Gå til innhold

K


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

:o

*våken*

Fredag skal jeg gjøre en presentasjon for en samling gamle professorer. Kunne gitt mye for at det var blitt lørdag sånn helt uten videre når jeg står opp om noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Presentasjonen er ferdig laget, øvet på og nå har jeg tatt tiden på meg selv for ikke å overskride tidsrammene mine. Og for ikke å kjede mine tilhørere med unødvendig pjatt, men samtidig ikke bare holdt meg til tørre og kjedelige fakta.

Jeg tenker: disse gråhårete mennene som går igjennom dette her år etter år - og i morgen blir vi rundt 10 stykker som skal gjøre hver vår presentasjon - de må jo bli skita lei av å sitter der og late som om de er passe interessert i hva man har å fortelle, på samme måte som i fjor og året før der og helt tilbake til ålesundsbrannen.

Litt bittert er det igrunnen, for i forhold så mye arbeid jeg har lagt ned i det jeg skal presentere, så blir det på en måte uansett "en i rekken" når jeg legger det fram.

Nå vet jeg jo at jeg kan dette med presentasjoner, arbeidet mitt er godt og jeg legger det fram med innlevelse og sjel :briller: - så da gjør jeg jo mitt for at det skal stikke seg ut i mengden.

Og i helgen skal jeg forresten gjøre mer skrivearbeid. Kanskje like greit det ikke er lørdag helt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeNedra, Kong Kuul mener du? Han er en nær venn og en intim forretningsforbindelse.

Ohm Kull er såvidt meg bekjent ennå ikke kronet, og hans allerede nokså svertede navn vil sørge for at han ikke kommer så langt. Han vil nok møte motstand i tiden som kommer. Vi er ikke "på hils", som man så folkelig kaller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye muskler og lite hjerne.

Er han typen til å ta en Tyson? Eller den mer puslete varianten "Martin"?

Ugh!

ugh! er et primalrop brukt blant barskinger for å understreke sin styrke og mangel på feighet

Antropologisk hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinga har etterhvert landet, og vurderer igjen å skifte tittel på boken for å moderere seg litt. :ler: & :roll: av meg selv når jeg leser hva jeg har lirt av meg tidligere mange ganger.

Har spist sushi og sett film sammen med etpar venninner. Jeg digger mine venner. De er så genuint snille og gode. Jeg samler på snille mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litago, min favoritt-mø! Koselig :D

Frida, du er vel ikke fjortis? Er du? *skjønne ikke'no*

Jeg var fjortis en gang i tiden og fulgte med på "med hjertet i hånden". På TV. Husker du? (...nei jeg fulgte ikke med på det..) Nå har jeg blitt voksen (selv om enkelte nære bekjentskaper bestrider akkurat det) og står ofte med hånden i hjertet. Sjekker klaffene og sånt - at de er slik de skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, nå har jeg vært dum, Frida.

Først av alt: Jeg har aldri anklaget deg for å være fjortis. Jeg har snakket om meg selv som fjortis - da elsket jeg å se på Frida på TV (din navnesøster), og serien om henne het "Med hjertet i hånden".

Jeg spurte deg: Husker du? (altså serien om Frida).

"Husker du?" var tilfeldigvis også navnet på et viseprogram som gikk på TV for mange år siden - ledet av Odd Gryte. Ment for bestemødre og gamle tanter. Min kommentar i forrige innlegg "..nei jeg fulgte ikke med på det.." var en altså en kommentar fra meg selv om at jeg ikke fulgte med på "Husker du?"-programmet. Jeg mente slett ikke å svare for deg om du fulgte med på "Med hjertet i hånden"!

Skjønner du? Jeg har da aldri ment å kalle deg fjortis. Jeg kom bare på Frida-programmet da jeg så navnet ditt. Så enkelt. Og så komplisert. Beklager at du fikk følelsen av at jeg pratet om deg som person. Det har jeg da ingen grunn til å gjøre - jeg aner ikke hvem du er!

Unnskyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KVAH?

For meg som ikke engang gidder å finne meg en avatar kan dette bli en utfordring av dimensjoner. Navnebytter i hytt og dyne, det er mest ikkje til å halda ut!

Eller, så kan jeg se på det fra motsatt side. Hva heter dagboken i dag, da, mon tro? Hvor lang tid må jeg bruke i dag? (Sett bort fra sånn mailvarslingssystem, som faktisk er en av grunnene til at jeg produserer så masse piss på en gang).

Dette kan bli interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, surrehodet meg er tilbake, Embla. Har allerede rotet det til etter 3 sider her i boken min. Stakkars Frida (KG-Frida altså - ikke hun andre!).

Min egen forvirring og mitt tankespinn er igrunnen krystallklart oppi hodet mitt. Det ser bare ikke sånn ut på trykk...eller kanskje forvirringen og tankespinnet nettopp ser like rotete ut som det er. Bare at jeg synes jeg har orden i rotet mitt, men det er jo en grunn til at man kaller sånt rot... om du skjønner?

.

Punktum her, nå. Før dette blir enda mer messy.

Kos at du stakk innom Embla :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leah Madeleine

Hei kinga!

Gratulerer med dagboken!

Det med Frida trenger du nok ikke ta så tungt,hun er bare litt "hårsår" :blunke: kjenner henne,(venninne med hennes søster),og vet at hun er veldig vandt til å bli kalt fjortis av andre..ikke så kult når en har blitt 15,men,men.. Hun har sikkert glemt det nå og er blid som en sol når hun kommer tilbake,humørsvingninger vettu :blunke:

Gleder meg til å følge med vidre i dagboken din :blunke:

Siden det ikke er så mange timer igjen av helgen,så ønsker jeg deg heller en ny og fin uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...