Gjest Gjest_Mira369_* Skrevet 27. februar 2010 #21 Skrevet 27. februar 2010 Men - felles for alle mine tatoveringer er at jeg kan dekke dem til i de fleste plagg. Det er ikke alltid like heldig at tatovernger synes - spesielt i jobbsammenheng. Gifteringen min tar jeg, enkelt og greit, og trer en vanlig ring over dersom den skal skjules.
Tulle Skrevet 27. februar 2010 #22 Skrevet 27. februar 2010 Smaken er som baken, tror nok jeg. Jeg ønsker meg veldig en tatovering selv, men da en diskret og pen en, med et symbol som ikke er så utpreget motete. Jeg synes tatoveringer på både menn og kvinner kan være veldig hot
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. februar 2010 #23 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har det mange vil kalle en intetsigende tatovering selv jeg, men den betyr noe spesielt for meg, det ligger både en historie og følelser i den. Nå kan jeg også skjule den når jeg vil da, så det er ikke så mange som vet om at jeg har den, og jeg slipper å se den selv hele tiden også Jeg kommer nok til å ta en til med tiden, men først venter jeg på en inspirasjon som fester seg for hva og hvor. Og om noen skulle mislike min tatovering er det helt greit for meg, det er godt vi alle liker forskjellige ting sier jeg bare
Anglofil Skrevet 28. februar 2010 #24 Skrevet 28. februar 2010 Folk er forskjellige, personlig synes jeg ikke tatoveringer er særlig pent, uavhengig av kjønn. Mvh Yvonne
aline Skrevet 1. mars 2010 #25 Skrevet 1. mars 2010 Synes tatoveringer som er godt utført kan være utrolig lekkert, både på kvinner og på menn. Har selv to stykk, som er nøye valgt ut både i forhold til motiv som betyr noe, farger som er gjennomtenkt og plassering som er akkurat der jeg selv ønsker de. De passer sammen og de er endel av meg. Ønsker meg også en tredje nå, vet hva og hvor, har bare ikke fått somla meg til tatovøren enda, noe jeg egentlig burde gjort nå før sommern kommer.... hva man liker og ikke er kun basert på smak og behag, så det blir egentlig ganske lite relevant hva andre mener. Skulle man fulgt det, så hadde man slitt i forhold til alt man gjorde og ikke gjorde.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #26 Skrevet 1. mars 2010 Synes tatoveringer som er godt utført kan være utrolig lekkert, både på kvinner og på menn. Har selv to stykk, som er nøye valgt ut både i forhold til motiv som betyr noe, farger som er gjennomtenkt og plassering som er akkurat der jeg selv ønsker de. De passer sammen og de er endel av meg. Ønsker meg også en tredje nå, vet hva og hvor, har bare ikke fått somla meg til tatovøren enda, noe jeg egentlig burde gjort nå før sommern kommer.... hva man liker og ikke er kun basert på smak og behag, så det blir egentlig ganske lite relevant hva andre mener. Skulle man fulgt det, så hadde man slitt i forhold til alt man gjorde og ikke gjorde. Det kan i hvert fall være greit å være klar over at en del menn - som f.eks meg - syns at tatoveringer på kvinner er direkte turn-off.
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. mars 2010 #27 Skrevet 1. mars 2010 Og noen menn synes kort hår er turn-off, eller for små pupper, eller for store pupper etc etc. Man kan ikke basere seg på alle andres preferanser. Det vil alltid være noen som synes ett eller annet ved en person er direkte turn-off, sånn er verden bare..
Gjest nokon for alle Skrevet 1. mars 2010 #28 Skrevet 1. mars 2010 Og noen menn synes kort hår er turn-off, eller for små pupper, eller for store pupper etc etc. Man kan ikke basere seg på alle andres preferanser. Det vil alltid være noen som synes ett eller annet ved en person er direkte turn-off, sånn er verden bare.. Og som regel finner man seg noen som syns man er turn-on med akkurat det håret, med eller uten tatoverin osv.
aline Skrevet 1. mars 2010 #30 Skrevet 1. mars 2010 Det kan i hvert fall være greit å være klar over at en del menn - som f.eks meg - syns at tatoveringer på kvinner er direkte turn-off. Som Wolfmoon skriver, noen synes tatoveringer er turn-off, andre synes klesstilen min er turn-off, atter andre misliker hårstilen, sminken, væremåten, interessene, rompa, puppene.. Det vil alltid finnes noen som ikke liker noe, skal man tenke over hva alle disse noen synes, så må man slutte å være seg selv og ender opp som en kvasi-person som bare prøver å være slik andre kanskje finner turn-on. I forhold til tatoveringer, synes jeg det er viktig å være gjennomtenkt, jeg synes det er synd at mange i en periode ihvertfall, kastet seg på "bølgen" og tok fordi det var IN... der er det nok mange som angrer tror jeg. Tatoveringer bør bety noe, og det bør være noe man kan se for seg at man liker også når man har kommet over ungdomsåra, for di blir jo på en måte der. Utover det, ville ihvertfall jeg personlig, aldri drevet med vurdering om en mann kanskje fant det turn-off. Dersom en mann finner det turn-off, i den grad at han ikke fikser sitt syn på dette selv om han liker meg, så er vi vel ikke ment da.
Gjest eller? Skrevet 1. mars 2010 #31 Skrevet 1. mars 2010 Det kan i hvert fall være greit å være klar over at en del menn - som f.eks meg - syns at tatoveringer på kvinner er direkte turn-off. Jeg har ingen tatoveringer men det trenger ikke være nok til at du syns jeg er turn-on
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #32 Skrevet 1. mars 2010 Som Wolfmoon skriver, noen synes tatoveringer er turn-off, andre synes klesstilen min er turn-off, atter andre misliker hårstilen, sminken, væremåten, interessene, rompa, puppene.. Det vil alltid finnes noen som ikke liker noe, skal man tenke over hva alle disse noen synes, så må man slutte å være seg selv og ender opp som en kvasi-person som bare prøver å være slik andre kanskje finner turn-on. I forhold til tatoveringer, synes jeg det er viktig å være gjennomtenkt, jeg synes det er synd at mange i en periode ihvertfall, kastet seg på "bølgen" og tok fordi det var IN... der er det nok mange som angrer tror jeg. Tatoveringer bør bety noe, og det bør være noe man kan se for seg at man liker også når man har kommet over ungdomsåra, for di blir jo på en måte der. Utover det, ville ihvertfall jeg personlig, aldri drevet med vurdering om en mann kanskje fant det turn-off. Dersom en mann finner det turn-off, i den grad at han ikke fikser sitt syn på dette selv om han liker meg, så er vi vel ikke ment da. Ja, gjennomtenkt er stikkordet. Man må være helt sikker på at man aldri kommer til å angre selv. Hva andre da måtte mene er mindre interessant.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #33 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har ingen tatoveringer men det trenger ikke være nok til at du syns jeg er turn-on Nei. Men det ville talt til din fordel.
sebra Skrevet 1. mars 2010 #34 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Det kan i hvert fall være greit å være klar over at en del menn - som f.eks meg - syns at tatoveringer på kvinner er direkte turn-off. hvorfor det? Jeg kler meg og tattoverer meg sånn som jeg liker det, ikke for at menn skal like meg.hvis en kar ikke vil ha meg pga tattovering, så neivel, da synes jeg han er teit og egentlig ganske glad for at det ikke blir noe mellom oss. edit:leif Endret 1. mars 2010 av sebra
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #35 Skrevet 1. mars 2010 hvorfor det? Jeg kler meg og tattoverer meg sånn som jeg liker det, ikke for at menn skal like meg.hvis en kar ikke vil ha meg pga tattovering, så neivel, da synes jeg han er teit og egentlig ganske glad for at det ikke blir noe mellom oss. edit:leif Den egentlige grunnen til at du tatoverer deg er fordi det er en mote i dagens samfunn. Noe som betyr at du er lettpåvirkelig. Jeg liker kvinner som klarer å tenke selv - igjennom reklame og flyktige moter. Dessuten syns jeg det kan være direkte vulgært/stygt. Men det er smak og behag selvfølgelig.
aline Skrevet 1. mars 2010 #36 Skrevet 1. mars 2010 Den egentlige grunnen til at du tatoverer deg er fordi det er en mote i dagens samfunn. Noe som betyr at du er lettpåvirkelig. Jeg liker kvinner som klarer å tenke selv - igjennom reklame og flyktige moter. Dessuten syns jeg det kan være direkte vulgært/stygt. Men det er smak og behag selvfølgelig. tåpeligste jeg har hørt!! Jeg tok min første tatovering i god tid før det var mote, når jeg tok den var det stort sett MC-folk som tok det, og heller få "normale" jenter, slik jeg var. Grunnen til ta jeg tok den første hadde ingenting med mote å gjøre, men med at jeg hadde hatt ett ønske om å dekorere kroppen min med noe som jeg følte var ett smykke personlig for meg, på min måte. Det var altså grunnen til den første tatoveringen, den andre tok jeg av samme ønske, og den tredje jeg har lyst på, blir tatt av samme årsak. At du ikke evner å tro at noen kan like tatoveringer av andre grunner en mote, sier mer om deg, og er side jeg og endel andre kvinner finner ganske turn-off.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #37 Skrevet 1. mars 2010 Synes det ser stygt ut, sånn trailertrash-aktig.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #38 Skrevet 1. mars 2010 Tatoveringer kan være fint det, men aldri aldri tatover navnet eller fødselsdatoen til kjæresten din! Har to familiemedlemmer som har tabbet seg grundig ut der
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #39 Skrevet 1. mars 2010 Hva syns dere om tatoveringer på jenter.. er i utgangspunktet ikke imot tattoer, men da må de være noe mer gjennomtenkt enn ett tanke-tomt motiv som alle har... Tenker på sånne Tribal- tattoer, gjerne tatovert som et armbånd..æsj..verste sorten er sånn pigtråd tatto...syns det blir så sykt harry...tipper at mange angrer på typiske sydentatooèr... Er tatoveringen gjennomtenkt og kanskje litt mer subtil kan det være sexy.... enig? Tatoveringer, piercinger og røyking er skikkelig low life og harry.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #40 Skrevet 1. mars 2010 Low life rules! Seriøst, folk flest skjønner vel at folk med tatoveringer aller helst vil tiltrekke seg pønkere lizzåm? IKKE slike fisefine kjekkaser som ikke har en eneste ripe i lakken. HALLO. Såpass bør man skjønne. En verden uten tatoveringer ville vært slik som Oslo snart blir; firkanta, dystert og jævlig. Dessuten finnes det bådde harry tatoveringer OG gjennomførte kunstverk. Sånn er det bare, akkurat som resten av samfunnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå