Gå til innhold

Han er FOR snill...


Gjest Ruskesara

Anbefalte innlegg

Gjest T-man

Signerer denne, problemet med jenter er at følelser styrer alt, du kan derfor aldri høre på hva jenter sier de vil ha for de følelser som dukker opp er nemlig ikke der da de sier det.

Jeg vil råde deg å aldri ta jenter seriøst, respektere eller være snille mot dem. I de aller fleste tilfeller vil de forsvinne etterhvert. Selv skjønner jeg ikke hvorfor kvinner i det hele tatt fikk stemmerett, svake menn med makten?

Jeg har aldri hatt hell med jenter de ganger jeg har tatt dem seriøst, vert snill eller imøtekommende. Derimot når jeg er overlegen, arrogant, slem og overser dem da får jeg napp med en gang og de blir stormforelsket, du trenger ikke løfte en finger for de vil jage etter deg.

For å ta en historie. Hadde en kjæreste i 3 år hvor jeg i hovedsak oppførte meg slem og overlegen, jeg sa faktisk ting til henne som fikk henne til å grine. Men de siste månedene før det ble slutt begynte jeg å bli god mot henne, gi mer kos og varme osv fordi hun hadde sagt hun ønsket det (hahaha). Tenkte jeg skulle gjøre det da å se nå da om ikke det gikk i vasken, og jaggu hadde jeg ikke rett i at det gjorde det.

Så fikk jeg jo den klassiske at kjemien og følelsene var ikke der lenger da. Jaja det var jo rart.

Så husk: Kvinner ER det svake kjønn, og de skal IKKE respekteres. Gjør du det vil du ende opp ulykkelig. Du er tross alt mann så vær en.

IKKE få deg barn med mindre du vet du kan beholde dem selv og vil ha dem.

Håper mine råd gir deg lykke i fremtiden :)

Åja DENNE holder jeg med i, synd med dama du hadde, får håpe du ikke tok henne for seriøst. Ser ut til at du ikke gjorde det, det hjalp vel litt det.

Altså jeg har vert mange steder men kvinneforumet er kanskje det mest patetiske stedet jeg noen gang har besøkt.

Sier meg helt enig i at kvinner ikke bør respekteres (klapp igjen dere legger opp til det selv vi menn kan da vel ikke no for at vi føler det slik) det lønner seg aldri.

Endret av Pasha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hmmm..

Min erfaring er at kvinner stort sett er "tøfler" og udominerende.. men i motsetning til når menn er det så forventer de at menn skal skjønne hva de vil, selv om de sier de vil noe annet. det finnes ikke noe mere irriterende enn det der.

eks. jeg og eksen var på ferie, hun er vegetarianer, jeg er ikke det. allikevel er det jeg som må dominere og bestemme hvor vi skal spise, selv om det er litt vanskelig for meg å velge ut en bra vegetarianer restaurant... (jeg spiser hva som helst, så for meg er det et fett)

resultatet blir da at jeg gjør som hun sier og velger et sted jeg har lyst til og spise.. men jeg prøvde så godt jeg kunne å finne et sted med mat hun ville spise, noe som jeg ikke hadde peiling på, bare at det var vegetarianermat, og det har de lite av stort sett over alt..

det var tydelig at de stedene jeg valgte ikke var bra nok , men om jeg spurte hvor hun ville spise så var ikke det så viktig for henne. men var allikevel litt sur og noen av stedene sier hun at vi må gå et annet sted. #¤%&%&!

var dette en av disse "testene"?

det var kanskje da jeg skulle blitt sint og dratt henne med på steak house, da eller??? ugh, ugh!

faen så irriterende greier! det endte iallefall med at hun gjorde det slutt i en periode jeg hadde det jævlig kjipt og sikkert derfor var litt tøffel...

så ikke nok med at hun la ut "feller" som man må være synsk for å klare, i tilegg dumper hun meg når jeg trenger henne mest fordi jeg er av kjøtt og blod og blir litt sårbar og svak når jeg har det jævlig kjipt...

og det virker jo som om dette er helt greit å gjøre.

hipp hurra for den moderne kvinnen!

jeg vet man ikke skal generalisere, men det meste som blir skrevet i denne tråden(og andre forøvrig) tyder jo på at de fleste kvinner er sånn..

jeg har jo og flere andre erfaringer, men dette er den mest seriøse

Kvinner har en tendens til å prøve å finne seg en alfamann for deretter å jobbe beinhardt for å gjøre han til en beta i forholdet noe som igjen resulterer i at hun mister seksuell interesse. Forstå det den som kan. Den åpenbare løsningen er jo at dere slutter å på død og liv skulle styre forholdet og å oppføre dere bitchy såfremt dere ikke blir satt på plass for det, det skulle da bare mangle at man oppførte seg ordentlig selv om den man er sammen med ikke tar igjen ordentlig. Jeg har aldri hatt problemer med å klare det når jeg har vært i en liknende situasjon.

da vi ble sammen var det hun som tok initiativ, men jeg kastet jo ballen tilbake når hun kastet den til meg. Men jeg var litt usikker på hva jeg ville med henne, noe hun tydelighvis ikke var ang. meg. derfor oppførte jeg meg sikkert rett i forhold til henne i det å være litt interessert men ikke for mye.. helt naturlig, da... det var jo ikke et spill en gang, men hun måtte jobbe for å få meg.

og en av de først nettene vi hadde sammen, satt vi i teltet mitt. (dette var på festival) og det kom en full mann på sikkert 120 kilo( en del var jo pondus da...) som hadde tatt feil telt. vi trodde det var en som ville kødde. så jeg kom i angrepsmodus og sto opp mot han karen uten å vike, selv om jeg veier 70kilo. og da mener jeg fysisk. for han presset seg inn i teltet med sine 120 og vi var der nakne, og ikke faen om han skulle inn...

poenget er iallefall at jeg startet som alpha-mann og viser til og med at jeg kan beskytte henne i ekte huleboerstil. og hun var så forelsket at hun begynte å grine når vi skulle være borte fra hverandre en uke. men jeg endte vel som uattraktiv beta, etter hennes tankespill. og er i tilegg en veldig snill og ettergivende fyr helt til det skjer noe som har noe å si.

jeg diskuterte og en del med henne, og "vant" ofte,så jeg stofor mine meninger, foressten.

det kjipe er jo at jeg faktisk ble veldig glad i henne og når jeg i tilegg hadde en veldig kjip periode i livet mitt når hun gjorde det slutt har jeg sliti mye med det bruddet i ettertid. Og nei, jeg søyt ikke eller sippa eller noe sånn når jeg hadde det kjipt, men hun visste det jo..

Men: takket være den tråden her, så har innsett hvor tåpelig og kjip hun, og veldig mange andre damer egentlig er... yahooo!:gjeiper:

tror det er på tide å begynne å kjøre sine egne tester med potensielle partnere, for det er jo bra damer også, men de er det ikke lett å finne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest T-man

Min erfaring er at kvinner stort sett er "tøfler" og udominerende.. men i motsetning til når menn er det så forventer de at menn skal skjønne hva de vil, selv om de sier de vil noe annet. det finnes ikke noe mere irriterende enn det der.

eks. jeg og eksen var på ferie, hun er vegetarianer, jeg er ikke det. allikevel er det jeg som må dominere og bestemme hvor vi skal spise, selv om det er litt vanskelig for meg å velge ut en bra vegetarianer restaurant... (jeg spiser hva som helst, så for meg er det et fett)

resultatet blir da at jeg gjør som hun sier og velger et sted jeg har lyst til og spise.. men jeg prøvde så godt jeg kunne å finne et sted med mat hun ville spise, noe som jeg ikke hadde peiling på, bare at det var vegetarianermat, og det har de lite av stort sett over alt..

det var tydelig at de stedene jeg valgte ikke var bra nok , men om jeg spurte hvor hun ville spise så var ikke det så viktig for henne. men var allikevel litt sur og noen av stedene sier hun at vi må gå et annet sted. #¤%&%&!

var dette en av disse "testene"?

det var kanskje da jeg skulle blitt sint og dratt henne med på steak house, da eller??? ugh, ugh!

faen så irriterende greier! det endte iallefall med at hun gjorde det slutt i en periode jeg hadde det jævlig kjipt og sikkert derfor var litt tøffel...

så ikke nok med at hun la ut "feller" som man må være synsk for å klare, i tilegg dumper hun meg når jeg trenger henne mest fordi jeg er av kjøtt og blod og blir litt sårbar og svak når jeg har det jævlig kjipt...

og det virker jo som om dette er helt greit å gjøre.

hipp hurra for den moderne kvinnen!

jeg vet man ikke skal generalisere, men det meste som blir skrevet i denne tråden(og andre forøvrig) tyder jo på at de fleste kvinner er sånn..

jeg har jo og flere andre erfaringer, men dette er den mest seriøse

da vi ble sammen var det hun som tok initiativ, men jeg kastet jo ballen tilbake når hun kastet den til meg. Men jeg var litt usikker på hva jeg ville med henne, noe hun tydelighvis ikke var ang. meg. derfor oppførte jeg meg sikkert rett i forhold til henne i det å være litt interessert men ikke for mye.. helt naturlig, da... det var jo ikke et spill en gang, men hun måtte jobbe for å få meg.

og en av de først nettene vi hadde sammen, satt vi i teltet mitt. (dette var på festival) og det kom en full mann på sikkert 120 kilo( en del var jo pondus da...) som hadde tatt feil telt. vi trodde det var en som ville kødde. så jeg kom i angrepsmodus og sto opp mot han karen uten å vike, selv om jeg veier 70kilo. og da mener jeg fysisk. for han presset seg inn i teltet med sine 120 og vi var der nakne, og ikke faen om han skulle inn...

poenget er iallefall at jeg startet som alpha-mann og viser til og med at jeg kan beskytte henne i ekte huleboerstil. og hun var så forelsket at hun begynte å grine når vi skulle være borte fra hverandre en uke. men jeg endte vel som uattraktiv beta, etter hennes tankespill. og er i tilegg en veldig snill og ettergivende fyr helt til det skjer noe som har noe å si.

jeg diskuterte og en del med henne, og "vant" ofte,så jeg stofor mine meninger, foressten.

det kjipe er jo at jeg faktisk ble veldig glad i henne og når jeg i tilegg hadde en veldig kjip periode i livet mitt når hun gjorde det slutt har jeg sliti mye med det bruddet i ettertid. Og nei, jeg søyt ikke eller sippa eller noe sånn når jeg hadde det kjipt, men hun visste det jo..

Men: takket være den tråden her, så har innsett hvor tåpelig og kjip hun, og veldig mange andre damer egentlig er... yahooo!:gjeiper:

tror det er på tide å begynne å kjøre sine egne tester med potensielle partnere, for det er jo bra damer også, men de er det ikke lett å finne!!

Kjipern, les øverst her kompis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett flere eksempler på kvinner som lever i forhold med menn som behandler dem som dritt, og de fortsetter å komme tilbake for mer. Aner ikke helt hva som tenner dem, men tror det har noe med et dyrisk innstinkt om at de vil ha en MANN. Og i deres forvridde hode er da maskulinitet underlagt egenskaper om at mannen skal være en drittsekk.

Jeg har sett snille kompiser komme til kort med jenter i enhver sammenheng seksuelt og romantisk, selv om de ellers er kjekke og oppegående, for derfor å få pult mer enn de noensinne kunne drømt om med en gang de slo på "drittsekk faktoren".

Det er vel også en eller annen fiks ide i kvinners hode om å skulle i kraft av å være seg selv til sist kunne gjøre mannen "snill" og at dette er en del av noen kvinners jakt-mønster... (Kvinner som sender brev til fanger er jo et eksempel på det..)

Menn tjener nok på å uansett å ta vare på en del av sin maskulinitet (Spisse albuer, selvtillitt, arroganse, dominanse)i henhold til den store del av kvinnelig befolkning.. og en del menn tjener nok kanskje også enda mer på å være hensynsløse og drittsekker i tillegg, da dette vil tiltrekke visse typer jenter som fluer. Spørsmålet er jo da faktisk; Hva slags jenter ender dere dermed opp med? Sannsynligvis de jentene dere vil ha.

For det finnes også en del kvinner som ikke tenner på badguys..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner akkurat hva du mener, og jeg går nesten alltid med dårlig samvittighet fordi jeg ikke kan gi like mye tilbake... Det er jo så klart koselig å ha en snill kjæreste, jeg tror alle setter pris på det. Men jeg tror det går an å bli FOR snill.

Det jeg gjør er å forsikre meg om at kjæresten virkelig VIL være snill, og at han sitter igjen med en god følelse. Jeg vil ikke at han skal svi av tusenvis av kroner på en gave, og angre seg etterpå fordi den var dyr, for eks... Det er da jeg får dårlig samvittighet. Man må nesten bare lære seg å leve med det, og forsikre seg om at kjæresten gjør det med god samvittighet. Det vil gjøre det enklere for begge parter. :) Og samtidig være snill tilbake, så klart! Man må ikke gi gaver og bruke penger for å være snill. Det kan være nok å bare gi enkle komplimenter, smile mer, ta oppvasken selv om det ikke er din tur osv. :)

Jeg er FOR snillheten, lenge leve den! Haha. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv vil jeg ikke gå rundt å lure meg selv. Jeg er snill, hensynsfull og gentleman. Svakheten min er at jeg tror andre også ser det fine i å gi til de man elsker mest, noe som ikke er sant.

Husk, stå på egne ben. Ikke spill noe spill, du lurer bare deg selv til slutt (om du i utgangspunktet er ærlig sjel da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv vil jeg ikke gå rundt å lure meg selv. Jeg er snill, hensynsfull og gentleman. Svakheten min er at jeg tror andre også ser det fine i å gi til de man elsker mest, noe som ikke er sant.

Husk, stå på egne ben. Ikke spill noe spill, du lurer bare deg selv til slutt (om du i utgangspunktet er ærlig sjel da).

Kjenner meg igjen i den svakheten der.. jeg TROR også i bunn og grunn at folk flest ønsker å være snille mot hverandre og gi..Og skjønner ikke rent logisk sett hva eller hvorfor folk gjør det motsatte.

Men jeg ser jo hele tiden masse eksempeler på egoisme, ondskap, selvopptatthet osv.. så jeg ser jo strengt tatt at dette forekommer til enhver tid, og at mange mennesker ikke er så snille når alt kommer til alt..Man er naiv, men ikke dum og uopplyst.

Men jeg er ikke vant til å ha ego drittsekker nært innpå meg over lengre tid.. de få drittsekker som har fått innpass gjennom tidene har forsvunnet ut ganske fort igjen.. ettersom jeg har en tendens til å rett og slett slutte helt å bry meg når mennesker viser virkelig stygge sider.

Fordelen med det er at jeg sitter igjen med de som virkelig er genuint gode over lang tid, og vi kan dermed hjelpe og støtte hverandre og finne trygghet i vår egen oase.

Jeg vil ihvertfall helle fokusere all giverkraft i disse, enn mennesker som bare tar, uten å gi noe tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i den svakheten der.. jeg TROR også i bunn og grunn at folk flest ønsker å være snille mot hverandre og gi..Og skjønner ikke rent logisk sett hva eller hvorfor folk gjør det motsatte.

Men jeg ser jo hele tiden masse eksempeler på egoisme, ondskap, selvopptatthet osv.. så jeg ser jo strengt tatt at dette forekommer til enhver tid, og at mange mennesker ikke er så snille når alt kommer til alt..Man er naiv, men ikke dum og uopplyst.

Men jeg er ikke vant til å ha ego drittsekker nært innpå meg over lengre tid.. de få drittsekker som har fått innpass gjennom tidene har forsvunnet ut ganske fort igjen.. ettersom jeg har en tendens til å rett og slett slutte helt å bry meg når mennesker viser virkelig stygge sider.

Fordelen med det er at jeg sitter igjen med de som virkelig er genuint gode over lang tid, og vi kan dermed hjelpe og støtte hverandre og finne trygghet i vår egen oase.

Jeg vil ihvertfall helle fokusere all giverkraft i disse, enn mennesker som bare tar, uten å gi noe tilbake.

Ja akuratt. Kjenner meg godt igjen.

Nøkkelen til lykke, er å flytte fokuset fra å gjøre det andre sier er normalt å gjøre, til å vite hva DU ønsker. Da snakker jeg ikke om å handle etter egoistiske behov, men av kjærlighet til en selv.

Forhåpentligvis en dag så ser noen akuratt deg for den du er, og klarer å se forbi den usikre "tøffelen" som av og til kommer frem. Jeg må bare si at jeg av og til ser ut som en tøffel, men jeg vet det er så langt fra det jeg er på innsiden. Og den dagen du treffer din livs kjærlighet, så vil dette menneske se nettopp deg for den du er. Og da vil du forhåpentligvis blomstre frem slik du var ment for å blomstre, litt etter litt, steg for steg.

:romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå er det vel ingen av oss damer som ønsker oss en pappaskikkelse som skal irettesette oss når det kommer til hver minste lille ting. Det som er ekstremt kjedelig er disse tøffelheltene som tripper rundt bare du trekker pusten. De som gjør alt og ordner alt for deg, når og hvor som helst. Det tar hele spenningen og lidenskapen ut av et forhold. Man blir sammen med en robot fremfor en mann.

Jadajada, jeg skjønner det, og det med å oppdra var jo litt satt på spissen. Uansett gjelder jo samme opplegg, noe du innrømmer selv. Dersom en mann blir for snill og bærer henne på gullstol så forsvinner (i hennes øyne) hele spenningen i forholdet, hun vil som regel "opponere" ved å oppføre seg spydig og arrogant (les: tenåringsjentete) og så har man greia i gang.

Og vet du hva, slik oppførsel gidder ikke jeg. Når jeg er sammen med jenter som passer til den beskrivelsen får hun beskjed om å oppføre seg som folk eller ryke og reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hvorfor kan ikke kvinner bestemme seg? Vil kvinnen ha en varm, snill og omtenksom mann eller en rå, tøff, overlegen, badboy, player?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke kvinner bestemme seg? Vil kvinnen ha en varm, snill og omtenksom mann eller en rå, tøff, overlegen, badboy, player?

Kanskje de vil ha litt av begge? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er verdens snilleste, bærer meg på gullstol og vet ikke hva godt han skal gjøre for meg. Han overøser meg med komplimenter, vet ikke hvilket ben han skal stå på for å gjøre meg til lags, vasker, lager mat - i det hele tatt, så er han vel det alle kvinner drømmer om i en partner? At han i tillegg er kjekk, trofast med en god stilling, er respektert av venner og i lokalsamfunnet burde vel egentlig gjort at jeg hadde klamret meg til ham og takket alle høyere makter for at han er min...

Men det at jeg aldri møter noen motstand, at jeg alltid får viljen min gjør meg slem. Det er akkurat som om jeg prøver å fremprovosere en reaksjon hos ham, få ham til å gi meg noe å bryne meg på. Men det skjer jo ingenting da heller - han ser bare ut som en ulykkelig hundevalp med triste øyne og prøver ENDA mer å gjøre meg til lags.

Er det bare meg det er noe galt med, eller er det flere som har opplevd noe tilsvarende?

Takknemlig for innspill.

Du beskriver min eksmann og jeg kan fortelle deg at han er IKKE snill! Bak hundevalpøynene finnes det en veldig, veldig forstyrret gutt som ikke står tilbake for å skade både seg selv og deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest guest2233

Selv om du har hadd en eksmann som bak de øynene skjulte en forstyrret mann, betyr ikke det at alle som har slike valpeøyne er som han. De fleste er snill fordi de er oppriktig glad i kjæresten sin, og aldri kunne tenkt tanken på å skade den personen. Men etter lang tids misbruk, blir man bitter, og gjør kanskje ting man aldri ellers ville gjort.. Alt bygger seg opp, og tilslutt sprekker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er lite kunnskap som rår her inne om dynamikken mellom mann og kvinne. Kvinner er ikke onde, men de er i stor grad styrt av følelser, noe som er vanskelig å forstå for de fleste menn, som heller tenker logisk. De fleste menn synes derfor at oppførselen til kvinner er ulogisk.

Et godt eksempel er kvinner i forhold der de blir misbrukt av mannen. Selv om det da er logisk å forlate skuta, blir de værende. Grunnen til dette er at misbrukere har dominante trekk ved seg som skaper en attraksjon kvinnen higer etter. I vårt samfunn blir dette da muligens forverret da mange "snille" menn ikke vet hvordan attraksjon virker.

I denne tråden har det å være snill og å være bad boy blitt polarisert. Det er et faktum at de aller fleste kvinner ikke liker tøfler. Det er også et faktum at bad boys har trekk som ofte fører til attraksjon. Jeg vil prøve å belyse at plassen å være er i midten. Man skal være snill, men man skal heller ikke finne seg i bullshit fra kvinner.

Mye av grunnen til at menn finner seg i så mye er at de ofte er veldig nervøse i kvinner sitt nærvær. De fleste menn som er i et forhold har ganske enkelt tatt det de har fått, uten å helt vite hvorda de klarte det, og da blir denne dama veldig verdifull og må holdes til lags.

Det beste menn kan gjøre, både for egen del og for damer sin del, er å overvinne redselen for kvinner og utvikle god selvtillit i kvinners nærvær. Dette kan enkelt gjøres ved å sette seg inn i diverse dateguru/PUA-materiale. Mange menn vil nok fnyse av dette rådet, og mange kvinner med. Men etter hva jeg leser i denne tråden ville flere menn med god selvtillit også ført til flere lykkeligere damer og forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner greia. . jeg finner også det litt slitsom i lengden, fordi jeg elsker å jakte. når man alltid får det på sølfat, er spenningen borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det beste menn kan gjøre, både for egen del og for damer sin del, er å overvinne redselen for kvinner og utvikle god selvtillit i kvinners nærvær. Dette kan enkelt gjøres ved å sette seg inn i diverse dateguru/PUA-materiale. Mange menn vil nok fnyse av dette rådet, og mange kvinner med. Men etter hva jeg leser i denne tråden ville flere menn med god selvtillit også ført til flere lykkeligere damer og forhold.

Det er jo mye lettere å gi kvinnen skylden for alt istedenfor for å ta tak iform av å jobbe med egen selvtilitt. Menn har absolutt fordel med å ha god selvtilitt, bare det ikkje er for mye xD. Gjelder å finne et midtpunkt her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mye lettere å gi kvinnen skylden for alt istedenfor for å ta tak iform av å jobbe med egen selvtilitt. Menn har absolutt fordel med å ha god selvtilitt, bare det ikkje er for mye xD. Gjelder å finne et midtpunkt her og.

Hm, jeg tror du blander selvtillit med arroganse. I mitt syn går det ikke an å ha for god selvtillit, da god selvtillit er en bra ting og dårlig selvtillit det motsatte. Selvtillit går på hvor trygg og komfortabel du er med deg selv. Det er ingen link mellom god selvtillit og arroganse. Pene kvinner med lav selvtillit kan for eksempel ha en utstråling som andre ser på som arrogant, mens jenter med god selvtillit gjerne er mer sprudlene og lettere å bli kjent med.

Når det kommer til menn så liker damer at vi er litt arrogante, spesielt i kombinasjon med humor (=flørting).

Rolf

Peace out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg tror du blander selvtillit med arroganse. I mitt syn går det ikke an å ha for god selvtillit, da god selvtillit er en bra ting og dårlig selvtillit det motsatte. Selvtillit går på hvor trygg og komfortabel du er med deg selv. Det er ingen link mellom god selvtillit og arroganse. Pene kvinner med lav selvtillit kan for eksempel ha en utstråling som andre ser på som arrogant, mens jenter med god selvtillit gjerne er mer sprudlene og lettere å bli kjent med.

Når det kommer til menn så liker damer at vi er litt arrogante, spesielt i kombinasjon med humor (=flørting).

Rolf

Peace out

Ja, eg forbinder for god selvtilitt med arroganse helt klart og det er absolutt en link der. Dersom man har alt for høy selvtilitt og tror man er verdensmester i alt så mener eg at man nettopp er arrogant.

Hvis en person har for mye selvtillitt og tror h*n kan få alt på to bein er ikkje det spesielt attraktivt i mine øyne. Når h*n blir avist gir de seg ikkje og de virker desperate og needy.

God selvtilitt til punktet før man når arroganse er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...