoveringer på kvinner kun er tøft om hun er dedikert, og definerer seg innenfor spesielle miljø. Synes egentlig det samme om menn. Sleeves er definitivt tøft, mens noen tats spredt rundt på kroppen ser bare jålete og teit ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Hodeskaller går ALDRI av moten, seriøst.

Skrevet

Jeg skriver under på det flesteparten sier her. Jeg har fem tattoveringer, og er like glad i dem alle sammen. Jeg holder fremdeles på å ferdigstille de to siste. Tre av tattisene er ganske store, og det er en av de tingene jeg liker med dem. Personlig synes jeg tattoveringer på mannfolk, og da spesielt full sleeves, er noe av det mest sexy som finnes. Jeg har også venninner som har blant annet chest piece (så noen nevne det lengre opp), og det passer dem kjempeflott, nettopp fordi de har den personligheten de har.

så til topic. Dersom noen skulle dømme meg som vulgær på grunnlag av at jeg er tattovert, så får det være helt og holdent opp til dem. Jeg har ikke kommet til denne verden for å gjøre alle andre fornøyde og glade på bekostning av egne ønsker og drømmer. Jeg er også mye mer enn tattoveringene mine. Jeg er dedikert, engasjert, lidenskapelig opptatt av barns rettigheter, en god venn blant andre gode egenskaper. Dersom noen velger å overse det og ekskludere meg fra deres liv på grunn av mine tattoveringer, så er det helt og holdent deres valg, men det er heller ikke noe jeg ville definert som et tap :)

Skrevet
Den egentlige grunnen til at du tatoverer deg er fordi det er en mote i dagens samfunn. Noe som betyr at du er lettpåvirkelig. Jeg liker kvinner som klarer å tenke selv - igjennom reklame og flyktige moter. Dessuten syns jeg det kan være direkte vulgært/stygt. Men det er smak og behag selvfølgelig.

Ja for du kjenner meg eller?og vet at jeg er lettpåvirkelig?Og du vet jo selvfølgelig hvorfor jeg har de tatoveringene jeg har?

det blir for dumt og komme med slike uttalelser og si at du er sånn og sånn når du ikke kjenner folk.

Gjest Gjest_Konservativ Mann_*
Skrevet

Tatoveringer er macho, og jenter skal være søte og små. Tatoveringer på jenter er således en skikkelig turn-off, med mindre man har lyst på en vulgær hore for natten. Da kan en tatovert rampejente med behov for knallhard ris på rumpa være tingen.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Inderlig glad for at jeg ikke ønsker meg en konservativ mann gitt...

Skrevet

Ville heller sagt at det er du som kommer med slike uttalelser som fortjener pryl, mr. konservativ mann :fnise: og da mener jeg ikke ris på rumpa akkurat...

Kanskje litt drøyt å kalle alle jenter med tatoveringer for macho horer?

Den der illusjonen om at alle oss damer som sitter her og taster, som har en del tatoveringer på kroppen, er courtney love wannabes som røyker gress og drikker seg drita og lar seg feie over og ha s&m sex med alt som rører seg, JA DEN klisjeen er like latterlig som hvis du skulle sagt at alle mørkhudede er farlige mennesker som er ute etter å rane deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...