Gå til innhold

Man blir trött på ditt jävla gnäll

Fortunatus

Anbefalte innlegg

Da var jeg tilbake (eller egentlig i går kveld men måtte jo kose meg med kjæreste!) og det var veldig hyggelig å tilbringe litt tid med familien. Begravelser er alltid trist, men h*n ble over 90 år og var klar i hodet og hadde lite plager helt til siste dag :)

Har jobbet på sykehjem og vet at der er en plass jeg ikke vil havne... Er så mange jeg synes får en uverdig slutt på livet.

Lærte meg å hekle av tanten min da jeg var hjemme så nå skal jeg hekle et helt teppe! Trenger å minke pc-vanene mine litt, så da er håndarbeid løsningen..

Gleder meg litt til den dagen jeg skal hekle babyteppe....... Har jo en nevø på litt over et år og han er superskjønn.

Velkommen Twinklestar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*
Har jobbet på sykehjem og vet at der er en plass jeg ikke vil havne... Er så mange jeg synes får en uverdig slutt på livet.

Velkommen Twinklestar! :)

helt enig :jepp: har jobbet på sykehjem en liten periode. og jeg syntes rett og slett synd på mange av de som var der :sukk:

takk :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mange klarer seg jo ikke selv og er mange oppegående folk på sykehjem også. Men de som blir omtrent holdt kunstig i live med 500 forskjellige medisiner og tvinges i seg mat...

Jo takk Wind :):klem:

Godt å komme tilbake til et normalt kosthold.. Har vært vafler og kake og dessert hver dag (!!!!) disse dagene..

I dag blir det tacogryte, i morgen svinewok og på søndag grove pannekaker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE FOR SENSITIVE FOLK:

Jepp.. Fredags ettermiddag fikk jeg så vondt i magen. La meg på sofaen og hadde ikke lyst på noenting. På kvelden ble jeg kvalm og la meg ned en liten stund og da kom ALT opp.

Hele middagen + mye mer. Og spydde ca hver halvtime til klokken 3 på natten. Omtrent 10 ganger vil jeg tro. Utover morgenen fikk jeg i tillegg løs mage og mensen!!! For en start på helgen..

Så i går lå jeg i senga hele dagen og så hele sesong 6 av Grey's anatomy. I dag har jeg klart å ta en dusj og spise en 3/4- pizza originale og litt french fries. Det går bedre, men er fremdeles ikke optimalt. For noe møkk!

Håper alle andre har hatt en mye bedre helg enn meg (som ikke er så fordømt vanskelig) og at jeg kommer i treningsform i neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fydda!

:klem:

Veldig bra at det går bedre med deg nå! Du får ta det igjen med en knakende god helg neste uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Ja, de helgene er komiske.. Broren min som studerer alene i et lite tettsted (ca 1000 innbyggere) pleier å bo hos oss i helgene (er en time reisevei) så jeg og kjæresten er aldri alene...

Broren min hadde vinterferie og da skulle vi få to helger alene. Men den første helgen fikk vi besøk av faren til kjæresten og andre helgen måtte jeg reise hjem til begravelse. Denne helgen skulle jo bli koselig, men ligger jo her og orker ingenting. Haha.. Så får håpe neste helg blir tipptopp! :D

Takk Wind :klem: og velkommen appifany :D

Jeg har faktisk fått "liggesår". Har så vondt i ryggen så må faktisk sitte helt oppreist, skikkelig ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Hehe! :) Ja, er fra Kents "Dom som Forsvann" :)

Jada.. Den kroppen min er merkelig, nok å si om det! ;)

Har trøbbel med å spise (noe helt nytt i min verden), så blir nok å spise litt høykarbo i denne uken kun for å få i meg nok energi. Blir litt satt ut av kjøleskapet mitt for tiden. ALT er magre produkter, og når jeg må tvinge i meg 3 knekkebrød om morgenen blir det ille at frokosten ikke blir mer enn 250 kcal og varer helt til middag..

Middag i dag: Hjemmelagd tomatsuppe med hvitløksbaguetter. Loff og med mye hvitløkssmør ;)

For i tomatsuppa er det vel 4-500 kcal tilsammen og vi er to som spiser av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

*børste støv av*

Slanking ja.. Nå spiser jeg vel det som kalles mellom-karbo (haha). Jeg spiser knekkebrød med vanlig pålegg, men unngår ris og spaghetti til middager og spiser ikke vanlig brød :)

Ellers har jeg begynt på Jillians 30 Days Shred. Første dag i dag, så skal bli spennende i morgen :) 20 minutter med trening hver dag i 30 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...