dreia Skrevet 11. februar 2016 #5621 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Her er verken graviditet eller amming nokon slankekur. Eg får alltid ulvehunger! Nå er berre målet ikkje å gå forbi mannen (som er over 20 cm høgare enn meg) i vekt. Og så skal eg gå litt ned i vekt igjen etter graviditeten. Kroppsbygginga mi tilseier at eg bør ha ein ganske låg normal-BMI for ikkje å ha for mykje fett rundt midjen. Du er heldig som helst går ned, så lenge det ikkje blir for mykje. Snart OUL - spennande! Eg har trua på at Vesla får ein lillebror. Endret 11. februar 2016 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #5622 Del Skrevet 11. februar 2016 1 time siden, dreia skrev: Her er verken graviditet eller amming nokon slankekur. Eg får alltid ulvehunger! Nå er berre målet ikkje å gå forbi mannen (som er over 20 cm høgare enn meg) i vekt. Og så skal eg gå litt ned i vekt igjen etter graviditeten. Kroppsbygginga mi tilseier at eg bør ha ein ganske låg normal-BMI for ikkje å ha for mykje fett rundt midjen. Du er heldig som helst går ned, så lenge det ikkje blir for mykje. Snart OUL - spennande! Eg har trua på at Vesla får ein lillebror. Jeg har stoppet opp i nedgangen, men foreløpig har jeg ikke lagt på meg noe heller. Litt over 2 kg ned i vekt siden oktober er ikke så mye, men jeg får kommentarer fra venner om at jeg stadig ser tynnere ut....så er nok det at magen får det den skal ja mens resten av meg blir tynnere.... Det plager ikke meg, for jeg veier nok i utgangspunktet. En lillebror skal jeg notere, jeg aner ikke hva som lurer der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #5623 Del Skrevet 11. februar 2016 Da har Vesla blitt 6 år og det har så langt blitt feiret både i barnehagen og på balletten + at vi har spist middag ute sammen, tillegg ble hun vekket med havregrynsvafler til frokost. En liten en som la seg veldig glad og fornøyd nå i kveld. I helgen skal dagen feires med venner på kino og familieselskap her hjemme. Kjenner at jeg gleder meg til søndagskveld allerede nå, det er nemlig ganske slitsomt å være forkjøla og gravid, så har særdeles lite overskudd til ting utenom det vanlige. I morgen skal Vesla og jeg sove litt ekstra før hun skal en ha en kort dag i barnehagen. Mens hun er i barnehagen skal Mannen og jeg på ultralyd på sykehuset, blir spennende å se om vi får sett om det gjemmer seg en liten bror eller søster i magen. Spurte Vesla i dag hva hun ville at det skulle være. Da så hun lenge på meg før hun svarte;"Jeg kan ikke velge for jeg ønsker meg både en bror og en søster, men vet at jeg ikke kan få begge deler!" Jeg ble helt satt ut av det kloke svaret som kom fra 6 åringen, når ble hun så klok??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #5624 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Tippeliste for kjønn på den lille i magen. dreia - gutt Synne-Marie - gutt. Auri - jente For de som vil tippe kan gjøre det frem til fredag kl 1800, etter det vil jeg kanskje avsløre hva det er...... Endret 11. februar 2016 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 11. februar 2016 #5625 Del Skrevet 11. februar 2016 Gratulerer med dagen til fineste lille Vesla Jeg tror det blir en jente til jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #5626 Del Skrevet 11. februar 2016 25 minutter siden, Auri skrev: Gratulerer med dagen til fineste lille Vesla Jeg tror det blir en jente til jeg! Tippingen er notert. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 11. februar 2016 #5627 Del Skrevet 11. februar 2016 Seksåringer er vanvittig smarte! Og to sekunder etterpå så er de så barnslige at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg. Veien fra dyptgående diskusjoner om religion og universet til at de sitter og KLIPPER i duken er noen ganger så kort at jeg blir svimmel :D Gratulerer så masse med seksåringen og masse lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. februar 2016 Forfatter #5628 Del Skrevet 12. februar 2016 Ultralyden gikk strålende. Vi fikk se en liten en som lot seg måle ganske så velvillig, vise ansiktet sitt derimot ville h*n ikke, men kjønn derimot var overhodet ikke vanskelig å se........ en liten gjemmer seg i magen. Skal bli spennende å bli kjent med han når han kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 12. februar 2016 #5629 Del Skrevet 12. februar 2016 Åh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. februar 2016 #5630 Del Skrevet 12. februar 2016 Så fint at alt er bra. Herlig med ein lillebror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 12. februar 2016 #5631 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Så koselig med ein lillebror i magen! Endret 12. februar 2016 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. februar 2016 Forfatter #5632 Del Skrevet 14. februar 2016 Da er vennebursdag med kino og pizza overstått, og familiebursdag over for denne gang. Det er deilig med et stille hus, Vesla sover og vi sitter med hver vår skjerm og holder på med vårt. Familien har også fått vite at vi venter en lillebror til sommeren, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. februar 2016 #5633 Del Skrevet 14. februar 2016 Åh du da, med en liten lillebror i magen Så utrolig stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. februar 2016 Forfatter #5634 Del Skrevet 15. februar 2016 23 timer siden, Diddles skrev: Åh du da, med en liten lillebror i magen Så utrolig stas Det blir fint, men det viktigste er at han har det bra og utvikler seg som han skal. Hatt en skikkelig jævlig dag. Den begynte kjempefint med tur ut i det fine været, men avsluttes med hodepine og labert humør. Skikkelig drittlei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #5635 Del Skrevet 18. februar 2016 Da har både Vesla og Mannen fått kjenne den lille røre seg i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. februar 2016 #5636 Del Skrevet 18. februar 2016 Så koselig! Minstebror her turnar aller mest på kvelden, og når gutane ikkje er spesielt interesserte, men mannen har nå fått kjenna nokre gonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #5637 Del Skrevet 18. februar 2016 Tilbake på trening, ikke helt 100% i formen, men jeg klarer å trene. Hadde timen min i dag, deler den nå med en annen instruktør og det gikk kjempe bra. Er godt å kjenne at kroppen faktisk ikke har forfalt av et par uker med tøff forkjølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. februar 2016 #5638 Del Skrevet 19. februar 2016 Gratulerer med lillebror! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. februar 2016 Forfatter #5639 Del Skrevet 19. februar 2016 STØL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. februar 2016 #5640 Del Skrevet 19. februar 2016 1 time siden, Nótt skrev: STØL!!!! Velkommen I klubben! Jeg fant ut at det var enklere å gå som en katt opp trappa idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå