Egads_Memethon Skrevet 16. januar 2011 #841 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg har ikke sett så mye anime - er nok mer et manga-hode Men Ghibli liker jeg, Samurai Champloo, Serial Experiment lain,tokyo godfathers++... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. januar 2011 #842 Del Skrevet 21. januar 2011 Åh, ukas episode av Bleach var filler, men jeg likte den. Shuhei og Rangiku blir sendt avgårde på oppdrag sammen. Det bare må bli fjåsete og søtt. Og det ble det. (jeg prøver å holde meg unna å like sånne pairings fordi det er så fjortis, men klarer ikke helt, altså... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. januar 2011 #843 Del Skrevet 26. januar 2011 ...do YOU know your anime? (at det går an å bli så kreativ, da? Både i "tolkningen" av sangteksten, selve videoideen og alle de små detaljene rundtomkring) http://www.youtube.com/watch?v=lGW0xPQZu9I&feature=BF&list=PL7E9702D45272F0FD&index=60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 26. januar 2011 #844 Del Skrevet 26. januar 2011 Har begynnt å se på Neo Genesis Evangelion.♥ Ble tvunget til å se den, men er ganske glad for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Estë Skrevet 1. februar 2011 #845 Del Skrevet 1. februar 2011 Godt inne i Bleach nå, og har fått helt dilla. Har til og med endt opp med å lese mangaen ved siden av (selv om jeg henger litt etter på den). Filler-lista er fantastisk god å ha, det var Bount-arc'en som fikk meg til å slutte sist gang, men nå hopper jeg glatt over alt som ser ut til å være fillers. ^^ Deathnote-relatert spoiler: Yaay! L døde ikke likevel! Han tok bare på seg litt tåre-makeup og en knokkelhatt, flytta til Bleach og kaller seg nå Ulquiorra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. februar 2011 #846 Del Skrevet 1. februar 2011 Deathnote-relatert spoiler: Yaay! L døde ikke likevel! Han tok bare på seg litt tåre-makeup og en knokkelhatt, flytta til Bleach og kaller seg nå Ulquiorra Det var ikke bare jeg som har lagt merke til det, nei! Du må lese denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Estë Skrevet 1. februar 2011 #847 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Var et par der jeg ikke hadde tenkt over en gang. Stakkars Kira. Og Misa egentlig, men hun er så irriterende at det kan jeg leve med. Edit: "Do you know your anime" på hjernen. Vanskelig å jobbe videre nå... kanskje jeg må se flere AMV'er, bare sånn for å få skylt vekk sangen. Det tror jeg er en god idé (ja jøss). Endret 1. februar 2011 av Estë Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 3. februar 2011 #848 Del Skrevet 3. februar 2011 Yattaaaa!! ENDELIG slutt på flere måneders filler-mareritt! Om en uke er det fram med sake-flaska, for da er det klart for ny runde Naruto! Banzai!!! Ps. Hei Pingting, nå har jeg også begynt å se Bleach. Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Estë Skrevet 14. februar 2011 #849 Del Skrevet 14. februar 2011 Kan noen anbefale en god, men kort serie som ikke er humoristisk? Jeg trakk en visdomstann idag, og er så dopa ned på smertestillende at jeg ikke klarer å gjøre noe nyttig, så tenkte å tilbringe de neste dagene med å distrahere meg selv fra at det gjør vondt. En kort serie hadde vært fint, for om jeg begynner på en 200-episoders sak nå kommer jeg til å forbinde den med at ting gjør vondt, og da kommer jeg ikke til å se den ferdig når ting går over. Og morsomme serier er nok ikke tingen, siden det blir ti ganger vondere når jeg ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2011 #850 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvis du liker serier med litt blod og vold men som samtidig har litt substans, så kan jeg anbefale Higurashi no naku koro ni og Elfen Lied. Førstnevnte fordi historien er veldig kult lagt opp og fortalt, sistnevnte fordi den har en veldig sår, menneskelig side ved siden av all actionen. Også har du jo serien jeg ser på nå: Baccano! som er rimelig voldelig, men morsom (på en finurlig, ikke-le-høyt-måte), intelligent og har en veldig kul måte å fortelle historien på. Og karakterene, åh! De er supergode alle sammen. Om du liker romantikk har jeg hørt at Clannad er veldig god og fryktelig trist. Men jeg har ikke sett den selv. Occult Academy var det noen som tipset om her inne for en stund siden, den så jeg bare to episoder av før jeg glemte den litt, men den virket ganske kul. Ungdommelig og lett, med okuulte tema. Ergo Proxy: postapokalyptisk, mørk historie. Utrolig kul animasjon, fine karakterer. Men den er veldig tung, har masse referanser til moderne filosofi og slikt, og har til tider et ganske komplekst hendelsesbilde, så jeg vet ikke om den er riktig når man er neddopa. ...og hadde du sett Samurai Champloo? Den burde alle se. Den er genial, den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. februar 2011 #851 Del Skrevet 15. februar 2011 Henger meg på Samurai Champloo. Den er bare helt fantastisk genial. Cowboy Bebop er nesten like genial, og er laget av samme fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2011 #852 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er så snålt, jeg synes Cowboy Bebop ikke var på langt nær like bra, jeg. Dritkul intro, men resten var litt ...kjedelig. Den har ikke like mye personlighet som SC, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. februar 2011 #853 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg kan være enig i at den ikke har samme personlighet som Samurai Champloo, men jeg synes allikevel Cowboy Bebop er dritkul. På en helt annen måte, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Estë Skrevet 15. februar 2011 #854 Del Skrevet 15. februar 2011 Takker så mye for tips. Elfen Lied og Samurai Champloo har jeg sett, og likte begge to. Samurai Champloo ble vist i animeklubben på skolen, så jeg måtte riktignok vente en uke mellom hver gang jeg så to episoder, men husker den litt for godt til å se den på nytt enda, selv om det da blir alt på en gang. Higurashi(...) og Baccano har jeg ikke sett, tror kanskje det blir en av de to. Baccano vises faktisk i animeklubben nå, men visningstidene deres passer meg dessverre ikke, ellers ville jeg nok ha sett den allerede. Så tror nok det blir den. Ergo Proxy høres ut som noe jeg skal spare til effekten av de smertestillende er borte. Så, takktakk, nå blir det animetitting for meg idag, og kanskje imorgen også. Samboeren foreslo forresten Vampire Knight, for han hadde hele greia lastet ned allerede, men første episoden ga meg sånne ekle "gaah, romantisk jenteserie"-vibber. Takler ikke romantiske serier, så selv om jeg har sett Clannad nevnt høyt oppe på alle topplister er jeg litt skeptisk til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2011 #855 Del Skrevet 15. februar 2011 Så, takktakk, nå blir det animetitting for meg idag, og kanskje imorgen også. Samboeren foreslo forresten Vampire Knight, for han hadde hele greia lastet ned allerede, men første episoden ga meg sånne ekle "gaah, romantisk jenteserie"-vibber. Takler ikke romantiske serier, så selv om jeg har sett Clannad nevnt høyt oppe på alle topplister er jeg litt skeptisk til den. Haha, samme her! Det vil si: jeg kan like det så lenge det ikke er så himla klisjé-aktig, og har en god dæsj andre ting i seg. Nana likte jeg godt (har forsåvidt ikke sett hele), men den er mer realistisk, har fine menneskeskildringer og er liksom ikke romantisk for å være romantisk. Jeg stemmer på Baccano! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 15. februar 2011 #856 Del Skrevet 15. februar 2011 Må bare få denne tråden på mine innegg. Er totalt fersk i anime verden. Jeg har endelig gitt etter for en kamerats mas på dette anime styret så nå skal jeg gi det en kjans Har nettopp begynnt på Fairy Tail så det blir gøy å se om dette er noe som slår an hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 15. februar 2011 #857 Del Skrevet 15. februar 2011 Ser på Ikkitousen hehe. :gjeiper: Hafuku ruler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #858 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg har fortsatt dilla på Joe Hisaishi sin fantastiske Ghibli-filmmusikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Estë Skrevet 15. februar 2011 #859 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Jaaa, den er nydelig. Edit: og velkommen Sommertid, håper du finner noe du liker. Det finnes veldig mye forskjellig anime der ute, så det kan være overveldende å skulle finne noe man liker, men når du først gjør det er det kjempebra. ^^ Endret 15. februar 2011 av Estë Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #860 Del Skrevet 15. februar 2011 Må bare få denne tråden på mine innegg. Er totalt fersk i anime verden. Jeg har endelig gitt etter for en kamerats mas på dette anime styret så nå skal jeg gi det en kjans Har nettopp begynnt på Fairy Tail så det blir gøy å se om dette er noe som slår an hos meg Fairy Tail er artig! Ellers anbefaler jeg, som vanlig, Ghibli-filmene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå