Gå til innhold

tatovering på damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes tatoveringer BARE er pent på menn med muskuløse kropper, fordi det framhever kroppen. En mann som har en stor tribal på en slapp biceps er IKKE pent. Kvinner kler tatoveringer dårlig, fordi det er estetisk penere med en "ren kropp" på oss. På samme måte som at en en mann kan være sexy med et arr i ansiktet eller på kroppen. En kvinne ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, alle kvinner som har selv det minste arr er totalt usexy. Seriøst, liksom.

Skrevet
Nei, alle kvinner som har selv det minste arr er totalt usexy. Seriøst, liksom.

Eh...Neeeei... men du synes ikke et stort arr på f.eks kinnet til en kvinne er sexy? En mann kan ha det og være sexy.. vi skal være rene, men det er min mening da. Smaken er som baken og den klisjeen der.. :gjeiper:

Skrevet

Kommer helt ann på arret det, og det gjelder uansett kjønn og hvor på kroppen det er. Arr trenger ikke være stygt i det hele tatt.

Men jeg er vel det minst sexy som finnes jeg da, med alle mine føflekker telles vel ikke jeg som ren akkurat.

Skrevet
Kommer helt ann på arret det, og det gjelder uansett kjønn og hvor på kroppen det er. Arr trenger ikke være stygt i det hele tatt.

Men jeg er vel det minst sexy som finnes jeg da, med alle mine føflekker telles vel ikke jeg som ren akkurat.

Har MASSE føflekker selv jeg, over 20 små i ansiktet og sikkert hundrevis på kroppen. Resultat av uvettig soling. :snurt: Men ja jeg ville følt meg "renere" uten. Har dessuten 16 små arr nedover venstre bein pga. fjerning av åreknuter. Føler meg ok siden det ikke er store skjønnhetsfeil det er snakk om.. kunne heller tenkt meg å bli kvitt cellulittene f.eks men det er et annet kapittel. :jepp:

Skrevet

Du har et helt forskrudd syn på skjønnhet. Arr og føflekker eller tatoveringer har ingenting med renhet å gjøre... Og kvinner skal ikke være "rene" i den formen du snakker om. At du faktisk vet nøyaktig hvor mange føflekker og arr du har, er lettere skummelt.

Arr, føflekker, fødselsmerker, strekkmerker og tatoveringer er det som gjør en person spesiell. Ingen har lik hud, og disse tingene er det som gjør oss unike og vakre.

Skrevet
Synes tatoveringer BARE er pent på menn med muskuløse kropper, fordi det framhever kroppen. En mann som har en stor tribal på en slapp biceps er IKKE pent. Kvinner kler tatoveringer dårlig, fordi det er estetisk penere med en "ren kropp" på oss. På samme måte som at en en mann kan være sexy med et arr i ansiktet eller på kroppen. En kvinne ikke....

Nå er jo ikke tribal pent samme hva...

Skrevet
Arr, føflekker, fødselsmerker, strekkmerker og tatoveringer er det som gjør en person spesiell. Ingen har lik hud, og disse tingene er det som gjør oss unike og vakre.

:yvonne: ble nesten litt forelsket i deg jeg nå altså!!! :)

og jaaaaaaaa!!! arr, føflekker, fødselsmerker etc etc etc er ting som gjør oss unike, og vakre.

Jeg har ikke noe syn som sier at kvinner må være plettfrie for å være vakre, skjønnhet kommer av du ser hvem personen er, at personen er skjønn/vakker både utenpå og inni.

Og spesiellt slike ting som arr, føflekker, fødselsmerker og tatoveringer er ting jeg synes er personlig. Det gjør personen annerledes en alle andre. Men så er jeg av de som synes det er vakkert å være annerledes da, at skjønnhet ikke bare kommer av matematisk utregnet vakkert, men vakkert fordi det er akkurat slik det er. :)

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Jeg har MASSE føflekker og husker jeg leste en sak der det ble blåst opp skikkelig at Pink nektet å fjerne sine 2-3 føflekker som hun hadde på kinnet, og at enkelte synes dette var veldig rart siden føflekker var en skjønnhetsfeil.

