Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er fullstendig enig med Skusla om dette.

Malena kjære deg. Om du har problemer med at folk snakker om ferieturer og sitt privaliv her, så er du hjertelig velkommen til å hoppe over disse innleggene.

Det er tydelig at for visse så er janteloven svært svært tydelig tilstede.

Mens andre kan bare dytte i vei med sine rarieteter uten at noen løfter så mye som en finger.

At du har vært her siden 1998, har INTET med saken å gjøre. Har DU mer rett til å si hva du mener enn andre her som ikke har vært her så lenge da ?

Du trenger faktisk ikke å trykke på "vis-de og de innleggene-knappen", men gjøre som folk flest - å velge hvilke du vil se. Det er mye her jeg ikke gidder å kikke på og jeg kan selv bestemme hva jeg vil blande meg i og ikke.

At du får dagbøker og snikksnakk og ikke seriøse diskusjoner når du blar opp, er vel ikke noe problem egentlig vel ? Du kan som sagt hoppe over dem, og jeg skjønner ikke at du tar voldsom skade av å se en dagbok eller en tulletråd i ny og ne.

Du har rett til en mening, men det har alle andre og. Se det fra andre`s side. At f.eks Skusla lager en nedtellingstråd om sin tur, betyr da vitterlig ikke at alle MÅ lese den og legge igjen beskjeder ? Det er kun for hennes egen del og de som er interessert i å se hva den tråden handler om. Det virker som om du vil ha slike dagbøker og nedtellinger til å være rop om oppmerksomhet og kun et PR-stunt-

Ang at du mener diskusjoner sklir ut,- du snakker om felles ansvar på KG. Hva med å ta din del og prøve å få diskusjonen inn på riktig spor igjen da ? Har du prøvd ?

Tilslutt : Du MÅ vel ikke lese igjennom hele forumet heller ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet dere hva jeg syns er så snodig??? Disse som tidligere har truet m å forlate forumet, kanskje gjort alvor av d en kort el lengre periode, kommer så tilbake igjen, og da gjerne under et nytt nick, men uten at d skal herske tvil om hvem personen er.....Hvorfor true m å forlate oss lissom??? Tror de for ramme alvor at resten av brukerne da vil komme til å be på sine knær om at de skal bli??? El tror de at deres s k 'uvenner' legger seg i selen for å bli litt snillere....mot dem som truer m å forlate KG??? El går d på moderatorene kanskje??? At de skal få opp øynene for at her er d favorisering på gang!

Hvis og når jeg forlater forumet; den dagen kommer nok, gidder jeg vel ikke å annonsere d m brask og bram....Regner da ikke m at min person er så viktig her inne at noen skulle bry seg no større! D blir vel heller på den måten at jeg er her sjeldnere og sjeldnere, alt ettersom hvor morsomt jeg har d her el hvor interessant d er her! Siden d var spørsmål om hva som skulle til, så kan jeg jo svare som sant er at jeg finner mye her utrolig intetsigende; alle dagbøkene, graviditet og bryllup, f eks. Men, so what??!, gidder da ikke irritere meg av den grunn??? :o Har da nok av andre ting å gjøre....heldigvis!!!

Skrevet

Livet er for mange en evig søken etter bekreftelse Chimp!... :wink:

Skrevet
Livet er for mange en evig søken etter bekreftelse Chimp!...

Denne gangen skal jeg la være å falle for fristelsen til å avspore!!! :wink:

Skrevet

hehe... Var alvorlig ment fra meg da!.... Mange har stort behov for bekreftelser. Derfor mange disse tingene skjer... :wink:

Skrevet

Tviler ikke et øyeblikk på at du er et særriøst menneske, Lasse-basse!!! :wink:

Gjest Malena / Ikke innlogget
Skrevet

Nå er dette heldigvis et sted hvor vi alle får ytre våre meninger selvom de ikke er helt i samsvar med almuen.

Joda - greit at Skusla og andre har nedtellingstråder - vel for meg. Men tenk om alle skulle ha det - hvordan hadde det da blitt her ?

Synes faktisk det er noe å tenke på - man skal tenke lenger enn sin egen nesetipp. Vi har alle et ansvar for å gjøre dette til et "levede" sted for alle...

Grunnen til at jeg påpekte at jeg hadde vært her siden -98 er ikke av annen grunn enn at jeg synes at diskusjonssidene her på Kvinneguiden utvikler seg i feil retning - det er blitt mye mer uoversiktelig - og det skyldes i stor grad de tingene jeg påpekte tidligere.

Men dersom andre synes det er greit nå - så vel for meg - ville bare ha fram mine synspunkter - uten at det var ment som en fornærmelse for noen. Noe det tydeligvis blir tatt opp som.

Skrevet

Tror vel eg trådene her står i samsvar m brukerne på KG til enhver tid! De trådene man får liten el ingen respons på dør jo bare ut av seg selv…..Alle dagbøkene tyder jo bare på at d er mange her som skriver dagbok for tiden….også flere gutter! At d er mange Snikk-snakk’ere her for tiden, tror jeg nok trygt amn kan si! Dette vil alltid være til irritasjon for noen, men siden d er så mange som syns d er morsomt, vil dere nok neppe greie å få en slutt på d. Ikke før Snikk-snakk’erne forlater forumet, og kanskje blir erstattet av mer seriøse brukere….Ingen umulighet d, men tror nok d skal noe tilø å forandre vanene til de som er her NÅ!!!

Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg er helt enig med Malena, synes KG blir bare kjedeligere og kjedeligere. Det blir mye tull og småprat. Jeg er interessert i KG som en diskusjonsside og et sted hvor man kan søke råd og dele erfaringer. Jeg både leser og skriver mindre på KG enn tidligere.

Det er ingen tragedie for meg at KG blir kjeldeligere, jeg bare konstanterer at det var bedre før....

Skrevet

Nå er jeg ganske fersk her på KG, så jeg har ikke akkurat vurdert å forlate det ennå. Syns det er ålreit her, jeg. Og folk må da få skrive hva de vil (innenfor visse grenser, selvfølgelig).

Jada, alt var så mye bedre før. Er det noe nytt, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...