Gjest - Taxidriver - Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Hva syns dere om tatoveringer på jenter.. er i utgangspunktet ikke imot tattoer, men da må de være noe mer gjennomtenkt enn ett tanke-tomt motiv som alle har... Tenker på sånne Tribal- tattoer, gjerne tatovert som et armbånd..æsj..verste sorten er sånn pigtråd tatto...syns det blir så sykt harry...tipper at mange angrer på typiske sydentatooèr... Er tatoveringen gjennomtenkt og kanskje litt mer subtil kan det være sexy.... enig?
Darkannie Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Min første tatovering fikk jeg for 11 år siden, da jeg var 16. Et kinesisk symbol på skulderen. Ekstremt mainstream i dag, men var kulere enn kulest da. Ville nok aldri tatovert den i dag, men så er det jo et minne om hvordan jeg var som 16-åring. Min andre tattoo fikk jeg som 22-åring. Metallica logoen. Den digger jeg! Synes alle kan få tatovere det de liker, men kan være enig i at de litt spesielle, personlige og gjennomtenkte tatoveringene er tøffest.
mysterygirl Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Har selv en liten tatovering, som ikke er så vanelig. Den betyr i tilegg noe for meg =) Dessuten sysn de fleste den er både sexy + sexy plassert Har den på hofta på frem siden, altså rett under trusekanten på g stringen min hihi Syns for øvrig ikke det er pent med for mange og store tatoveringer på jenter. Men sysn det kan være ganske sexy på gutter, men less is Moor sier jeg bare! Endret 24. februar 2010 av mysterygirl
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er mann og kan ikke fordra tatoveringer på kvinner. Det er aldri kledelig og kan fort være direkte vulgært, ja. Det er ikke kledelig på menn heller, men menn interesserer meg ikke.
Auri Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 JEg elsker tatoveringer, så lenge de er "gjennomtenkt". En typisk tribal e.l. som "alle" har jeg ikke noe særlig til overs for. Selv har jeg én så langt, og 4 jeg har planlagt.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er mann og kan ikke fordra tatoveringer på kvinner. Det er aldri kledelig og kan fort være direkte vulgært, ja. Det er ikke kledelig på menn heller, men menn interesserer meg ikke.
toneloone Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 JEg elsker tatoveringer, så lenge de er "gjennomtenkt". En typisk tribal e.l. som "alle" har jeg ikke noe særlig til overs for. Selv har jeg én så langt, og 4 jeg har planlagt. Enig der syns de skal ha en grunn, og ikkje bare random ting en fant i den boka på bordet hos tatovøren.. har også en allerede, og skal snart ta en til
Gjest Kim Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Damer med full sleeve er jo ganske stilig da...
Rocky Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Damer med full sleeve er jo ganske stilig da... Så kult at du skrev det... Jeg skulle akkurat til å spørre hva dere synes om full sleeve på jenter?? Jeg har en japanese full sleeve i black & grey (noe hvitt). Litt farge enkelte plasser. I love it!! Menn med sleeves er HOT !
Zealuu Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 Tenker på sånne Tribal- tattoer, gjerne tatovert som et armbånd..æsj..verste sorten er sånn pigtråd tatto...syns det blir så sykt harry...tipper at mange angrer på typiske sydentatooèr... Selvsagt er stygge tatoveringer stygge - det der er jo nærmest en tautologi. Skikkelige tatoveringer - dvs. ikke pittesmå, godt gjennomført av dyktige artister, og med et motiv som ikke er tatt direkte fra flashmapper - er dekorative, uavhengig av kjønn.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 JEg elsker tatoveringer, så lenge de er "gjennomtenkt". En typisk tribal e.l. som "alle" har jeg ikke noe særlig til overs for. ikkje bare random ting en fant i den boka på bordet hos tatovøren. Enig. Har 3 sjøl, eine har meining for meg (navnet til boffen min), de to andre har ingen spesiell meining. Skal ha fleire.
Gjest Marlo Skrevet 25. februar 2010 #12 Skrevet 25. februar 2010 Hva syns dere om tatoveringer på jenter.. er i utgangspunktet ikke imot tattoer, men da må de være noe mer gjennomtenkt enn ett tanke-tomt motiv som alle har... Tenker på sånne Tribal- tattoer, gjerne tatovert som et armbånd..æsj..verste sorten er sånn pigtråd tatto...syns det blir så sykt harry...tipper at mange angrer på typiske sydentatooèr... Er tatoveringen gjennomtenkt og kanskje litt mer subtil kan det være sexy.... enig? Hva vet du om tattoveringen er gjennomtenkt eller ikke? Da spesiellt Tribal m.m.? Jeg har en tirbal på min ene legg. Den betyr ganske mye for meg uten at jeg ønsker å forklare hvorfor her. Jeg har en tribal på min ene overarm som også betyr ganske mye for meg. Har tegnet den selv og ikke blitt forandret på av tattovøren. Er disse innenfor klassen Usexy bare fordi de kan oppfattes som uten betydning av alle andre?
Gjest Spinell Skrevet 25. februar 2010 #13 Skrevet 25. februar 2010 Damer med full sleeve er jo ganske stilig da... Det synes jeg er bare vulgært, så smaken er ulik.
Gjest -Taxidriver- Skrevet 25. februar 2010 #14 Skrevet 25. februar 2010 Selvsagt er stygge tatoveringer stygge - det der er jo nærmest en tautologi. Skikkelige tatoveringer - dvs. ikke pittesmå, godt gjennomført av dyktige artister, og med et motiv som ikke er tatt direkte fra flashmapper - er dekorative, uavhengig av kjønn. Tautologi, hmm bra begrep, måtte sjekke det ut..enig! novisen
Edie Skrevet 25. februar 2010 #15 Skrevet 25. februar 2010 Svaret på det spørsmålet har jo kun med smak og behag å gjøre. Personlig synes jeg tatoveringer er flotte, og det finnes mye bra kroppskunst der ute. (og dessverre mye mindre bra..) Sleeve (full, halv, 3/4 og hva mer) er flott, og øsnker meg en selv, men tror ikke jeg har motet til det (og det funker ikke med mitt yrke dessverre). Men for at det skal være kunst, må tatoveringen være godt tegnet og utført av en som vet hva h*n driver med, og ikke plukket ut av flashmappe (er ikke alltid stygt det heller, men vil ikke kalle det kunst..) Jeg har selv flere tatoveringer, og selv om min mann ikke er supergira på tatoveringer, har jeg fortsatt lyst på fler. De er en del av meg og min personlighet.
Gjest Sigve Skrevet 26. februar 2010 #16 Skrevet 26. februar 2010 Min første tatovering fikk jeg for 11 år siden, da jeg var 16. Et kinesisk symbol på skulderen. Ekstremt mainstream i dag, men var kulere enn kulest da. Ville nok aldri tatovert den i dag, men så er det jo et minne om hvordan jeg var som 16-åring. Min andre tattoo fikk jeg som 22-åring. Metallica logoen. Den digger jeg! Synes alle kan få tatovere det de liker, men kan være enig i at de litt spesielle, personlige og gjennomtenkte tatoveringene er tøffest. og om 6 år sier du - fikk en metalkica logoen - ekstremt mainstream i dag, men så er den jo et minne om hvordan jeg var som 22 åring...etc etc
Darkannie Skrevet 26. februar 2010 #17 Skrevet 26. februar 2010 og om 6 år sier du - fikk en metalkica logoen - ekstremt mainstream i dag, men så er den jo et minne om hvordan jeg var som 22 åring...etc etc Om den er mainstream om 6år, kan så være, men den betyr MASSE for meg. Mye mer enn kina tattisen. Møtte Darkannie-mannen gjennom Metallica fanklubben, og vi har fått en liten Metallica-pod. Uten dem hadde livet mitt helt sikkert ikke vært så bra som det er idag. Så det er min lille påminnelse om alt som er og skal bli.
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. februar 2010 #19 Skrevet 27. februar 2010 Det kommer helt an på personen. Pingletatoveringer har jeg ikke mye til overs for.
Gjest Gjest_Mira369_* Skrevet 27. februar 2010 #20 Skrevet 27. februar 2010 Har 5 stykker. Den første tok jeg da jeg var 20, like ved bikinilinjen. Ikke noe jeg er stolt av i dag, men jeg likte tatoveringen den gang, så den hører til min historie. Nummer 2 var en delfin på hofta. Ser den så sjeldent at jeg ikke tenker på den. Nummer 3 var en relativt stor tatovering i korsryggen. Tok den før alle andre begynte å gjøre det - så på den måten kan man vel si jeg angrer. Nummer 4 var gifteringen min og nummer 5 var tittelen på min all-time-favoritt-låt øverst på ryggen. Blir sikkert fler kjenner jeg meg rett. Synes det er tøft med store, gjennomtenkte tatoveringer, men tenker litt på at de må holdes ved like og blir stygge etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå