Gå til innhold

når kan jeg begynne å se resultater?


Gjest Gjest_Amelia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Amelia_*

Hei.Gikk ned ca 5 kg i fjor ved å legge om kostholdet og gå turer. Nå som jeg tør å vise meg på treningsstdio har jeg trent 4-5 ganger i uken siden nyttår, men vekta står stille...

Merker jo at kroppen blir fastere og at cm minker, men skulle gjerne hatt den nåla litt nedover også gitt...

Trener kickboxing 2 ganger i uken og på helesestudio 3 ganger. 30 min kardio og styrke, satt opp av treningsveileder...

Synes det er fryktelig gøy, og har ikke skulket en eneste gang enda...

men hva kan jeg gjøre for å få den vektnåla nedover, eller skal jeg bare fortette som før?? Spiser lite og sunt og ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare fortsett som før du :) Ikke vær så opphengt i hva tallet på vekta viser, det er godt mulig at du har lagt på deg muskelvekt. Du blir jo mindre i cm, så du er jo på riktig vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk målbåndet en stund, så skal du nok se resultater der. I perioder vil vekta stå bom stille, omtrent uansett hva du spsier elelr trener før det "løsner" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jo at kroppen blir fastere og at cm minker, men skulle gjerne hatt den nåla litt nedover også gitt...

Slutt å bruke vektnåla, dette du her skriver sier jo nok, gjør det ikke??

Bare fortsett som du gjør, finn heller frem ett målerbånd enn å veie deg hele tiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...