Jeg husker jeg ble litt satt ut, for jeg har over 20 føflekker i ansiktet og de har aldri plagd meg, jeg synes faktisk det er ganske søtt.

Resten av kroppen har jeg vel hundrevis tenker jeg, men selv om jeg nå høres ut som et føflekkmonster så er det ikke noe man tenker over.

Arr har jeg også (o gru :gjeiper: ) etter operasjon, samt at jeg har noen pigmentforandringer på rygg og ben.

Jeg har aldri hatt komplekser for dette, men ser ut til at jeg burde starte å ha det ;)

Endret av Emmanuelle
Gjest Gjest_prikken_*
Skrevet
Jeg har MASSE føflekker og husker jeg leste en sak der det ble blåst opp skikkelig at Pink nektet å fjerne sine 2-3 føflekker som hun hadde på kinnet, og at enkelte synes dette var veldig rart siden føflekker var en skjønnhetsfeil.

Jeg husker jeg ble litt satt ut, for jeg har over 20 føflekker i ansiktet og de har aldri plagd meg, jeg synes faktisk det er ganske søtt.

Resten av kroppen har jeg vel hundrevis tenker jeg, men selv om jeg nå høres ut som et føflekkmonster så er det ikke noe man tenker over.

Arr har jeg også (o gru :gjeiper: ) etter operasjon, samt at jeg har noen pigmentforandringer på rygg og ben.

Jeg har aldri hatt komplekser for dette, men ser ut til at jeg burde starte å ha det ;)

Det er ikke mange personer som ikke har føflekker av noe slag her i verden. Så noen komplekser for føflekkene sine syns jeg ikke man skal ha.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hva syns dere om tatoveringer på jenter..

er i utgangspunktet ikke imot tattoer, men da må de være noe mer gjennomtenkt enn ett tanke-tomt motiv som alle har...

Tenker på sånne Tribal- tattoer, gjerne tatovert som et armbånd..æsj..verste sorten er sånn pigtråd tatto...syns det blir så sykt harry...tipper at mange angrer på typiske sydentatooèr...

Er tatoveringen gjennomtenkt og kanskje litt mer subtil kan det være sexy.... :natti:

enig?

Jeg drømmer om å tatovere Pippi Langstrømpe på skulderen. Synes hun er et kult forbilde.

Men jeg tror ikke den nye kjæresten min ville like det :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er en vesentlig forskjell på arr, føflekker, fødselsmerker, strekkmerker - og tatoveringer.

Første kategori er naturlig, mens det er ikke tatoveringer.

I mine øyne er det en klar sammenheng mellom antall tatoveringer og dårlig vett. Jo flere tatoveringer, desto dårligere vett.

Skrevet
Det er en vesentlig forskjell på arr, føflekker, fødselsmerker, strekkmerker - og tatoveringer.

I mine øyne er det en klar sammenheng mellom antall tatoveringer og dårlig vett. Jo flere tatoveringer, desto dårligere vett.

kan du utdype grunnen til at man har dårlig vett om man har tatoveringer?

Eller har bare alle som ikke deler smaken din dårlig vett?

Skrevet
er i utgangspunktet ikke imot tattoer, men da må de være noe mer gjennomtenkt enn ett tanke-tomt motiv som alle har...

Tenker på sånne Tribal- tattoer, gjerne tatovert som et armbånd..æsj..verste sorten er sånn pigtråd tatto...syns det blir så sykt harry...tipper at mange angrer på typiske sydentatooèr...

Er enig i detta!

Jeg skal tatovere meg i april, skal ha 4 stjerner formet sånn som stjernetegnet mitt er i himmelen.

Skal så klart ikke ha strekene, men prikkene skal være stjerner.

Da er det i hvert fall noe som har noe med meg å gjøre, og noe kanskje ikke alle har ;)

Gjest Gjest
Skrevet
kan du utdype grunnen til at man har dårlig vett om man har tatoveringer?

Det dårlige vettet ligger i det at det er helt unødvendig (for å si det pent) og at en tatovering ikke går bort igjen.

Hvorfor ikke heller brennmerke seg som ei ku? ;)

Smykker og sminke kan i hvert fall tas bort igjen.

Skrevet

Jeg må jo være stokk dum jeg da, med alle tatoveringene mine.

Venter fortsatt på den dagen jeg skal begynne å angre på mine første, som jeg tok for snart 6 år siden :klø:

Nei, da er jeg og blomster/sommerfugler/stjerne tatoveringene mine heller "harry" og lar folk dømme meg som de vil, enn å være en konservativ og trangsynt tørrpinne.

Nei, jeg liker heller ikke tribal,eller tatoveringer av dødningshoder eller flammer oppover armene, og har heller ikke særlig til overs for ansiktspiercinger, men det betyr ikke at dem som velger å ha det er mindre pene eller interessante mennesker.

Akkurat som med klesstil: folk er forskjellige. Godta det.

Skrevet

Jeg synes det kommer veldig an på personen jeg. Jeg hadde aldri i livet kledd en full sleeve (eller en halv en for den saks skyld :fnise: ), men det betyr ikke at det ikke kan være fint på et annet menneske.

Men jeg har enda til gode å se en jente som passer en svær brysttatovering (over puppene). Det synes jeg ikke er pent, uansett person.

Jeg har selv to stk som begge betyr veldig mye for meg, og planlegger flere.

Skrevet
Det dårlige vettet ligger i det at det er helt unødvendig (for å si det pent) og at en tatovering ikke går bort igjen.

Hvorfor ikke heller brennmerke seg som ei ku? ;)

Smykker og sminke kan i hvert fall tas bort igjen.

Så alle som gjør noe som ikke er nødvendig, har dårlig vett i følge deg da?

Hvorofr ikke brennmerke seg? fordi man ikke synes brennmerking er fint kanskje?

Smykker er jeg ikke noe glad i, men tatoveringene mine elsker jeg, hvorfor er det mer vett i å bruke noe man ikke liker, og la være å gjøre noe man elsker? Bare fordi det ikke er NØDVENDIG?

Dersom alt man gjør her i livet må være helt nødvendig for at man skal ha vett, så er det jammen ikke mange vettuge mennesker her iverden, for det er da både det ene og det andre som blir gjort, som ikke er nødvendig.

Forstår fremdeles ikke hva ved det å gjøre unødvendige ting (som ikke skader noen eller på noen måte går utover andre en en selv, og som en selv liker og setter pris på) som gjør at en har dårlig vett.

at en har forskjellig smak, helt klart, men å begynne å trekke inn vett blir bare tåpelig.

Da blir det som å si at alle som liker blått er mindre intelligente, for jeg liker ikke blått, og blått er ikke nødvendig på noen måte.

Skrevet (endret)

Jeg har ytret min mening om dette mang en gang.

Det verste jeg ser er tattoveringer. Noen litt finere enn andre, eller skal jeg si; noen litt styggere enn andre.

Kinesiske tegn i nakken, på skulderen, eller fæle tribals.

Og disse rosene som nok en gang ble moderne. Æsj og fysj.

Og særlig hvis det blir tatt på rumpa som tyveåring. Når man er 60, så er det på vei til å bli utviklet til en vissen orkide.

Og det verste er jo kjærestens navn. hun linni har jo en tattovering av sin eks, like ved ved tissen. Herregud. :O

Syns og dette er sammenlignbart med å brenne seg slik som de gjør med kuer, og andre dyr.

De fleste følger bare strømmen og, og tattovering betyr egentlig bare: I have NOOOO identity! (selvom det i grunn skal vise til det motsatte).

Haha, det verste jeg så var en jente med en pistol tattovert! Snakk om harry. Det verste jeg har sett.

Endret av Snasen
Skrevet (endret)
Du har et helt forskrudd syn på skjønnhet. Arr og føflekker eller tatoveringer har ingenting med renhet å gjøre... Og kvinner skal ikke være "rene" i den formen du snakker om. At du faktisk vet nøyaktig hvor mange føflekker og arr du har, er lettere skummelt.

Du vrir og vender på alt jeg skriver samme hva....gidder ikke diskutere med sånne folk. Les innleggene mine skikkelig før du uttaler deg om mine meninger. Hvis ikke kan du la vær, det blir lite saklig og irriterende. Tar deg ikke seriøst.

Endret av Vinnie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...