Gå til innhold

Hva slaks mytologi synes du er mest inntersang


Gjest Trajan

Mytologi  

17 stemmer

  1. 1. Mytologi

    • Aztekisk mytologi
      0
    • Gresk mytologi
      4
    • Inkaenes mytologi
      0
    • Indisk mytologi
      0
    • Romersk mytologi
      0
    • Norrøn mytologi
      6
    • Mesopotamisk mytologi
      0
    • Slavisk mytologi
      0
    • Kristen mytologi
      0
    • Jødisk mytologi
      0
    • Keltisk mytologi
      1
    • Egyptisk mytologi
      6


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*
Hva slaks mytologi synes dere er mest intersang ?

Jeg sier Gresk mytologi

Jeg synes også gresk mytologi er den mest interessante.

Men jeg spør meg jo da om navnet du har valgt: Trajan var da en romersk keiser. Du burde vel heller brukt et navn med gresk tilknytning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg spør meg jo da om navnet du har valgt: Trajan var da en romersk keiser. Du burde vel heller brukt et navn med gresk tilknytning.

Grunnen til at jeg valgte Trajan er av 2 grunner jeg liker Romersk Historie og så synes jeg navnet Trajan var et kult navn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Grunnen til at jeg valgte Trajan er av 2 grunner jeg liker Romersk Historie og så synes jeg navnet Trajan var et kult navn

Jeg liker også romersk historie, og Trajan er sikkert et "kult" navn, men så kommer neste spørsmål: på bildet du har satt inn, ser du da mer ut som Jesus Christ Superstar: Forklaring på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også romersk historie, og Trajan er sikkert et "kult" navn, men så kommer neste spørsmål: på bildet du har satt inn, ser du da mer ut som Jesus Christ Superstar: Forklaring på det?

Bildet er av Robert Powell og det er tatt fra Mini serien fra 1977 kalt Jesus av Nazaret

uansett den eneste grunnen at jeg har det bildet er fordi jeg synes bildet var kult. Jeg tror ikke på Jesus ihvertfall ikke slik kristne tror på han. Jeg er ikke kristen jeg er agnostiker så bildet har ingenting med tro å gjøre bare så det er sakt

Jeg synes bare bildet var litt kult

Endret av Trajan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også romersk historie, og Trajan er sikkert et "kult" navn, men så kommer neste spørsmål: på bildet du har satt inn, ser du da mer ut som Jesus Christ Superstar: Forklaring på det?

JEg tror det bare er et vanlig bilde av Jesus. Men jeg lurer litt poå det jeg også fordi jeg får ikke noe inntrykk av at du er så mye for religion Trajan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg tror det bare er et vanlig bilde av Jesus. Men jeg lurer litt poå det jeg også fordi jeg får ikke noe inntrykk av at du er så mye for religion Trajan.

Jeg har ikke noe i mot religion i seg selv. Men jeg har noe i mot de som styrer religionen de fanatasike religøse som øddlegger religionen for de religiøse som faktisk er noramel mennesker. Personlig er jeg agnostiker

men det skal nevnes at jeg har noe i mot alle fanatasike uansett om de er religiøse eller ateister

og som sakt jeg tok bare det bildet siden jeg synes det var kult

Endret av Trajan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Bildet er av Robert Powell og det er tatt fra Mini serien fra 1977 kalt Jesus av Nazaret

uansett den eneste grunnen at jeg har det bildet er fordi jeg synes bildet var kult. Jeg tror ikke på Jesus ihvertfall ikke slik kristne tror på han. Jeg er ikke kristen jeg er agnostiker så bildet har ingenting med tro å gjøre bare så det er sakt

Jeg synes bare bildet var litt kult

Da er alt oppklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å kunne velge to grener her, for jeg liker båre norrøn og gresk mytologi veldig godt. Slukte rått historie-bøker og eventyr om begge deler i oppveksten :) Gode minner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...