^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #441 Del Skrevet 16. mars 2010 Å...dere to er mye mer inn i animeverdenen enn meg... :gjeiper: *TV-slave* Er nok bare derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #442 Del Skrevet 16. mars 2010 *TV-slave* Er nok bare derfor. :gjeiper: Men ingen kan ta fra meg min elsk for Ghiblier, iallefall Nå har jeg igjen å se Pom Poko og Ponyo, men den har ikke kommet ut enda....( laster ikke ned, liker å ha DVD'ene.... ) Har du sett Porco Rosso ? Den var heller....rar....Skal se den igjen snart og se om den faller i bedre smak da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #443 Del Skrevet 16. mars 2010 :gjeiper: Men ingen kan ta fra meg min elsk for Ghiblier, iallefall Nå har jeg igjen å se Pom Poko og Ponyo, men den har ikke kommet ut enda....( laster ikke ned, liker å ha DVD'ene.... ) Har du sett Porco Rosso ? Den var heller....rar....Skal se den igjen snart og se om den faller i bedre smak da..... Næh, har ikke sett så mange Ghiblier. Hmm, har sett Howl's Moving Castle, Princess Mononoke, My Neighbor Totoro, Spirited Away, Tales From Earthsea og Nausicaa of the Valley of the Wind. Det var visst en del det. Handler ikke Porco Rosso om en gris som flyr krigsfly? Eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #444 Del Skrevet 16. mars 2010 Næh, har ikke sett så mange Ghiblier. Hmm, har sett Howl's Moving Castle, Princess Mononoke, My Neighbor Totoro, Spirited Away, Tales From Earthsea og Nausicaa of the Valley of the Wind. Det var visst en del det. Handler ikke Porco Rosso om en gris som flyr krigsfly? Eller noe sånt? Jo.....ganske teit, egentlig... Men jeg må alltid se "alvorlige" Ghiblier flere ganger for å få noe ut av dem...Dvs. de som har med mye krig og/eller maskiner ( av en eller annen grunn får jeg ikke helt med meg handlinga da...det samme gjelder helt vanlige actionfilmer som jeg ikke er noe overvettes glad i...) Grave of the Fireflies var helt vanvittig trist....den fikk jeg med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #445 Del Skrevet 16. mars 2010 Jo.....ganske teit, egentlig... Men jeg må alltid se "alvorlige" Ghiblier flere ganger for å få noe ut av dem...Dvs. de som har med mye krig og/eller maskiner ( av en eller annen grunn får jeg ikke helt med meg handlinga da...det samme gjelder helt vanlige actionfilmer som jeg ikke er noe overvettes glad i...) Grave of the Fireflies var helt vanvittig trist....den fikk jeg med meg... Jeg elsker krig og action jeg. Ghibli har en tendens til å bli litt for sukkersøtt til tider, men synes allikevel det er kjempefine filmer da. Grave of the Fireflies har jeg også skaffet meg. Men orker ikke å se den enda ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #446 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen tar bare litt vel av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 #447 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen tar bare litt vel av. Åh guuuuhd! de der anime-dame-putene er vel kanskje toppen av tristhet spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #448 Del Skrevet 16. mars 2010 Åh guuuuhd! de der anime-dame-putene er vel kanskje toppen av tristhet spør du meg. Kjempetrist. Men samtidig litt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #449 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen tar bare litt vel av. Herregud..... Den ytterste tragikomedie..."Mann gifter seg med sin Animepute...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 #450 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er fler av dem. En hel klubb, faktisk. Prøvde å finne noen med menn på, det finnes ikke. haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 #451 Del Skrevet 16. mars 2010 Vel: kvinnfolk kan visst kjøpe en klemmepute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #452 Del Skrevet 16. mars 2010 Vel: kvinnfolk kan visst kjøpe en klemmepute. *snøfte* Og jeg som ikke klarer å være nær mannen en gang, når jeg skal sove. Veldig upraktisk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 #453 Del Skrevet 16. mars 2010 Haha ^^ Ingen som tvinger deg, da. Jeg har kjøpt meg t-skjorte med japansk på i dag! Jeg digger LOLcats , og i det siste har de hat "T-shirt of the day" eller hva det nå heter, hvor de selger en t-skjorte bare i én dag. Og i dag var det en robo-kitteh som tramper ned (?) en by: bilde her. Ikke ulikt Godzilla på tur. Og under så står det ちーずばーがー ギボンヌ? chiizubaagaa gibonnu? Åh, og det er så herlig nerdete at jeg blir glad inn i lilletåa! Chiizubaga er jo cheezburger, men de er med vilje skrevet med feil skriftsystem så det blir LOLspeak. Gibonnu er japansk internettslang for "gi meg" (ish). Med andre ord: I can haz cheezburger? :happy: (blir jeg mer nerd nå, så tror jeg det blir fali') Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #454 Del Skrevet 16. mars 2010 Haha ^^ Ingen som tvinger deg, da. Jeg har kjøpt meg t-skjorte med japansk på i dag! Jeg digger LOLcats , og i det siste har de hat "T-shirt of the day" eller hva det nå heter, hvor de selger en t-skjorte bare i én dag. Og i dag var det en robo-kitteh som tramper ned (?) en by: bilde her. Ikke ulikt Godzilla på tur. Og under så står det ちーずばーがー ギボンヌ? chiizubaagaa gibonnu? Åh, og det er så herlig nerdete at jeg blir glad inn i lilletåa! Chiizubaga er jo cheezburger, men de er med vilje skrevet med feil skriftsystem så det blir LOLspeak. Gibonnu er japansk internettslang for "gi meg" (ish). Med andre ord: I can haz cheezburger? :happy: (blir jeg mer nerd nå, så tror jeg det blir fali') Å, herlig!!! Kommer sikkert en med " melli kurisumasu " og "I rove my boyfurendo" også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 #455 Del Skrevet 16. mars 2010 Å, herlig!!! Kommer sikkert en med " melli kurisumasu " og "I rove my boyfurendo" også..... Sjekka om de hgadde noe slikt på jbox.com Det nærmeste jeg fant var denne, men der står det (visstnok) Looking for a Japanese boyfriend. Den har jeg ikke så mye bruk for akkurat, synes ditt forslag var bedre Eller så kan du kjøpe denne da, hvor det står I love hentai, og bare vente på morsomme reaksjoner Og denne fikk meg til å le! In case of emergency, commit seppuku here *fnis* Og denne: baka gajin. (stupid foreigner) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #456 Del Skrevet 16. mars 2010 Sjekka om de hgadde noe slikt på jbox.com Det nærmeste jeg fant var denne, men der står det (visstnok) Looking for a Japanese boyfriend. Den har jeg ikke så mye bruk for akkurat, synes ditt forslag var bedre Eller så kan du kjøpe denne da, hvor det står I love hentai, og bare vente på morsomme reaksjoner Og denne fikk meg til å le! In case of emergency, commit seppuku here *fnis* Og denne: baka gajin. (stupid foreigner) :gjeiper: Nå kan jeg forresten a-yo av Hiraganasymboler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 17. mars 2010 #457 Del Skrevet 17. mars 2010 Og denne fikk meg til å le! In case of emergency, commit seppuku here *fnis* Min far fikk denne av meg for et års tid siden Han reiste til japan i går så jeg håper han husket å ta den med seg! Han glemte den forrige gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 #458 Del Skrevet 17. mars 2010 :gjeiper: Nå kan jeg forresten a-yo av Hiraganasymboler Flinkekvax! Min far fikk denne av meg for et års tid siden Han reiste til japan i går så jeg håper han husket å ta den med seg! Han glemte den forrige gang... Haha, herlig! Åh, jeg vil også ha. Må begynne å hinte til typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2010 #459 Del Skrevet 17. mars 2010 Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 #460 Del Skrevet 17. mars 2010 Hihi. Nååååh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå