Gå til innhold

Han er FOR snill...


Gjest Ruskesara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye fornuft i dette innlegget her.

Det stemmer, svært submissive jenter er ikke min cup of tea, nei.

Takk! :):takke:

Bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, jeg har en fanskare på KG! En enkvinnes fanskare riktignok, men pytt pytt :gjeiper:

:jepp: Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det kommer helt an på hva man legger i det å "ikke holde det inne". Det er faktisk et skille mellom å ta opp ting på en ordenlig måte kontra følelsesmessige urimelige utrbudd som klart sårer partneren.

Ok men hva om man faktisk først prøver å ta det opp på en skikkelig måte og dette ikke blir mottatt av den andre da? Klart det er galt å hyle å skrike men klart man blir sur om det ikke hjelper å snakke på en skikkelig måte og da blir det krangel utav det. Og når man krangler kan det komme ut ting man ikke mener. Mennesket er ikke perfekt. Man kan ikke forvente at man evner å gjøre det riktige bestandig.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok men hva om man faktisk først prøver å ta det opp på en skikkelig måte og dette ikke blir mottatt av den andre da? Klart det er galt å hyle å skrike men klart man blir sur om det ikke hjelper å snakke på en skikkelig måte og da blir det krangel utav det. Og når man krangler kan det komme ut ting man ikke mener. Mennesket er ikke perfekt. Man kan ikke forvente at man evner å gjøre det riktige bestandig.

Er du av dem som tror om man ikke kommer fram til et annet menneske, så bare hever du stemmen? Det er nok av dem der ute. Av og til er det bare å finne en annen vei å komme fram til dem på. Jeg er av dem som ikke har noen tro på at et forhold har godt av krangler. En krangel fører fint lite med seg i forhold til en konstruktiv samtale. Kvinner som søker krangler og drama blir relativt fort kassert av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hei, jeg skjønner akkurat hva du mener. Jeg har verdens snilleste hund. Han er 7 år gammel. Dette irriterer meg grenseløst. Uansett hva jeg gjør så logrer han med halen og er glad i meg. Har vurdert å slå den sånn at den skal hate meg og gi meg motstand, men tror ikke det ville nyttet. Jeg sperrer den av og til inn i bagasjerommet i bilen i noen timer. Jeg kan høre den pipe og er lei seg. Når jeg slipper den ut blir han veldig glad for å se meg, og han logrer med halen og slikker meg i ansiktet selv om jeg har vært slem med han. Burde jeg ta livet av han eller kvitte meg med han?

Skjønner du hvilket nivå du ligger på? Historien var selvfølgelig bare tull, og jeg elsker hunden min over alt på jord. Han er verdens beste venn. Verdens snilleste hund, og uansett om jeg er trist eller glad, så er han der og slikker meg i ansiktet og logrer glad med halen. SKJERP DEG!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mister rett og slett respekten for slike mennesker, og jeg kan umulig være sammen med en mann jeg ikke respekterer.

Ja takke seg til med rassh..som behandler deg som dritt. Mye bedre!

Anonymous poster hash: e9761...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister rett og slett respekten for slike mennesker, og jeg kan umulig være sammen med en mann jeg ikke respekterer.

Ja takke seg til med rassh..som behandler deg som dritt. Mye bedre!

Anonymous poster hash: e9761...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dere får skylde dere selv. I flere tiår har "feminisme" ødelagt generasjoner av menn slik at de blir menn kvinner ikke vil ha. Respekt, snillhet og godhet...bare tull alt sammen.

Skal innrømme at jeg selv har vært en av de mennene som beskrives her, og ja, det har ødelagt en del. Heldigvis tok jeg derimot til vettet i tide, og har forandret personlighet ganske mye de siste årene. Jeg er nå mye klarere på hva jeg ønsker i et forhold, hvor mine grenser går og går mye raskere i konflikt der jeg må (også fysisk, om jeg må forsvare meg selv), og gir meg aldri. Vel er det kanskje noen som har begynt å se på meg som en arrogant drittsekk, men vet du hva? I don't care :)

Nei, det er ganske tydelig på hva dere "frigjorte" kvinner vil ha, det er ganske klart at enhver form for svakhet foraktes. Likestilling har kun forsterket oppfatningen om hva som er sterke/svake menn. Det er litt ironisk at når man er i en tid man liksom skal slippe kjønnsforskjellene fri og la de flyte, så oppnår man det motsatte.

Herregud, menn som deg vil aldri skjønne det, selv om du tror det. Du har feilet igjen dessverre

Anonymous poster hash: 6e657...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, menn som deg vil aldri skjønne det, selv om du tror det. Du har feilet igjen dessverre

Anonymous poster hash: 6e657...aaf

Helt enig med deg. Og innlysende hvem denne "gjest"er. Takk og pris fins det ikke mange menn med disse tankene. Og de få som har de- vil aldri endre seg. Gått for langt i misoppfatningen av virkeligheten så ingen vei tilbake dessverre.

Anonymous poster hash: e9761...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gremmes*

Men hva er en mann da?

For en ting er jo sikkert, kvinner ønsker jo ikke en Jan Johansen(ref Kristin Koht) søm går i wife beater, klør seg på balla, raper og promper, er opptatt av fopall og Petter Solberg. (Kvinnelig versjon: http://i2.cdnds.net/13/35/300x450/miley-cyrus-tongue-4.jpg). Vil du ha?

Mannen skal ha muskler, kraftig brystkasse, men han skal ikke ha "bole muskler". Kvinnelig versjon: http://cache.sharenxs.com/images/wz/cabc/ac/ab/aj/bf/CourtneyStodden-atTheGroveinWestHollywood0107121.jpg

Han skal/skal ikke ha hår på brystet. Svar: Det kommer faktisk an på. Det er faktisk lov til å spørre damen om hva hun foretrekker i og med at noen foretrekker hår på brystet og andre ikke. Er vel like stor forskjell på hva menn vil ha på flere punkt, så det er dumt av deg å si at vi er umulige fordi vi liker hår på brystet, eller ikke. Skjegg, eller ikke. Liker du langt hår eller kort hår?

"han skal tjene bra, men bedre/ikke bedre enn deg". Svar: Det er vel MANGE menn som klarer å få en bra dame uten at de tjener bra og bedre!

han skal være en villmann i senga, men bare når du ønsker det, han skal også kunne switche til kosebamse modus at your whim, han skal være opptatt av kultur, mat og drikke, men ikke for mye for da blir han femi og muligens en tøffel. Ha skal ha en stor kraftig penis, men alikevel ikke for stor - helst at den ser massiv ut, men når den brukes så skal den helst minske et par hakk...

Kvinner er latterlig innkonsekvente skapninger...

Resten av dette innlegget er sytete og det er tydelig at du ikke forstår hva kvinner vil ha og hva som er attraktivt. Nei, kvinner er ikke latterlig innkosekvente skapninger, din tosk!

Det som er tykk skrift er svar på innlegg.

Anonymous poster hash: 6e657...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I noen tilfeller så fikser ikke de som er vant til å få viljen sin at partner en dag sier imot de. da blir de rasende og usaklige.

Og er man ikke vant til drama og takler det dårlig så gir man seg heller og jatter med.

Anonymous poster hash: 7ea1c...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen jenter tester bevisst og ubevisst menn for å se om de kan stå opp for seg selv.

usympatisk ja, men også forståelig. man vil jo være sammen med et selvstendig menneske.

Anonymous poster hash: 7ea1c...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste jeg kan si er at det krever visse skills å være snill uten å være altfor snill ;) Altfor snill kan drive et menneske like mye til vanvidd som en altfor slem person kan drive et menneske til vanvidd. Mellomtingen er tingen. Det er ikke bra å være altfor empatisk heller, selv om man måtte tro det. Å både være empatisk OG objektiv er tingen, med en viss type sans for sunn fornuft. Mange problemområder løser seg ganske raskt når man har sett viktigheten der. Det er en ganske kjent sak for de fleste og det oppstår gjerne flere situasjoner i hverdagen som fordrer det å forstå at ting bør ha en balanse, så jeg stiller meg skikkelig skeptisk til mennesker som må ha sånne ting inn med teskje, "altfor snill vs altfor slem vs dum". Hvis man tror at normal tydelighet = arroganse så ber man om enda en håpløs karakterfeil og at andre skal gå rundt å forholde seg til det, mens man i tillegg skal stole på dømmekraften din videre i de flere settinger. Det sier seg selv at det er vanskelig og jeg har ikke så mange andre måter å forklare det på. Om en mann eller kvinne etterligner andre "som får det til" og ser på "kynisk","slesk" og "glesk" som en inspirasjonskilde så får de finne en funksjonell måte å hanskes med de egenskapene i hverdagen på, for min del. Men sånn har dessverre snill blitt en negativ egenskap for forvirrede sjeler mens det egentlig er en flott og normal egenskap som man bør forvente av de fleste. Og de som realiserer seg selv via dårlig innsikt og negative hensikter, opplever at omverden selvsagt har vansker med å stole på dømmekraften til vedkommende og det er helt forståelig for min del. Jeg vil ikke ha en dumsnill mann, jeg stiller helt normale forventninger til han som han på lik linje bør gjøre med meg. Jeg er ikke den type jente som sitter i en krok og utlyser "unnskyld at jeg er til", og hvis jeg skulle bli det, håper jeg at jeg får en mann som reagerer på dømmekraften min på det punktet og ønsker å ha andre forventninger til meg.

Endret av 20052014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen, snille menn har jeg tråkket på, lagt de under skosålen og sikkert spyttet før jeg gikk. Endte opp med en stor og kjekk mann, ja høy og mørk, som banket livskiten ut av meg med jevne mellomrom. Skikkelig koselig? Stor tenning og stor utfordring, men duverden så skadelig, ikke bare på kroppen, enda værre på sjelen.

Årevis med terapi, jeg er vokst opp med en far som er veldig mannsjåvenist, og en eldre bror som lærte av han, jeg er vokst opp med hele tiden å høre at jeg var lite verdt, og det har jeg gått å trodd på. Menn som har vært snille har jeg blitt livredde, for de må da se at jeg er lite verdt.

Da jeg traff monsteret jeg endte opp med, fant jeg broren og faren min i en og samme kropp og det var kjent. Han så at jeg var lite verdt og det var greit for meg.

Menneskesinnet er og blir sykt.

I dag klarer jeg hundre prosent å sette pris på menn, og andre, som er snille.

Så joda, det er fare for at det er deg, og at du må ta noen runder for å finne ut av hvorfor du reagerer med en sånn forakt overnfor hans snillisme. Ellers kan du komme til å angre, jeg angrer veldig i dag når jeg skjønner hvorfor ting ble som det ble. Gud, jeg angrer på de snille menn jeg ga slipp på :frown:



Anonymous poster hash: 12d70...742
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen, snille menn har jeg tråkket på, lagt de under skosålen og sikkert spyttet før jeg gikk. Endte opp med en stor og kjekk mann, ja høy og mørk, som banket livskiten ut av meg med jevne mellomrom. Skikkelig koselig? Stor tenning og stor utfordring, men duverden så skadelig, ikke bare på kroppen, enda værre på sjelen.

Årevis med terapi, jeg er vokst opp med en far som er veldig mannsjåvenist, og en eldre bror som lærte av han, jeg er vokst opp med hele tiden å høre at jeg var lite verdt, og det har jeg gått å trodd på. Menn som har vært snille har jeg blitt livredde, for de må da se at jeg er lite verdt.

Da jeg traff monsteret jeg endte opp med, fant jeg broren og faren min i en og samme kropp og det var kjent. Han så at jeg var lite verdt og det var greit for meg.

Menneskesinnet er og blir sykt.

I dag klarer jeg hundre prosent å sette pris på menn, og andre, som er snille.

Så joda, det er fare for at det er deg, og at du må ta noen runder for å finne ut av hvorfor du reagerer med en sånn forakt overnfor hans snillisme. Ellers kan du komme til å angre, jeg angrer veldig i dag når jeg skjønner hvorfor ting ble som det ble. Gud, jeg angrer på de snille menn jeg ga slipp på :frown:

Anonymous poster hash: 12d70...742

Det er vondt å høre hva du har gjennomgått. Men du har fortsatt ikke forstått mer enn du gjorde tidligere. Fra å ha forstått hva slem er, står du nå foran oppgaven å forstå hva snill egentlig innebærer. Å være altfor snill er ikke å være snill mot verken seg selv eller andre mennesker.

Anonymous poster hash: 6e657...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...