Gå til innhold

Man blir trött på ditt jävla gnäll


Fortunatus

Anbefalte innlegg

Velkommen skal dere alle være!

En dagbok hvor mine tanker og utbrudd kommer frem. :)

Endret av Fortunatus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk :) Skal bli godt å få litt utblåsninger..

Er litt synd å se at man miste venninner når man blir eldre og flytter sammen.. Hun ene kuttet omtrent alle ut da hun fikk kjæreste og de andre har jeg vel heller ikke vært så flink å opprettholde vennskapet med :sjenert:.

Så nå har jeg liksom ingen å prate om seriøse saker med.. Alle samtaler blir så overfladisk. Har jo samboeren da, men ikke alt han gidder høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å miste venner, ja. Men sånn er det kanskje det blir når man blir eldre, får nye interesser, begynner å studere forskjellige ting og flytter til forskjellige steder.. :sukk:

Kg er fint å ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det.. Og man blir så forskjellig etterhvert..

Nå er jo livet mitt veldig bra da. :) Holder på å gå ned i vekt, koser meg på trening, har litt penger (fordi både jeg og kjæresten jobber ved studiene) og har jo verdens beste kjæreste ;)

Vi har besøk denne helgen.. En stor skål med smash står på bordet, men jeg har faktisk ikke hatt lyst til å forsyne meg engang.. :) Eneste som er dumt er at vi må ha alt det godiset i hus.. I kveld er det 400 g potetgull, 400 g smash, 300 g smågodt til 4 (3) stk.. Og sånn er det hver helg! Neste helg blir jeg og kjæresten alene og da skal jeg kreve godterfri helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :)

Starter dagen med to lavkarboskolebrød og earl's grey te :kaffekopp:.

Det er -12 grader ute! Og vi har planlagt å mate endene med et brød pappaen til kjæresten kjøpte (vi eter ikke brød selv). Skal bli deilig, men noe sier meg at det blir veldig kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, her har jeg ikke kommet inn i hele dag. Imponerende.

Middag ble stekt kyllingfilet med stekt løk, paprika, squash og champignon i hakkede tomater og tomatpure og mye indisk krydder. Med yoghurt naturell til. Smakte helt fortreffelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg har vært helt klikk i dag. :sur:

Det hørtes godt ut! :jepp:

Kan jeg spørre om navnet på dagboka..? :sjenert:

Ble det andematetur, forresten?

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet på dagboka er en sang fra Kent. Men tror jeg skal bytte den ut i nærmeste fremtid!

Jepp, vi matet ender i ti minusgrader og vind. Ble en kort tur for å si det slik.. Resten av dagen er tilbrunget innendørs med fyr i peisen og kikking på kjoler på nett. Skal i bryllup i juni og vil kjøpe meg en fin kjole (må bare finne den fine kroppen først..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg vil få en kropp jeg vil trives i innefor et par måneder (begynner faktisk å nærme meg nå, må bare begynne med litt styrketrening. uuugh), så har jeg lyst på en litt stram og fin kjole, med et par fine wedges (sp?) til :) Og en sløyfe i håret

Eller så har jeg lyst til å ha en blomstrete og vakker maxi-dress slik at jeg får følelsen av å være på ball med samboeren..

Men tror jeg skal lete i et par måneder før jeg bestemmer meg :P Er jo ikke sikkert jeg blir fornøyd med kroppen min, så da er det å finne en kjole som skjuler det meste..

Nå har jeg nettopp spist middag (chili-con-carne), har fyr i peisen og OL på tv :)

Jeg snakker med ei venninne på MSN og merker jeg savner msn-folk.. Men hvor finner man dem hen i en alder av 22? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. Kanskje det du ;) Men har bilde av meg selv på msn.. Tenk hvis du kommer å drepe meg :O

Dagen i dag.. Joda, stod opp tidlig, leste litt mens jeg hørte på radioresepsjonen <3. Dro på skolen og jobbet litt gruppearbeid.

Søstra mi ringte og snakket en time med henne på telefonen. Hun er en god venninne, og vi snakket om alt mulig. Gleder meg veldig til jeg og kjæresten reiser hjem til påsken :)

Og nå ser jeg på dresser på ebay til typen. Vi kommer til å utkonkurrere brudeparet.. haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har du funnet ut at jeg egentlig er en berømt seriemorder (som ingen har hørt om)? :sjokk:

:ler: Bare du ikke stiller opp i noe slikt eller slikt, så kan dere vel utkonkurrere brudeparet så mye dere vil. :lur:

Må være fint med en søster. :) Har "bare" en bror, jeg, men så er vi gode venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. nei, så vågal skal jeg nok ikke være :P

Får jeg vel spare til mitt eget bryllup.. Ikke at jeg er giftetypen..

Søstra mi er god å ha ja, har jo to brødre i tillegg så søsken skal det ikke mangle på! :) Kjenner det er godt å ha dem nå som jeg begynner å bli eldre.

Har forresten lagd ukesmeny:

Mandag: Chili Con Carne

Tirsdag: Tacograteng

Onsdag: Seifilet med blomkålsmos og gulrotstuing

Torsdag: Kyllling- og karrigryte

Fredag: Pølse med "brød".

Lørdag: Blank

Søndag: Blank

Føler for å eksperimentere i helgen, men har ikke funnet noen retter til inspirasjon enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags "brød" er det til pølsene? Ble nysgjerrig jeg, nå. ;)

Hva med hjemmelaget pizza med grov bunn, f.eks.? Eller tunfisksalat? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pleier å lage cottage cheese lapper med egg, cottage cheese, søtning og kanel som er veldig god, men litt søte.

Så tror jeg skal bytte ut cottage cheese med litt melk + smøreost og kanel og søtning med cayennepepper og hvitløk. Og så steke som tynne omeletter, men skal helst ikke smake så mye egg, mer lomper.

Jeg er nok ikke særlig glad i tunfisk :sjenert:. Men kanskje noe torskeform?

Lurer på om jeg skal prøve meg på gulasjsuppe, det høres så godt ut!

Kan anbefale en plass å finne middager:

Ukens Meny hos dinmat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeppsann.. Da må jeg reise hjem i begravelse... :(

Fikk vite at personen døde på tirsdag og i går bestemte jeg meg for at jeg drar.. Jeg tar 3-4 dager fri fra skolen, men det får så være. Gleder meg til å tilbringe tid med familien og slekt, men prøver å fortrenge begravelsen..

SÅ lavkarbostilen min er litt utenforbakke for tiden. I går var jeg på pubquiz med ØL og chilinøtter og nachos (som ikke var godt! Blir irritert på meg selv).

Men middagen i dag og i morgen med min søster blir lavkarbo og knekkebrødene jeg spiser er lavkarbo, så kan ha vært verre. Men hjemme blir jeg å spise brød og "vanlig" mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Jeg snakker med ei venninne på MSN og merker jeg savner msn-folk.. Men hvor finner man dem hen i en alder av 22? :P

veldig enig med deg der. men samtidig så merker jeg selv at jeg synes neste msn begynner å bli litt upersonlig? så har vel i grunn litt motstridende følelser når det gjelder hele greiene :fnise:

håper du klarer å kose deg hjemme da, selv om du skal i begravelse :klemmer:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...