Diddles Skrevet 15. april 2016 #5701 Del Skrevet 15. april 2016 Krysser alt jeg har 🙅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. april 2016 Forfatter #5702 Del Skrevet 15. april 2016 5 minutter siden, Diddles skrev: Krysser alt jeg har 🙅 Takker, kjenner jeg er litt nervøs - for dette er en jobb jeg har veldig lyst på. Vil du vite??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. april 2016 #5703 Del Skrevet 15. april 2016 Ja gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. april 2016 Forfatter #5704 Del Skrevet 15. april 2016 10 minutter siden, Diddles skrev: Ja gjerne Pm er sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. april 2016 Forfatter #5705 Del Skrevet 18. april 2016 Dagens ord; kynnere og kramper..... Sov dårlig pga krampefølelse i begge hoftene, og når jeg beveger meg skal det ikke mye til før jeg får kynnere. Dessverre må jeg til legen med Vesla, mulig sopp i munnen, og Mannen må jobbe....men jeg har streng beskjed om å gi han beskjed om formen før jeg skal ut av huset. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. april 2016 #5706 Del Skrevet 18. april 2016 I feel you!!!! Ta det med ro når du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. april 2016 Forfatter #5707 Del Skrevet 18. april 2016 (endret) 17 minutter siden, Diddles skrev: I feel you!!!! Ta det med ro når du kan Gjør så godt jeg kan, er jo sykmeldt så sånn sett er det ikke stress. MEN det er alle tankene, og alt som skal gjøres hjemme uansett. Og i tillegg ser vi etter et nytt sted å bo, så mye som skjer i hodet..... Har kanskje funnet et sted også. Endret 18. april 2016 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. april 2016 #5708 Del Skrevet 18. april 2016 45 minutter siden, Nótt skrev: Gjør så godt jeg kan, er jo sykmeldt så sånn sett er det ikke stress. MEN det er alle tankene, og alt som skal gjøres hjemme uansett. Og i tillegg ser vi etter et nytt sted å bo, så mye som skjer i hodet..... Har kanskje funnet et sted også. Jeg skjønner det, men vi er _nødt_ til å lytte til det kroppen sier fra om! Er kynnerene vonde og tette så legger du deg ned, samme hvor mye annet du skulle ha gjort Så spennende med flytting og alt, er det huskjøp på gang eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. april 2016 #5709 Del Skrevet 18. april 2016 Lykke til med jobbsøk og jakt etter ny bolig. Spennande! Kynnarar har eg heldigvis vore lite plaga med denne gongen. *bank i bordet* Kanskje mykje fordi eg har vore veldig mykje i ro? I feel you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. april 2016 Forfatter #5710 Del Skrevet 18. april 2016 Om det blir huskjøp vil tiden vise, først må lån i boks og vi på visning. Men har funnet noe som er aktuelt ihvertfall, og det er ikke så lett......er jo litt kresen. Nå ser det ut til at Mannen går tidlig fra jobb for at jeg skal slippe å stresse med legen alene. Og jeg gjør så godt jeg kan med å lytte til kroppen, heldigvis er ikke alle kynnerene vonde. Men er ubehagelig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. april 2016 Forfatter #5711 Del Skrevet 18. april 2016 3 minutter siden, dreia skrev: Lykke til med jobbsøk og jakt etter ny bolig. Spennande! Kynnarar har eg heldigvis vore lite plaga med denne gongen. *bank i bordet* Kanskje mykje fordi eg har vore veldig mykje i ro? I feel you. Er jo mye i ro, men siden jeg "bare" er hjemme så føler jeg at jeg må prøve å holde huset i orden. I tillegg er det veldig mye tanker som surrer rundt og nok stresser meg litt..... Har jo ikke hatt mye vond, men i natt var det ikke godt. Og når det kom kynnere på toppen kjente jeg at det var litt mye. Nå er det heldigvis bedre, men så sitter jeg bare stille da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. april 2016 #5712 Del Skrevet 18. april 2016 De tankene som surrer er nok med og fuzzer det til for deg ja, sånn er det for meg også! Jeg skal finne meg en bok nå og lese litt, sove om jeg føler for det og bare lade batteriene etter denne helga Anbefaler deg det samme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. april 2016 Forfatter #5713 Del Skrevet 18. april 2016 3 minutter siden, Diddles skrev: De tankene som surrer er nok med og fuzzer det til for deg ja, sånn er det for meg også! Jeg skal finne meg en bok nå og lese litt, sove om jeg føler for det og bare lade batteriene etter denne helga Anbefaler deg det samme!! Skulle gjerne sovet, men hos naboen driver de med full renovering noe som innebærer bråk.... Gjør så godt jeg kan da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. april 2016 #5714 Del Skrevet 18. april 2016 Sov-i-ro sier jeg bare eller hørselsvern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. april 2016 Forfatter #5715 Del Skrevet 18. april 2016 3 minutter siden, Diddles skrev: Sov-i-ro sier jeg bare eller hørselsvern Hotell tror jeg hadde vært bedre, med roomservice..... Vil reise bort og skjemmes bort, mens noen rydder, vasker og pakker ned huset mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. april 2016 #5716 Del Skrevet 18. april 2016 Eg har også blitt fullt sjukmeldt nå. Og det er jo ein grunn for det. Så eg held stort sett sofaen, med unntak av litt klesvask og bittelitt matlaging (sittande, I might add!), ellers gjer mannen det meste i heimen, både ute og inne. Dårlig samvittighet i fleng, men når kroppen ikkje tåler meir, må ein jo berre. Det er heldigvis forbigåande. Det verste er når ein ikkje får gitt barna oppmerksomhet. Nå klarer eg i det minste lesa bøker eller kjøra fly i sofaen på ettermiddagen, ikkje berre ligga strekk ut. Så slapp av, og prøv å legga frå deg den dårlige samvittigheten! Eg slit også med søvnen på natta, og har gjort det i heile graviditeten. Ein ting som hjelper meg, særlig når hodet har vore fullt av tankar og bekymringar, er å høyra på lydbok. Akkurat nå er det ei bok av Hamsun, og den sovnar eg stadig frå, så lite spennande som eg syns den er. Anbefaler deg å testa det ut, det finst mykje gørrkjedelig (og mykje spennande) "lyttestoff" på biblioteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. april 2016 Forfatter #5717 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg har sovet i natt, kan ikke huske å ha vært våken. Utrolig deilig! Planen i dag er lunsj med venninne B, og så skravlingen med søsteren her hjemme nå hun er ferdig på jobb. Håper støynivået hos naboen holder seg lavt til jeg er ute av døra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. april 2016 Forfatter #5718 Del Skrevet 19. april 2016 Og nå er vi uten bil..,den sluttet bare å virke når Mannen var på vei hjem fra jobben, bare flaks gjorde at han fikk den ut på veiskulderen. Håper verkstedet ringer fort i morgen med diagnosen og at det er noe enkelt å fikse, men vi frykter det verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. april 2016 Forfatter #5719 Del Skrevet 20. april 2016 I dag skal jeg lunsje med Auri og mann, blir kos å se de igjen lenge siden sist. Skal bli godt å komme ut, er ikke så mye bråk ennå men vet jo ikke hva dagen bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 20. april 2016 #5720 Del Skrevet 20. april 2016 Det var så koselig idag ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå