Gjest Sarah Jessica Skrevet 18. oktober 2005 #301 Del Skrevet 18. oktober 2005 Håper det går bedre nå, er kjøkkenet ferdigmontert? Du får bare konsentrere deg om å tenke hvor utrolig flott det blir når dere er ferdige! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 14. november 2005 #302 Del Skrevet 14. november 2005 Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #303 Del Skrevet 1. desember 2005 Her ramler man inn på KG etter å ha vært borte en stund, og her skjer det ting!! ;-) Klemmer til mine to gode venninner her inne, vi må treffes snart! Jeg skal begynne å bli sosial igjen, tenkte jeg nemlig! Mye har skjedd her hjemme også - bla skal jeg begynne/har delvis begynt i ny jobb! Spennende, spennende. Huset begynner også å ta mer form, og vi regner med at vi snart kan tenke på å flytte inn på bad, stue og kjøkken. Og det skal bli godt!! Ellers så er det snart helg igjen, og jeg skal i 30-års dag til en barndomsvenninne - det blir nok kjempegøy. Gleder meg til det. (og så er det så nærmt meg at det er kort vei å krype hjem igjen utpå natten... ) Første dagen i advent er over snart - jeg er tidlig, tidlig ute i år, snart ferdig med julegaver og greier! *fornøyd* Gleder meg til å pynte til jul jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 5. desember 2005 #304 Del Skrevet 5. desember 2005 GRATTIS MED NY JOBB!! Håper du har hatt en fin første desemberhelg og at du koser deg med julepyntingen i nytt hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alea Skrevet 6. desember 2005 #305 Del Skrevet 6. desember 2005 Gratulerer så mye med ny jobb, Philippa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 22. desember 2005 #306 Del Skrevet 22. desember 2005 Ønsker deg en riktig god jul og et god nyttår, Philippa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alea Skrevet 22. desember 2005 #307 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) En riktig god jul ønskes deg og dine, Philippa! Og alle gode ønsker for det nye året Endret 22. desember 2005 av Alea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 29. desember 2005 Forfatter #308 Del Skrevet 29. desember 2005 Hej alla! I går skrev jeg et laaaaangt innlegg - men så forsvant det inn i dataens verden og jeg har ikke sett mer til det siden. Med friskt mot begynner jeg altså på et nytt nå: Julen har vært helt fantastisk. I halv to-tiden lille julaften var vi ferdige og nyinflyttet i ny stue, julepyntet og det hele. Akkurat i tide! Vi er utrolig fornøyde med huset vårt, det ble til og med BEDRE enn vi hadde håpet! ;-) Så julen har vi nytt i lange drag, hele den lille familien vår. I morgen drar vi på hytten sammen med gode venner og blir der til søndagen. Det skal bli godt å være litt sosial med vennene våre igjen - husbygging har tatt på vårt sosiale liv! Jeg har pakket ski og skiutstyr samt masse bøker og spill, pluss endel flotte julegaver som skal opp på hytten og være. Gleder meg til å stå på ski igjen - og gleder meg til å få litt ordentlig vinter. Nå sitter jeg her med pc i fanget, et glass rødvin fra en av de mange flaskene vi fikk i julegave, deilig musikk på stereoanlegget og bare koser meg. Nyter å kunne være lenge oppe, for ganske snart innhenter hverdagen meg med lange arbeidsdager igjen. Blir veldig greit det også, savner jo arbeidslivet. Lille Frø har begynt i barnehage med vekslende grad av vellykkethet, men jeg tror det kommer til å gå seg til med tiden. Jepp, Mannen er begynt å gjespe, får vel følge ham til køys... Så får dere alle ha et godt nyttår - vi snakkes i 2006!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 30. desember 2005 #309 Del Skrevet 30. desember 2005 hei navnesøster - koselig! Takk for hilsen i boken min. Ønsker deg og dine et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #310 Del Skrevet 3. januar 2006 Nå har hverdagen innhentet oss! Begge i jobb, småtten i barnehagen, lite fritid... Men det er litt godt også, gitt! Jeg koser meg i ny jobb, her skal jeg hvertfall få utfordringer nok. Kvelden har gått med til tv-titting, jeg har vært et slakt på sofaen etter at Lille Frø til slutt bestemte seg for å ta kveld sånn i 2130-tiden. Så "Frustrerte Fruer" og nå skal jeg surfe litt før Mannen kommer hjem. Så får vi noen timer sammen idag også... Til helgen drar vi på hytten igjen, det skal bli deilig. (Spesielt siden lommeboken min med alle kort, sertifikat og andre nødvendigheter ble liggende igjen der oppe... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 31. januar 2006 #311 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei der! Hva skjer a`? :-D Lenge siden sist, er nysgjerrig på den nye jobben og hvordan det går i nytt hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå