Nótt Skrevet 25. februar 2016 Forfatter #5641 Del Skrevet 25. februar 2016 Nå hær vi ordnet seng til mini, det blir en Chicco next2me. Den skal hentes hos en god venninne på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. februar 2016 #5642 Del Skrevet 25. februar 2016 4 timer siden, Nótt skrev: Nå hær vi ordnet seng til mini, det blir en Chicco next2me. Den skal hentes hos en god venninne på lørdag. For en genial seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. februar 2016 Forfatter #5643 Del Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, Diddles skrev: For en genial seng Det synes vi også. Gleder meg til mini kam bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. februar 2016 #5644 Del Skrevet 25. februar 2016 For en fin seng til lillebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. februar 2016 Forfatter #5645 Del Skrevet 29. februar 2016 I dag er en dårlig dag..... Har skikkelig vondt i bekkenet på høyre side bak i dag, det har så klart noe med at jeg datt i trappa og slo meg på den vonde siden. Har så klart måttet gå noe, kan ikke låse meg inne og innta senga når sånt skjer. Prøver å ta gode pauser underveis da. Selvom det er vondt har jeg fått gjort litt her hjemme også; ryddet bort klær som er for små hos Vesla, funnet frem ting som vi ikke trenger, funnet stoff til å sy en oppbevaringsbag, funnet garn som Vesla skal velge mellom tol babyteppe (som jeg skal strikke) og satt på en vaskemaskin. Nå har jeg inntatt sofaen, og skal slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. februar 2016 #5646 Del Skrevet 29. februar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #5647 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg har nesten ikke vondt mer der jeg slo meg på mandag, dvs jeg kan sitte nesten normalt og merker det bare litt når jeg går. Ny ting som jeg ikke har opplevd før er at jeg er forstoppet.... Så nå har jeg begynt med linfrø og håper det bringer resultater snart, for jeg føler meg TUNG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 4. mars 2016 #5648 Del Skrevet 4. mars 2016 Bra at du har mindre vondt Jeg minnes vagt at sviskeyoghurt var hjelpsomt mot hard mage. Det har heldigvis ikke vært en problemstilling denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #5649 Del Skrevet 4. mars 2016 Svisker og rosiner er ting jeg bare ikke klarer tanken på, derfor blir andre ting prøvd ut før det.... I dag var jeg på H&M en tur, fant en kjole og en overdel så viste det seg at de var på salg. Slikt kan man like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. mars 2016 #5650 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg har rett og slett tatt Lactulose når det har stoppet opp her, det hjelper med en gang Ellers har jeg hatt linfrø oppi frokostblandingen min, eller oppi yoghurten..virker det også, men ikke så fort som Lactulose! Så bra du har mindre vondt!!! Ikke noe greier å dette i trappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #5651 Del Skrevet 4. mars 2016 Takk for tipset Diddles, skal prøves ut om ikke ting blir bedre i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. mars 2016 Forfatter #5652 Del Skrevet 16. mars 2016 Vesla kom inn til oss kl 0545 i dag, hadde hatt mareritt sa hun. Jeg våknet rett før hun gikk ut av sengen så mye mulig jeg hørte at hun var urolig. Etter at hun kom inn til oss var det en liten som begynte å turne rundt i magen, så ble lite søvn etter det. Var veldig kos å ligge sammen alle tre i sengen og bare slappe av. Det er strålende vær ute og planene for i dag er å dra til byen og møte Auri etter hver. Før det skal jeg bare ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. mars 2016 Forfatter #5653 Del Skrevet 17. mars 2016 Kranglet bekken = ingen trening hele uken Merker at jeg er rastløs og utilfreds, pleier å trene 2-3 ganger i uken og det tærer på å ta det med ro...... Håper roen denne uken gjør at det er litt lettere å trene igjen til uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mars 2016 Forfatter #5654 Del Skrevet 19. mars 2016 Blogg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #5655 Del Skrevet 20. mars 2016 I dag har vi ryddet og kastet ting på rommet til Vesla, støvsugd og vasket gulvet der inne. Støvsugd og vasket stuen og kjøkkenet + vasket snart 4 maskiner med tøy. Er litt godt å ha gjort de tingene, selvom jeg ble ganske så sliten etterpå, og jeg gjorde jo ikke alt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 22. mars 2016 #5656 Del Skrevet 22. mars 2016 Er fortsatt irritert over at daten vår forrige uke ikke blei noe av Dumme meg som greide å misse bussen! Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #5657 Del Skrevet 22. mars 2016 2 timer siden, Auri skrev: Er fortsatt irritert over at daten vår forrige uke ikke blei noe av Dumme meg som greide å misse bussen! Når har du termin? Det er sånn som skjer, det går helt fint. Termin er i juli, sist halvdel av måneden. Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 22. mars 2016 #5658 Del Skrevet 22. mars 2016 Bare greit å vite hvor lang tid det igjen, jeg er ikke noe flink til å regne ut ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. mars 2016 #5659 Del Skrevet 24. mars 2016 God påske kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #5660 Del Skrevet 25. mars 2016 De siste dagene har gått med til å gå gjennom alle klærne som vi har tatt vare på etter Vesla. Noe tar vi vare på, slik at Vesla har det når hun blir stor og får egne barn. Noe skal vi ta vare på for å bruke til lillebror, mens MASSE skal vi sende til Veslas tremenning som ble født i sommer. Er godt å få ryddet, men merker at jeg er litt sliten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå