Gjest Kinga Skrevet 17. september 2003 #61 Del Skrevet 17. september 2003 Dubidubidu... Vekkerklokker for å sove virker bare om morgenen. Jeg blir så trøtt med en gang jeg slår av spetakkelet, og zovner på null komma zvizj igjen. Tenkte jeg skulle ta samme trikzet igjen i kveld, men det funket ikke like bra. Lys våken jo :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 17. september 2003 #62 Del Skrevet 17. september 2003 *Legger dynen godt rundt Kinga.* Sov godt vennen! :D Har god samvittighet idag jeg også. Levert en stor oppgave og godt i gang med neste. Men Friends på tysk har jeg fremdeles til gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. september 2003 #63 Del Skrevet 17. september 2003 Du, Kinga. Du har akkurat de samme symptomene som meg, jo! :o Den nattevandringen, altså. Vet du om det finnes en medisinsk diagnose på dette, som det går an å gjemme seg bak? Du skjønner, jeg har litt komplekser overfor omverdenen. De sier at slikt noe bedrer seg med alderen, men nå er jeg altså over 30 og forholdene har vel bare forverret seg... :klø: Og så blir jeg så innigranskauen kreativ etter midnatt! Ikke vits i å legge seg da, vel? Forresten så har Hilde K S et lite lager av Jon Blund's søvnstøv i garasjen sin. Det er egentlig hemmelig, men silke godsaker bør deles med andre i samme situasjon. Hun sover tungt, og våkner sjelden av at noen stikker innom og "låner" litt jb-støv i løpet av de små timer. Hopla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 17. september 2003 #64 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg blir helt forvirret, jeg. Kan du være så snill å bytte navn på dagboken din også i morgen, slik at jeg vet at jeg ikke kan se etter den samme? Har etter mye strev i alle fall kommet inn i den rytmen, når jeg tilslutt måtte innse at ett navn ble for kjedelig for Kinga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 17. september 2003 #65 Del Skrevet 17. september 2003 Blondine: Har dere gardiner til PC? Ekspeditør: Nei, PC'er skal ikke ha gardiner. Blondine: Hallooo ...Jeg har Windows! ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. september 2003 #66 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg, min ranglefant, har fått masse besøøøk! Og da blir jeg så glaad, tralalaa :D Litago Dyktig pike! Bertha JB må prøves ut... coda ..du er søt når du er litt ilter.. Lemoni: Skjønte du den?? Kan du forklare blonde moi? ...nei, kanskje jeg skal komme igang for dagen..?..få gjort noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. september 2003 #67 Del Skrevet 17. september 2003 :evil: *erter og balle* ..gi seg selv et skikkelig spark bak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. september 2003 #68 Del Skrevet 17. september 2003 Hi hi..har skjerpet meg i en hel time! *Uendelig stolt* (like før konge-tittelen blir tatt inn i varmen igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 17. september 2003 #69 Del Skrevet 17. september 2003 Hi hi..har skjerpet meg i en hel time! Lite ikke flink du da! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. september 2003 #70 Del Skrevet 17. september 2003 Lite ikke flink du da! :enig_animasjon: Labella: Er det der trondhjemsk? Trondhjemsk for:" Du kjører deg jammen hardt!" Kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 17. september 2003 #71 Del Skrevet 17. september 2003 Labella: Er det der trondhjemsk? Trondhjemsk for:" Du kjører deg jammen hardt!" Kanskje? Mere 80-talls Oslosk for "du er jammen flink, og jeg er litt missunnelig fordi du er så flink" på en måte :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. september 2003 #72 Del Skrevet 17. september 2003 Smetter bare innom før jeg skal lage meg litt mat. Om det jeg gjør er riktig, vet jeg ikke, men så mye annet kan jeg ikke gjøre. Forøvrig sta damer er bare topp! Selv er jeg bare snill og blid, jeg, og føyelig som et lam - så lenge jeg får det som jeg vil. Må jo bare prøve å le litt også, ikke sant. God natt eller god dag eller hvor du er i døgnrytmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 17. september 2003 #73 Del Skrevet 17. september 2003 fint bilde Kinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 18. september 2003 #74 Del Skrevet 18. september 2003 Hei alle besøkende :D I dag har jeg ryddet og vasket huset. Skal flytte i november (for den som synes jeg flytter mye - ja, jeg flytter mye! og er skita lei; jeg har to leiligheter - og driver og flytter fra begge), og må få vasket skikkelig ut og pakket ned masse ting. Lurt å begynne tidlig, for i november får jeg det travelt. Og spist pannekaker til middag. Og dessert. God dessert-pannekakevri: Stek fine, litt tynne pannekaker. Rasp etpar epler som du surrer i litt smør, sukker og kanel på stekepannen. Legg litt varm epleblanding på pannekaken, sprut litt karamellsaus over (Freia sin er best) og server sammen Dream vanilje yoghurt-is. Nam! (ellers hadde jeg spinatsaus og indisk kyllingsaus på middagspannekakene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 19. september 2003 #75 Del Skrevet 19. september 2003 pannekaker og is. Mmmmmmm *sikle over hele dagboken til kinga* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 19. september 2003 #76 Del Skrevet 19. september 2003 Fredag. Jeg har gått rundt og trodd at det var onsdag i hele dag. Hvor ble dagene av? Jeg savner to dager! Mulig det er løsemidlene i rengjøringsproduktene jeg har brukt i leilighetsraidet mitt som har jo meg ørlite senil og tullete? Ja, lønner det seg egentlig på noen måte å vaske? Det blir jo bare møkkete igjen. Kinga (her er det full gjennomtrekk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. september 2003 #77 Del Skrevet 23. september 2003 Vasking er definitivt ulønnsomt! Og dager har en tendens til å snike seg bort før man vet at de har vært der. Ganske utidig, spør du meg. Håper du fant igjen lørdag og søndag, for det er dager å samle på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 23. september 2003 #78 Del Skrevet 23. september 2003 Hvordan gikk det? Fikk du samlet opp dagene slik at alt er i orden igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 24. september 2003 #79 Del Skrevet 24. september 2003 tør jeg spørre hva som har skjedd her nå? gjest???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. september 2003 #80 Del Skrevet 24. september 2003 Det var synd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå