Gå til innhold

negler


wok

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva sånn hvit penn/neglelakk/eller hva-det-nå-er som man kan bruke under lange negler heter på engelsk?

Synes det ser så reint og fint ut, og nå som jeg har klart å få litt lengde på neglene kunne jeg tenke meg å prøve.

Noen som vet hvordan det gjøres? Vanskelig å gjøre selv?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

'Hvis det er sånn jeg tror du mener, så heter det fransk manikyr. Det kan være litt vanskelig å få til hjemme, men nå finnes det sjablonger osv i butikkene. Spør på parfymeriet!

_________________

Carpe diem:)

Klem fra veslemor1212[ Dette Innlegg er endret av: veslemor den 2002-04-28 14:25 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

dette er å få kjøpt til en rimelig pris på hennes og maurits.navnet er : french manicure cutes. anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det sånn hvit negleblyant du mener? (kan i tilfelle anbefales)1212[ Dette Innlegg er endret av: ivanka den 2002-04-28 22:19 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er 2 forskjellige fremgangsmåter for 'fransk manikyr', enten med hvit lakk oppå neglen, eller hvit blyant under neglen. i begge tilfelle bruker du en klar eller blek lakk i tillegg. lakk oppå neglen er pirkete og tidkrevende, pluss vanskelig å få pent, blyant på undersiden er raskt og lettvint og en fin oppfinnelse for kløner som meg. (det funker ikke med vanlig hvit fargeblyant, du må ha en egen negleblyant som brukes med fuktig spiss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...