Gå til innhold

K


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

..og siden sist har coda vært innom og det er alltid en glede! Pisset ditt tar jeg gjerne imot, nettopp fordi jeg ikke synes det er piss og det faktum at jeg bor i en koffert behøver ikke bety at du her skal tenke koffert og nå tror jeg jeg skal holde meg til saken og si at jeg, ja, faktisk så bor jeg ikke "hjemme" men i en koffert og tankene mine er ofte koffertpreget men ikke alltid, og det var kjekt å se deg på nett igjen!

(til opplysning så er jeg intern her, jada, men langvekkistan er langt vekke fra hjemme og jeg har hjemlengsel!!!)

Revetispa! Den avataren din har jeg ventet på lenge! Røft! rrrh! :wink:

Leah! (oh, I l just løv that "h")...takk for moralsk støtte.. Jeg vil jo ikke være slem! Bare litt! Men ikke mot dem som ikke fortjener det- :riste:

..ja, skal legge meg nå... snart...

Har vært ute og øllebøllet. I morgen når jeg leser dette er jeg sikkert flau. Det får stå sin prøve.

...og så på en søndag! Farmor hadde fått kramper... og i hemmelighet misunt meg.. Farmor er kul.

Altså: I morgen skal jeg gjøre noe vettugt. Rapport kommer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare :ler: og :ler: og :ler:

du er noe for deg selv du! dagboken din får meg nesten til å begynne å tenke rotete selv, la bekymringene og mine ryddige tanker fly sin vei for godt! for det ser da ut til at du klarer deg bra allikevel :)

fint at det gikk bra med presentasjonen din!!

men du, du sier liksom så mye, men samtidig så lite! jeg verker av nysgjerrighet over HVA du egentlig driver med. få noen vettuge detaljer da!

rapport om helgen er lagt ut!!

god natt shcnuppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååååååååh, frida med hjerte i hånden!!! jeg var forelska i alle hennes kjærester altså. fant bilde av dem i Topp, klippa dem ut, hang dem på veggen. Ikke umulig at jeg kyssa bildene godnatt, men nok om det. Tendenser til å utlevere seg selv som rar kommer ofte snikende etter midnatt, sammen med ulltepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeNedra - endelig en fjortis-soulmate! Endelig en som forstår meg :D

Lemoni: Jeg har grislet med så mye rart. Veldig mye gøy og spennende, synes jeg. Nå er jeg inne i siste del av et langt studium. Presentasjonen min var en forsvaring av mitt diplomarbeide. Et diplomarbeide om patologiske vekstforandringer i skjelett.

Sagt nok nå :wink:

Det vettuge som stod på plakaten i dag var blant annet å fikse en ny forsikringsavtale, en fagforeningsinnmelding, gjøre en liten regnskapssjekk, kjøpe en gave til tantes 50-års dag og ta en "hei hvordan har du det"-telefon til mamma.

Og senere skal jeg få gjort en pedikyr. Og lese litt til eksamen, hvis jeg føler for det.

Aaah! Jeg føler meg så effektiv i dag! :briller: Kanskje jeg rekker frisøren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang temaet "K" dukker opp på listen over nye innlegg, så skvetter jeg litt. Nonner har som kjent ikke kjærester, men jeg har nå likevel en slags ikke-kjæreste som går under navnet K (nærmere utbrodert under temaet "sexreiser til Trøndelag" på chatten på lørdag.... :sjarmor: )

Så om jeg blir sittende her og sikle litt, så får du bare sende meg ut igjen. Evt gi meg en klut å tørke opp med :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang temaet "K" dukker opp på listen over nye innlegg, så skvetter jeg litt. Nonner har som kjent ikke kjærester, men jeg har nå likevel en slags ikke-kjæreste som går under navnet K (nærmere utbrodert under temaet "sexreiser til Trøndelag" på chatten på lørdag.... :sjarmor: )

Så om jeg blir sittende her og sikle litt, så får du bare sende meg ut igjen. Evt gi meg en klut å tørke opp med :kul:

:Hehe:

Steike bra, Liten! En fornøyelse å kunne bidra til uhemmet utskilling av kroppsvæsker med bare en enkel K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har endelig funnet en fantastisk chips. Problemet er bare at den kommer med feil smak.

Den finnes med salt, og med rømme og løk.

Jeg vil ha med paprika.

Dette er meg. Dekker man på et deilig frokostbord, vil jeg alltid ha noe av det som ikke står fremme, selv om det som står fremme igrunnen får tennene mine til å løpe i vann. Det er bare det at det blir enda bedre om jeg får litt av det som står i kjøleskapet i tillegg.

Uansett, så kjøpte jeg begge chipsutgavene - og blandet dem. Ble sånn passe fornøyd.

Fanker'n. Er tom for nøttesjokolade.

Chips og sjokolade er veldig godt sammen. Disse her maishattene med sjoko-trekk er fenomenale. Smash!

Non-stop-sjappen nede på hjørnet er jo åpen og turen er ikke lang.

...

Næh. Lalle nå. Snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"snart" er et vidt begrep... er her fremdeles, jeg...trøtt nå.

Ja, mmmikkesant, CeNedra, mmmveldiggodt.

Lurer litt på å bytte avatar. Har etpar svart-hvitt bilder av meg selv jeg liker godt. Men da får jeg vel opprette en ny profil eller noe sånt...

*skrekk for å bli gjenkjent*

..hm..må tenke litt til på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noengang hatt disse her 5-års samtalene?

"Hvor er vi 5 år fra i dag?"

Har hatt sånne samtaler med en venninne fra jeg var 16. Vekslet mellom 2, 5 og 10 år.

Ingen hadde vel trodd vi skulle være der vi er i dag, men likevel - vi er ikke så langt unna.

*grøss* ...jeg nærmer meg 30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan Kinga

Takk for hilsen i dagboka mi.

Bestemoren din høres flott ut!

Jeg kan jo leve i håpet om at det som ikke dreper en gjør en sterkere, ikke sant?

Mirakelkurer mottas forøvrig med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor trodde du for 2' date=' 5 eller 10 år siden at du skulle være i dag da?[/quote']

Lemoni, jeg så for meg at jeg duppet rundt i middelhavet i min egen private yacht som jeg hadde kjøpt for de første milionene jeg tjente.

Vel..

Jeg har badekar, ihvertfall :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan Kinga

Takk for hilsen i dagboka mi.

Bestemoren din høres flott ut!

Jeg kan jo leve i håpet om at det som ikke dreper en gjør en sterkere, ikke sant?

Mirakelkurer mottas forøvrig med takk!

Bettie, kjekt å ha deg her!

Ja, bestemor er stilig. Jeg kommer fra en familie med sterke kvinner!

Noen vil sikkert kalle dem beinharde, sta, kranglevorne og beskylde dem for å være utstyrt med skylapper...he he.

Nuhvel. Snille piker kommer til himmelen, de slemme kommer så langt de vil :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snille piker kommer til himmelen, de slemme kommer så langt de vil :klovn:

:enig: det er det min mor alltid har fortalt meg også!

Ha en god natt Kinga! Hvis ikke du blir sittende og drekka inne hos meg da :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne sittet inne hos deg og rallet hele natten, jeg, Labella. Døgnrytmen min er fremdeles verdt å ta en kikk på for en søvnforsker.

Har du noen gang vært ute for å sette vekkerklokken på for å legge deg? Altså du stiller inn klokken på når det er på tide å komme seg i seng.

Der har du meg for tiden. Må vekkes av data- og bok-transe.

Vel, vel.

Over til noe annet. Slik at jeg får skrytt litt av meg selv, det er jeg så glad i :ler:

Har hatt en produktiv dag, der jeg har fått gjort ferdig en lang rapport til levering. Til og med mange dager før deadline! *gnikker neglene mot genseren og sjekker dem med en tilfreds mine etterpå*

Og jeg har pikentre (bergensk for pinadø) lest til eksamen i flere timer. *folder fingrene og strekker ut armene så det knaker i alle ledd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, innimellom slagene så jeg tyskdubbet "Friends" sammen med en venninne. Så spiste vi maiskolber og varslet naboen hennes om at typen hennes kommer på besøk på onsdag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...