Gå til innhold

Fra Oslo/Bærum/Asker og vil ned i vekt i løpet av 2010?


Tuppatuppa

Anbefalte innlegg

Heihei!!

Jeg er en sprell levende jente - mamma til 4 og lykkelig gift, som ønsker meg noe spesielt for 2010 - jeg ønsker å bli sprekere og slankere.

Maten, er i og for seg ikke problem å regulere, synes jeg - men fordi jeg synes det er drepende kjedelig å holde til på et treningssenter, ønsker jeg å undersøke om det er andre i " mitt område " som kunne tenke seg andre å trene / gå lange og kalorikrevende turer sammen med?? Det er så mye lettere når man er litt flere - man forplikter seg gjerne på en litt annen måte ift. slankingen og treningen, unnskyldningene blir færre å ta av, for flere blir " berørt " om man ikke stiller, og sist men ikke minst ( svært viktig ,faktisk !!! ) - Vi blir flere til å heie på hverandre, og støtte når det butter!! Også flere å glede seg med, når man oppnår resultater!!!! :):):):)

SÅ, er det noen som er interessert - send meg en PM, også trommer jeg oss alle sammen for å finne hva som passer oss å gjøre !! Alder spiller ingen rolle - ingen er for ung eller for gammel - ingen er for tung eller for lite overvektig - her er det full aksept, uansett alder & fasong!! ;)

Jeg skal klare målet mitt - det er jeg sikker på at også dere gjør !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...