philippa starck Skrevet 8. september 2005 Forfatter #281 Del Skrevet 8. september 2005 Nettopp kommet hjem fra koselig og lang lunsj med en venninne - og må faktisk snart til med å lage middag! Burritos idag...nam... Benyttet sjansen til å shoppe litt idag også - det har blitt endel av det i det siste, gitt! Idag kjøpte jeg: Høyhælte lekre bronsefargede skikkelig ukomfortable sko til bryllupsfest om 3 uker Uggs-lignende sko til Lille Frø Brunt skinnbelte (ja, det var på tide at jeg fikk meg et!) Brun pelsvest - råstilig! Bronsekuler fra Art Deco David Grey-cd Shopaholicer? Jeg? I morgen drar jeg til Oslo på kurs - gleder meg! Ryktene sier at det er flott vær i Oslo for tiden, lurer på om jeg må ta med sommerklær? Får sjekke værmeldingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 9. september 2005 #282 Del Skrevet 9. september 2005 Ah, herlig med helgetur! Kos deg i Oslo, Philippa, og riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. september 2005 #283 Del Skrevet 9. september 2005 I morgen drar jeg til Oslo på kurs - gleder meg! Ryktene sier at det er flott vær i Oslo for tiden, lurer på om jeg må ta med sommerklær? Får sjekke værmeldingen... ← Snikleser Hera kan fortelle at det bør du gjøre. Her er det deilig om dagen, men kaldere kveld og natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 12. september 2005 Forfatter #284 Del Skrevet 12. september 2005 Takk for hilsen, Hera - så koselig! :-) Jo, i Oslo var det nydelig vær! Det er alltid så gøy å dra til Oslo, den byen er bare SÅ mye mer spennende enn Bergen... I love it! Det ble dog ikke så mye tid til så mye annet enn trening - og da vi var ferdige med kurset for dagen, var vi så utslitte at vi ikke orket å gå ut... Spiste på en koselig restaurant på lørdagen, men var tidlig i seng. Det tar på å være i ship shape form i 8 timer for dagen, gitt! Men det var et utrolig inspirerende kurs, så nå er jeg klar til å ta fatt på masse nytt her. Fikk også en skikkelig gla'nyhet på fredagen: jeg skal på annengangsintervju på en jobb jeg i grunnen ønsker meg litt. Skal bli spennende å se på onsdag. Har ikke så mange forventninger, men mange spørsmål. Virker som et veldig ok firma å jobbe i, skal grave litt dypere på onsdag... I kveld har jeg fått besøk av min søster og mine nevøer, godt utstyrt med nybakte boller. Sånt liker vi! Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal ta meg en spasertur i det fine været. Men jeg tror egentlig at jeg ender opp med et fat druer og noe hjernedødt på tv i stedet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 13. september 2005 #285 Del Skrevet 13. september 2005 Grattis med annengangsintervju. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Jessica Skrevet 13. september 2005 #286 Del Skrevet 13. september 2005 Ja, gratulerer så mye Philippa, kjempespennende! Sender deg en pm jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Jessica Skrevet 21. september 2005 #287 Del Skrevet 21. september 2005 Hva skjer, hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Jessica Skrevet 25. september 2005 #288 Del Skrevet 25. september 2005 Er det bare jeg som skriver i denne boken? :kgblunk: Takk for i går! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 25. september 2005 Forfatter #289 Del Skrevet 25. september 2005 Jepp, Paris, det er bare du son skriver... Ok da, litt oppdateringer fra meg. Jeg har nettopp kommet hjem fra Body Jam-presentasjon for instruktørene på senteret vårt - kanongøy!! We danced our heads off! Jeg har også vært på boligmessen i Arenum, og fått tak i fliser til badet, samt et utrolig kuult blandebatteri til messepris. Det er en "skål" av glass med en metall"pinne" i ,der vannet renner ut som en foss fra skålen. Rålekkert!! Gleder meg til badet står for tur, akkurat nå er det bare et rom med gipsplater på veggene. Ukene går altfor fort unna, og jeg må sette meg selv i gang litt for å ha noe annet å tenke på enn husbygging. Så jeg har startet opp en pilatestrening for venner og bekjente etter mange forespørsler. Ser ut som om det kan bli en stor suksess, det er allerede mange flere påmeldte enn jeg hadde trodd til å begynne med. Gøy! Ellers så fikk jeg den jobben jeg var på intervju til - men takket nei. Så heldigvis er jeg sånn noenlunde attraktiv i jobbmarkedet ennå! I går var jeg på date med Paris og Coral og hadde det utrolig koselig. Takk for en super kveld, jenter! Så gjenstår bare å se hva neste uke vil bringe - skal prøve å skrive litt mer i dagboken min.... Promise.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 27. september 2005 #290 Del Skrevet 27. september 2005 Kjekt når du oppdaterer dagboken din, vet du! Takk for sist, veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 28. september 2005 Forfatter #291 Del Skrevet 28. september 2005 Har vært og kjøpt fliser til badet idag - verdens lekreste! ;-) Litt store, avlange i en krembeigehvitfløtefarge... (!) Skal ha dem i kombinasjon med 10x10 cm marmorfliser. Gleder meg til å få dem opp på veggen, foreløpig har vi plassert dem i gangen. Trangt!! Fikk gjort litt shopping også, kjøpte meg en trenchcoat på Vero Moda - 200 kroner! Går det an!!? Foreberedte meg også litt til kaldere tider, og kjøpte rosa hansker i tweed. Akkurat nå sitter jeg og ser på "ekstremt urenslig" eller noe sånt - fy søren, at folk kan være så ekle!! Han okker seg over at han må DUSJE!! Finnes det sånne folk?! Blærgh! Resten av kvelden blir nok tilbrakt her i sengen - stuen vår er full av materialer, så vi har soverommet som stue nå... Har fått oss en 15" flatskjerm, dvdspiller og trådløst nettverk til pcen, så da har jeg i grunnen alt som trengs her. Som å være på hotell! (vel...kanskje ikke...) Men det fungerer hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 30. september 2005 Forfatter #292 Del Skrevet 30. september 2005 Idag har Lille Frø og jeg vært i basseng og svømt - deilig! Ulempen var bare den at jeg antagelig reagerte på klorvannet, og fikk hissige, røde "kviser" i ansiktet. Spesielt kjedelig er det fordi jeg skal i bryllup i morgen - det kunne jo vært ok å se bra ut da! Håper det går over...har hvertfall renset og smurt etter alle kunstens regler, og sitter her ren som en baby... Bryllup i morgen, ja... Skulle strøket kjole (fått skreddersydd fra Kina!!!) og strøket skjorte, gjort alt klart til dagen, men jeg er liksom litt lat akkurat nå. Trenger å sitte litt på rompen og surfe på nettet. Trenger ikke legge meg på en stund ennå, og jeg pleier å utføre slike gjøremål seeent på kveld. (utsette, utsette) Venter på Mannen, han er på en tilstelning med jobben, men skulle ikke bli så sen. Vi får nå se, tenker jeg - han er ikke den som gir seg aller først, nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 1. oktober 2005 #293 Del Skrevet 1. oktober 2005 Så spennende med bryllup, Philippa! Og kjolen hørtes lekker ut! Håper huden ble fin igjen og. Jeg har også reagert på klorvann og fått utslett på brystet og armene noen ganger, men mener det forsvant fort! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Jessica Skrevet 1. oktober 2005 #294 Del Skrevet 1. oktober 2005 Håper du har en flott dag i bryllup, Philippa! MÅ få se bilder av deg i den kjolen! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter #295 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) En deilig uke - det begynner å gå fremover med huset (igjen!) og til uken får jeg nok satt opp kjøkkenet!! Kjøkkenet blir i litt "gammel" stil, en blanding av disse to kjøkkenene (bare med helt annen planløsning): http://generator.firmanett.no/(1slbhc55wpa...rge_211_131.jpg http://generator.firmanett.no/(1slbhc55wpa...rge_211_131.jpg Har bestilt møbler også, bla en veldig klassisk sofa jeg skal ha i den ene stuen: http://www.bohus.no/filesystem/products/02053_00_03.jpg IMG tagger fjernet, det er kun supermedlemmer som har lov å legge ut bilder i dagbøkene. Mer info om supermedlemskap finner du her. Mie (mod) og matchende pall. Har bestilt i rødt - jeg har alltid drømt om rød sofa! Så skal Mannen få viljen sin, og vi skal ha en skinnsofa i den andre stuen. Ellers så har dagene gått med til ulike aktiviteter-meget barnevennlige.... Har hatt nevøen min på besøk, og vi har vært på Åpen Dag på brannstasjonen pluss vært i bassenget. Han er Lille Frøs 9 år eldre helt, og de to har det knall sammen! (og så betyr det litt mer fri på meg... ) Nå skal vi i barnebesøk, ørti treåringer og stor stas for Lille Frø. Gave er kjøpt, til stor fristelse... "Jeg kan godt åpne den for deg, mamma!" kom det forsiktig her nettopp. I kveld skal vi feire gode nyheter fra Mannen sin jobb - kommer tilbake til det, en liten hemmelighet foreløpig... Jeg har også søkt på en jobb som jeg mener jeg har noenlunde muligheter for å få - men det vil jo tiden vise!!! God helg til alle!! Endret 9. oktober 2005 av Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Jessica Skrevet 9. oktober 2005 #296 Del Skrevet 9. oktober 2005 Så mye spennende som alltid med meg, Philippa!! Kjøkkenet komme til å bli kjempelekkert - skal du ha sånn firkantet porselensvask? *Misunnelig*. Venter forøvrig på PM med bilder fra bryllupet! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 9. oktober 2005 #297 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei Philippa Kjøkkenet blir sikkert rålekkert! Og sofaen så veldig pen ut også! Så kjekt med gode nyheter fra mannen sin jobb da, spent på å høre Håper det ordner seg på jobbfronten også. Ikke i tvil om at det gjør det for en så driftig dame som deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #298 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nope - ingen firkantet porsenlensvask! Veto fra Mannen... (og siden han har så få ting han er absolutt imot, så fikk han vinne denne!) Men bilder fra bryllupet - se det går nok ikke, du! Hvem tror du glemte kameraet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Jessica Skrevet 9. oktober 2005 #299 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ah, skjønner. Mannfolka må ha noen greier de også.. Kjedelig når vi vanligvis kan bestemme så mye, og så har de plutselig masse de vil blande seg inn i altså!! Men ang. bryllupskjolen - da må du bare kle deg opp igjen sånn du var - ta bilder - og vips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #300 Del Skrevet 13. oktober 2005 What a week! Krangler med håndverkerne og det begynner å bli slutt på oppussingspengene... Blærgh, vi er så lei av å aldri ha huset for oss selv!! Og sånn skal vi holde på frem til jul!!! Klage, klage. Orker ikke å skrive mer om det en gang, er bare lei. Har vært litt på shopping idag, kjøpte meg lik skjorte som Sarah Jessica (jada, jeg er en skikkelig hermegås!! ) pluss en mokkafarget v-genser. Egentlig er det jeg trenger en fin bukse, men bukser er ikke noe gøy å kjøpe - de må alltid legges opp. Så jeg har skapet fullt av topper i stedet... Og så har jeg shoppet hvitevarer. Hvit og hvit - har kjøpt stålmikro, stålkomfyr, stålkjøleskap og stål ventilator. Så stål bør holde seg på moten noen år til!! Nå skal jeg titte litt på tv og bare slappe av litt før søvnen innhenter meg. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå