Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lekker! Vi klarer oss med skip hopen, men nå behøver ikke vi ta med melkepulver og flasker lenger. Blir han sulten kan han få banan, eller en smoothie fra Ellas house eller et beger med Hipp fruktmos. Jujube bruker vi nå mest når vi skal på babysvømming. Er ikke bærevær ute nå for tida. Blåser og er surt. Sludder gjør det og i dag. :jolie:

Er litt mye å ha med seg når man må ha med pulver og flasker så det blir ny stelleveske uansett hva som skjer.

Så hyggelig at dere får komplimenter for teppet, ble litt rørt jeg nå.

Fin stellebag :)

Vi har fått mange kommentarer på det teppet, beundring rett og slett.

I natt har ikke vesla sovet så mye, merker at jeg er litt sliten, men håper å få sovet litt i løpet av dagen. Og siden det er så fint vær skal jeg prøve å få til å gå en tur litt senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får prøve og sove og slappe av når Vesla sover.

Det var jeg ekstremt dårlig på, da var det så mye annet og gjøre.... :sjenert:

Kos dere i påska!!

Skrevet

Du får prøve og sove og slappe av når Vesla sover.

Det var jeg ekstremt dårlig på, da var det så mye annet og gjøre.... :sjenert:

Kos dere i påska!!

Jeg er ikke noe flink til det jeg heller. :fnise: Er så mye annet å gjøre når hun sover...

Nå har jeg bestilt ny stelleveske, det ble Gaia & ko Out and About. Så nå venter jeg spent på å motta den, men det skjer nok ikke før etter påske. Litt dumt for vi kunne ha trengt den å mandag alt - da skal vi i dåp - men sånn går det når man bestiller så tett oppi helligdagene. Og i samme slengen bestilte jeg en pakke med bodyforlengere, så nå kan vi bruke bodyene til vesla litt lenger.

Skrevet

Grattis med stelleveske og forlengere. :)

Skrevet

Grattis med stelleveske og forlengere. :)

Gleder neg til vi får det i hus.

Skrevet

Vesla og jeg sov en time i senga før mat og etter maten gikk vi tur. Gikk en drøy time inkludert en tur innom senteret for å handle litt. Vesla sovnet etter 5 minutter i vogna og sov hele turen, hun sov 1 time til da vi kom hjem. Jeg satte bare vognbagen på verandaen og hun sov så godt. Deilig når hun sover så godt på tur og ute. Det gjør at jeg får gjort litt når vi kommer hjem fra tur.

Skrevet

Mamma pleide også å sette meg i vognbagen for å sove videre etter tur. Det som er litt morsomt, er at vi hadde en pus da som var "stum". Hun mjauet aldri. Men hun pleide å ligge ved siden av vognbagen når jeg sov, og når jeg våknet løp hun til mamma, og småklorte på beina hennes når jeg var våken. Så mamma gadd ikke å sjekke på meg mens jeg sov, for katta sa ifra når jeg var våken uansett :fnise:

Skrevet

Flinke pusen. Vår katt er redd babyen han. :fnise:

Skrevet

Piapus ble min pus med en gang mamma kom hjem fra sykehuset med meg hun :rødme: Beste stedet hun visste å sove var i fotenden av vugga mi, men bare når jeg lå oppi der.

Og noe trist om piapus:

Hun var som sagt "stum", mjauet aldri. Så ble hun syk, og mamma tok henne til dyrlegen. Der fikk hun høre at de ikke kunne gjøre noe, katta måtte avlives. Mamma går ut av rommet, snur seg i døra for å se på pus en siste gang... Og Pus ser på henne og mjauer trist :grine:

Skrevet

Herlige pus, men utrolig trist avskjed. :cry:

Skrevet

Synes det er litt koselig og jeg... Jeg tenker nå at pus sa hadet :)

Skrevet

Synes det er litt koselig og jeg... Jeg tenker nå at pus sa hadet :)

Det er veldig koselig, men samtidig veldig trist synes jeg.

Det er veldig greit å kunne legge vesla i vognbagen på verandaen, særlig når vi har innglasset veranda som er lun og god.

Nå har jeg en liten en som er veldig urolig og som ikke klarer å roe seg, selv ikke ved puppen. Tydelig at det skjer mye med henne for tiden. Nydelige lille jenta vår. :hjerte:

Skrevet

Hun er så fiiiin! :rødme:

Skrevet

Kjekt å ha innglasset veranda, trygt i hvert fall :)

Jeg hadde også en pus som ikke mjauet, aner ikke hvorfor..

Så trist at den måtte avlives! Men som du sa Ashelia, virker det som om den sa hadet :)

Vi skulle avlive katten min, hun var veldig dårlig og gammel, men da vi skulle det var hun plutselig borte..

Skrevet

Hun er så fiiiin! :rødme:

:) Ja det er hun. :fnise:

Kjekt å ha innglasset veranda, trygt i hvert fall :)

Det er veldig kjekt ja - og så så sover hun så godt der ute når hun først har sovnet.

Skrevet

Så hyggelig at du er innom og leser pusilus. Er lov å ikke legge igjen spor hele tiden da. Og det teppet du heklet til oss blir flittig brukt når vi er ute med vogna, og vi har fått mange komplimenter for det.

Jeg har kanskje funnet stellebagen vi skal kjøpe en Gaia & ko out and about, fikk den anbefalt i dag faktisk. Er visstnok en ypperlig stelleveske når man bruker tøybleier og gir tillegg.

sjekk ut bystroom stellebag fra lilleprinsen.no, den er diger og rommer mye, men ser lekker ut på vogna tror den heter Aida, dansk merke.
Skrevet

sjekk ut bystroom stellebag fra lilleprinsen.no, den er diger og rommer mye, men ser lekker ut på vogna tror den heter Aida, dansk merke.

Takk for tipset. Den så fin ut,men ikke noe Mannen hadde godtatt. Og så har jeg bestilt Gaia & ko out and about car - med Mannens velsignelse.

Her var planen å sove litt lenge, men det klarte vesla å spolere med først å tisse utenfor bleia (spør meg ikke hvordan) og så gulpe meg neover ryggen. Så da kledde eg like godt på oss begge. Og været i dag spolerer planene jeg hadde lagt, først skulle vi til sentrum og kjøpe et par cardiganer på H&M til meg før vi dro til jobben til Mannen og overrasket han. Men siden det bøtter ned ute så skjer ikke noe av det.

Skrevet

I dag har jeg hørt vesla le for første gang, en helt herlig lyd. :rødme: Hun satt på fanget mitt og tittet ut i rommet på min høyre side, og plutselig begynte hun å smile stort med både munn og øyne og så kom det en lyd som ikke hørtes ut som prating. Det må ha vært latter for å si det sånn, en herlig lyd var. Jeg bare lurer på hva det var hun så som gjorde at hun lo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...