Synne-Marie Skrevet 25. mars 2016 #5661 Del Skrevet 25. mars 2016 Man blir sliten av å rydde i minneting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #5662 Del Skrevet 25. mars 2016 48 minutter siden, Synne-Marie skrev: Man blir sliten av å rydde i minneting Merkelig det der altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. mars 2016 Forfatter #5663 Del Skrevet 26. mars 2016 Har trent! Utrolig deilig etter litt over 2 uker uten trening, er veldig spent på hvordan bekkenet er i morgen. Merker også at ting er tyngre, er utrolig sliten etter økten i dag. Men er vel ikke så rart siden magen bare blir større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #5664 Del Skrevet 31. mars 2016 Er ikke så mye som skjer her, magen vokser og lillebror er turbo når han vil og ikke når det passer meg. LOL Ellers tusler jeg hjemme og småredde og ordner for alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. april 2016 Forfatter #5665 Del Skrevet 3. april 2016 Har akkurat fått vite om russe-reunion i dag, 20 år siden. Og nå fant jeg kjole jeg har lyst på.....en fin grønn en, men jeg vil være høygravid på tidspunktet og lurer på om det er noe poeng i å kjøpe en sånn kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. april 2016 #5666 Del Skrevet 3. april 2016 Den er jo litt som den jeg kjøpte igår vil jeg si? Like fin etterpå til amming og sånn..men dette er en gravidkjole? Fin var den iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. april 2016 #5667 Del Skrevet 3. april 2016 Eller så kan du kjøpe en som funker både til høygravid, under amming, og etterpå! Jeg har denne kjolen og eeeelsker den Den var utrolig fin den kjolen altså, men er lange ermer så kult om sommeren? Jeg hadde dødd i lange ermer hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. april 2016 #5668 Del Skrevet 4. april 2016 4 timer siden, Auri skrev: Eller så kan du kjøpe en som funker både til høygravid, under amming, og etterpå! Jeg har denne kjolen og eeeelsker den Den var utrolig fin den kjolen altså, men er lange ermer så kult om sommeren? Jeg hadde dødd i lange ermer hvertfall! Å... Nå forelsket jeg meg totalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. april 2016 Forfatter #5669 Del Skrevet 4. april 2016 7 timer siden, Auri skrev: Eller så kan du kjøpe en som funker både til høygravid, under amming, og etterpå! Jeg har denne kjolen og eeeelsker den Den var utrolig fin den kjolen altså, men er lange ermer så kult om sommeren? Jeg hadde dødd i lange ermer hvertfall! Den var fin, men jeg ønsker meg en kjole som er ettersittende. Er det med de lange ermene som holder meg igjen.... 9 timer siden, Diddles skrev: Den er jo litt som den jeg kjøpte igår vil jeg si? Like fin etterpå til amming og sånn..men dette er en gravidkjole? Fin var den iallefall Dette er en gravidkjole ja, skulle ønske jeg fant en lik i ikke-gravid variant med korte ermer og mørk grønn. Ikke kravstor...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 4. april 2016 #5670 Del Skrevet 4. april 2016 Typisk, LadyV hadde inntil for sånn to uker siden en god del tettsittende kjoler, men nå er de midt mellom to kolleksjoner. Skal si ifra om jeg ser de får inn noe lignende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 4. april 2016 #5671 Del Skrevet 4. april 2016 Flott kjole! Det er så stilig med ettersittende til stor mage. Jeg ville ikke bekymret meg for ermene, meeen jeg bor i en kaldere del av landet. Du kan jo evt kutte litt på armene? Til tre kvart for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. april 2016 Forfatter #5672 Del Skrevet 5. april 2016 Trøtt......sliter med å sove hele natten gjennom, kan faktisk ikke huske sist jeg sove hele natten sammenhengende. I dag var jeg kvalm da jeg sto opp, det hjalp heldigvis med mat. Dessverre må jeg snart ut av huset, men det går seg nok til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. april 2016 Forfatter #5673 Del Skrevet 5. april 2016 Hvor dumt er det å søke ny jobb når man er 6 1/2 måned gravid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. april 2016 #5674 Del Skrevet 5. april 2016 Det er verdt et forsøk vil jeg si Er det drømmejobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. april 2016 Forfatter #5675 Del Skrevet 5. april 2016 Vet ikke om det er drømmejobben, men en veldig interessant jobb og noe helt annet enn det jeg hat gjort de siste 15 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 5. april 2016 #5676 Del Skrevet 5. april 2016 Du har jo ingenting å tape på å søke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. april 2016 #5677 Del Skrevet 5. april 2016 36 minutter siden, Nótt skrev: Vet ikke om det er drømmejobben, men en veldig interessant jobb og noe helt annet enn det jeg hat gjort de siste 15 årene. Jeg hadde søkt jeg! Når er startdato i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. april 2016 Forfatter #5678 Del Skrevet 5. april 2016 33 minutter siden, Auri skrev: Du har jo ingenting å tape på å søke! Det er sant, enste jeg kan få er at jeg ikke er aktuell.....pga andre ting enn graviditeten. 19 minutter siden, Diddles skrev: Jeg hadde søkt jeg! Når er startdato i tilfelle? Etter avtale.....kjenner jeg kan tenke meg å begynne med opplæring alt nå. Tror den gamle jobben lar meg slippe før nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. april 2016 #5679 Del Skrevet 5. april 2016 Så spennende!! Søk, søk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. april 2016 Forfatter #5680 Del Skrevet 5. april 2016 Er litt tid igjen til søknadsfristen så skal jobbe me cv'en min for å få den bra, kanskje ringe de og spørre litt ut om stillingen og slik også. Kjenner at jeg har litt sommerfugler.... Om noen lurer på hva kan de sende med en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå