Auri Skrevet 5. april 2016 #5681 Skrevet 5. april 2016 54 minutter siden, Nótt skrev: Det er sant, enste jeg kan få er at jeg ikke er aktuell.....pga andre ting enn graviditeten. Etter avtale.....kjenner jeg kan tenke meg å begynne med opplæring alt nå. Tror den gamle jobben lar meg slippe før nemlig. Jeg synes virkelig du skal prøve! :D Lykke til!
Nótt Skrevet 7. april 2016 Forfatter #5682 Skrevet 7. april 2016 Må har de begynt på totalrenoveringen av nabohuset, er veldig spent på hvor mye bråk det medfører. Lurer på hvor mye jeg kommer til å flykte hjemmefra for å klare å holde ut......
Nótt Skrevet 9. april 2016 Forfatter #5684 Skrevet 9. april 2016 Det er slitsomt, men håper de er raskt ferdige. Supereffektive er de ihvertfall, tror nesten de har revet alt som skal rives, så nå er det å bygge opp ting. På den andre siden har jeg nå fått sortert og ryddet i alle barneklærne etter Vesla. Masse blir sendt til Veslas lille tremenning, og dét som er kjønnsnøytralt og som kan brukes av gutt beholder vi selv. I tillegg arver vi masse av et vennepar som fikk en sønn i juli i fjor. Utrolig deilig å arve denne gangen, det gjorde vi ikke sist. Det meste er faktisk på plass nå av utstyr og klær, litt rart, men sånn går det når vi har så mye etter Vesla. En ting er ihvertfall sikkert klær i de først 4 størrelsene er ikke noe vi trenger å bekymre oss over.
Nótt Skrevet 10. april 2016 Forfatter #5686 Skrevet 10. april 2016 18 timer siden, Auri skrev: Er du ledig 20? Vi er i byen på dagen Skal sjekke kalenderen. I dag har Vesla og Mannen skiftet gardiner på soverommene mens jeg hadde BodyBalnce time på Fresh. Kjente at dette var siste gang jeg hadde time alene, uten en som kan instruere de delene som nå er vanskelige for meg. Lungekapasiteten min har begynt å bli ganske begrenset, og enkelte av øvelsene er nå blitt ganske tunge å gjennomføre mens jeg prater. Etter en god dusj, og en porsjon med havregrøt tok j med meg Vesla ut på tur. Hun på sparkesykkel og jeg gående, vi gikk til bensinstasjonen og kjøpte oss is, før vi gikk tilbake. Vi var ute en drøy time og det kjent jeg godt i bekkenet da vi kom hjem igjen, så resten av dagen har vært relativt rolig på sofaen.
Nótt Skrevet 11. april 2016 Forfatter #5687 Skrevet 11. april 2016 Vesla ropte på Manne kl 0315 i natt, fant ikke Selen (favorittkosedyret over alle), da våknet jeg og slet med å sovne igjen. Kl 0515 fikk jeg en SMS av en som lurte på om jeg kunne være vikar på et annet treningssenter.....da fikk jeg ikke sove igjen. Dvs at jeg nå har vært våken i 3 timer og sovet særdeles lite. Så langt i dag har jeg ordnet frokost til Vesla og meg, laget matpakke (dette er det som regel Mannen som gjør, for jeg pleier å ligge i senga når de drar), lagt sammen tøy fra 1,5 tørkestativ, tatt ut alt vintertøyet fra skapet i gangen. Det skal nå sorteres, vaskes og legges bort. Har satt på en vaskemaskin, skal sortere alt av luer, skjerf og votter som ligger i lillekisten i gangen. Dessuten skal jeg møte en venninne til lunsj, og så hente Vesla og bestevenninnen i barnehagen. Og på toppen av alt dette merker jeg at bekkenet ikke er helt enig i at jeg har disse planene.....
MarianneE Skrevet 11. april 2016 #5688 Skrevet 11. april 2016 Sweet mother! Du har da nok å styre med om dagen!
Nótt Skrevet 11. april 2016 Forfatter #5689 Skrevet 11. april 2016 7 minutter siden, MarianneE skrev: Sweet mother! Du har da nok å styre med om dagen! Er da ikke så mye, men merker jo at kroppen motarbeider meg litt. Så husvask blir det ikke noe av i dag eller de kommende dagene. Ellers har jeg fått gjort alt jeg skulle i dag, så nå skal jeg bare ta det med ro frem til lunsjavtalen.
Auri Skrevet 11. april 2016 #5690 Skrevet 11. april 2016 Rusleturen for å kjøpe is hørtes deilig ut da! På tross av kranglete bekken. Er forresten ganske tidlig (for oss, hehe) vi er i byen, båten legger til land klokka 10 (vi skal besøke M&D en liten tur).
Nótt Skrevet 11. april 2016 Forfatter #5691 Skrevet 11. april 2016 10 er jo sånn sett ikke tidlig, men skjønner hva du mener. Skal absolutt se hva jeg kan få til, hadde vært veldig koselig å se dere igjen. Hvor lenge blir dere i Oslo??? Nå er jeg sliten. Fikk jo gjort alt jeg hadde tenkt før jeg gikk ut for lunsj. Etter lunsjen hentet jeg Vesla og bestevenninnen i barnehagen, gikk innom butikken på vei hjem for å kjøpe melk. Fikk pakket om litt, dvs puttet matpakker og drikke i en sekk til meg, fant frem sparkesykler og hjelmer før vi gikk ut for å være ute en stund. Spiste ettermiddagsmaten vår ute, og jentene koste seg på sparkesyklene, inntil det begynte å dryppe. Da pakket vi sammen, og gikk hjem. Nå leker de fornøyde på rommet til Vesla med barbie-dukker, og jeg har laget pannekakerøre, satt på oppvaskmaskin og vaskemaskin. Kjenner at jeg gleder meg til å legge meg i kveld.
Auri Skrevet 11. april 2016 #5692 Skrevet 11. april 2016 Vi blir så lenge vi har noe å gjøre XD Vi reiser på mandag, er i KBH med M&D de timene båten er til havn på tirsdag, og kommer så hjem igjen onsdag morgen. Vi gidder ikke spise frokost på båten (dyrt, kjipt) så vi kommer til å finne oss en café og bli der et par timer hvertfall tipper jeg.
Nótt Skrevet 11. april 2016 Forfatter #5693 Skrevet 11. april 2016 3 minutter siden, Auri skrev: Vi blir så lenge vi har noe å gjøre XD Vi reiser på mandag, er i KBH med M&D de timene båten er til havn på tirsdag, og kommer så hjem igjen onsdag morgen. Vi gidder ikke spise frokost på båten (dyrt, kjipt) så vi kommer til å finne oss en café og bli der et par timer hvertfall tipper jeg. Skal som sagt se hva jeg får til, må bare få sjekket ordentlig. Ting tar litt tid for tiden, hodet henger ikke med hele veien.
Auri Skrevet 11. april 2016 #5694 Skrevet 11. april 2016 Selvfølgelig! Så lenge jeg får svar innen vi går av båten så er det ingen hast ;D
Nótt Skrevet 11. april 2016 Forfatter #5695 Skrevet 11. april 2016 15 minutter siden, Auri skrev: Selvfølgelig! Så lenge jeg får svar innen vi går av båten så er det ingen hast ;D Det skal jeg klare å få til. Nå sitter jeg og jobber med CV'en min og jeg kjenner at det krever litt mer av hodet enn jeg egentlig er klar for........
Nótt Skrevet 11. april 2016 Forfatter #5696 Skrevet 11. april 2016 Dagens 3.vaskemaskin er straks ferdig, Vesla sover godt i senga si, bestevenninnen ble hentet til avtalt tid, CV er ferdig skrevet og jeg er klar for senga. Må bare vente til vaskemaskinen er ferdig slik at det kan henges opp til tørk. Håper på en full natts søvn i natt, merker at det har vært underskudd i dag for å si det sånn. Hodet har vært litt sirup, men jeg måtte bare få orden på cv'en slik at jeg får sendt jobbsøknad i løpet av uken. Fant ut at jeg mangler en arbeidsbekreftelse så det må jeg prøve å få ordnet opp i morgen. Har googlet firmaet og funnet ut at 3-4 av de jeg jobbet med for 12 år siden fortsatt er der, så da er det håp om å få fikset det.
Nótt Skrevet 13. april 2016 Forfatter #5697 Skrevet 13. april 2016 Dagen i går gikk i en døs, var helt bomull i hodet og funket særdeles dårlig egentlig. Men fikk gjort noen ting da, som å spise lunsj med venninne B, hentet Vesla i barnehagen, gikk til jobben til Mannen og sammen kjøpte vi noen flyttekasser. Flyttekassene er for at jeg skal kunne rydde vekk ting slik at det ser strøkent ut når vi kommer så langt at vi skal ha inn fotograf og visninger..... I dag har jeg ryddet ned to tørkestativ, snakket med veileder fra tiltaket jeg var på og fått input på cv'en min. Så den skal nå finpusses på og leses gjennom av en annen før jeg sender søknaden.
Nótt Skrevet 13. april 2016 Forfatter #5698 Skrevet 13. april 2016 Den 11.4.2016 at 16.23, Auri skrev: Selvfølgelig! Så lenge jeg får svar innen vi går av båten så er det ingen hast ;D Da er onsdagen sjekket ut og jeg har ingen planer så kan helt klart møte dere i løpet av formiddagen.
Nótt Skrevet 13. april 2016 Forfatter #5699 Skrevet 13. april 2016 I dag har jeg reparert en ullbukse, to ullgensere, og to ull-silke cardiganer, føler meg som en skikkelig husmor.... Er mine klær og det skal bli godt å bruke de uten å tenke over de små hullene.
Nótt Skrevet 15. april 2016 Forfatter #5700 Skrevet 15. april 2016 Da har jeg søkt ny jobb, så nå er det bare å krysse fingrene og håpe jeg blir kallt inn til intervju.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå