Gå til innhold

Kostholdsdilemma


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det å gå så langt som til fettsuging eller plastiske operasjoner for å "rette opp i kroppens feil", er fullstendig idiotisk med mindre du har synlige fysiske skader som f.eks brannskader eller veldig mye (og da mener jeg veldig mye) fett etter slanking.

Alle har et noe forvrengt kroppssyn, spesielt kvinner. Vi er flinke til å finne feil med oss selv. Det kan være at ingen andre bryr seg om TS' kropp, men TS gjør det. Hennes mening er alt som betyr noe her, for det er hennes kropp. De fleste av oss har en sperre i hodet som stopper oss når vi går for langt. TS' sperre vises tydelig her, for hun vil ikke gå ned i vekt. Jeg er, som sagt, meget positivt overrasket over dette, for det er første gangen jeg har møtt på en som har dette synet.

Jeg syns ikke du har et så veldig usunt kroppssyn, TS. Du vet hva du vil ha, og du prøver å oppnå det, noe som er bra - for deg. Såfremt du ikke går "gale veier" som å ta plastisk operasjon eller sulte deg, så er det ingenting gale med å prøve å få strammere mage. :)

Det kan du få gjennom trening. Du nevner at du har prøvd dette tidligere, men jeg tror kanskje du bør ty til flere treningsmetoder. Ta kontakt med en personlig trener, han/hun kan hjelpe deg med å fokusere på de områdene på kroppen din som du vil endre. Ellers kan du sette deg i det og google det hele - tidskrevende, men absolutt verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...