Gå til innhold

sykt glatt aerobicsal...wått to do?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hårspray under skoa kanskje?

Jeg bruker å fukte skoene med vann, men må gjøre det absolutt hele tida, og det blir så dumt, mister mye trening.

Ser at det ikke bare er meg som sliter. Handler vel også om hvilke sko man bruker, hvordan såla er. Ikke et alternativ å kjøpe nye med en gang...trur eg.

Men til neste skokjøp, hva gjør jeg? Ser etter spes myk såle kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det sliter jeg med og. Det er forskjell på sko, jeg har et par nye, fine som jeg ikke bruker fordi de er for glatte så jeg bruker mine gamle, utslitte. Må likevel også her ta vann under stadig vekk. Tar også ofte såpespray som står fremme i salen og sprayer på tørkepapir og drar under skoene - det hjelper mer enn vann.

Men; det største problemet er ikke skoene, det er skitt og støv på gulvet som lager trøbbel for oss. Det burde optimalt sett bli moppet i salen mellom hver time, men det blir i hvert fall ikke gjort på mitt senter. Ikke sikker på om det blir moppet/vasket hver dag en gang. Jo mer støv og skitt, jo glattere er det. Noen timer er helt håpløse, spesielt de sent på dagen eller i helgene - da sklir vi rundt alle mann. Forferdelig irriterende.

Jeg anbefaler deg derfor først og fremst å mase litt på senteret ditt om vasking og mopping. Mange sentre har en stor mopp stående i salen som instruktøren farer fort over med før eller etter timen. Tar bare 2 min., men det må være en rutine på det - ikke alle har det. På mitt senter skal de egentlig gjøre dette, men det glemmes i 9,8 av 10 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært et problem på mitt treningssenter også. Men nå hang det lapp om at de skal slipe gulvet og gjøre noe annet med det(som jeg ikke husker hva var) slik at det skal bli bedre:) Så det kan godt hende at noe slikt må til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...