Gå til innhold

Philippas Fashion Factory

philippa starck

Anbefalte innlegg

Gjest Sarah Jessica

Håper det går bedre nå, er kjøkkenet ferdigmontert? Du får bare konsentrere deg om å tenke hvor utrolig flott det blir når dere er ferdige! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Her ramler man inn på KG etter å ha vært borte en stund, og her skjer det

ting!! ;-) Klemmer til mine to gode venninner her inne, vi må treffes snart! Jeg skal begynne å bli sosial igjen, tenkte jeg nemlig!

Mye har skjedd her hjemme også - bla skal jeg begynne/har delvis begynt i ny jobb! Spennende, spennende.

Huset begynner også å ta mer form, og vi regner med at vi snart kan tenke på å flytte inn på bad, stue og kjøkken. Og det skal bli godt!!

Ellers så er det snart helg igjen, og jeg skal i 30-års dag til en barndomsvenninne - det blir nok kjempegøy. Gleder meg til det. (og så er det så nærmt meg at det er kort vei å krype hjem igjen utpå natten... ;) )

Første dagen i advent er over snart - jeg er tidlig, tidlig ute i år, snart ferdig med julegaver og greier! *fornøyd*

Gleder meg til å pynte til jul jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Hej alla!

I går skrev jeg et laaaaangt innlegg - men så forsvant det inn i dataens verden og jeg har ikke sett mer til det siden. Med friskt mot begynner jeg altså på et nytt nå:

Julen har vært helt fantastisk. I halv to-tiden lille julaften var vi ferdige og nyinflyttet i ny stue, julepyntet og det hele. Akkurat i tide! Vi er utrolig fornøyde med huset vårt, det ble til og med BEDRE enn vi hadde håpet! ;-)

Så julen har vi nytt i lange drag, hele den lille familien vår.

I morgen drar vi på hytten sammen med gode venner og blir der til søndagen. Det skal bli godt å være litt sosial med vennene våre igjen - husbygging har tatt på vårt sosiale liv! Jeg har pakket ski og skiutstyr samt masse bøker og spill, pluss endel flotte julegaver som skal opp på hytten og være. Gleder meg til å stå på ski igjen - og gleder meg til å få litt ordentlig vinter.

Nå sitter jeg her med pc i fanget, et glass rødvin fra en av de mange flaskene vi fikk i julegave, deilig musikk på stereoanlegget og bare koser meg. Nyter å kunne være lenge oppe, for ganske snart innhenter hverdagen meg med lange arbeidsdager igjen. Blir veldig greit det også, savner jo arbeidslivet. Lille Frø har begynt i barnehage med vekslende grad av vellykkethet, men jeg tror det kommer til å gå seg til med tiden.

Jepp, Mannen er begynt å gjespe, får vel følge ham til køys... :sjarmor:

Så får dere alle ha et godt nyttår - vi snakkes i 2006!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hverdagen innhentet oss! Begge i jobb, småtten i barnehagen, lite fritid... Men det er litt godt også, gitt! Jeg koser meg i ny jobb, her skal jeg hvertfall få utfordringer nok.

Kvelden har gått med til tv-titting, jeg har vært et slakt på sofaen etter at Lille Frø til slutt bestemte seg for å ta kveld sånn i 2130-tiden.

Så "Frustrerte Fruer" og nå skal jeg surfe litt før Mannen kommer hjem. Så får vi noen timer sammen idag også...

Til helgen drar vi på hytten igjen, det skal bli deilig. (Spesielt siden lommeboken min med alle kort, sertifikat og andre nødvendigheter ble liggende igjen der oppe... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...