Gå til innhold

Min tur å få hjertet mitt knust...


Daiquiry

Anbefalte innlegg

Da tenkte jeg å legge ut en liten oppdatering, for dette tar bare kaken. Jeg har jo sagt til eksen min at han kunne bo i leiligheten når han har barna, slik at de ikke må bo ulike steder hver gang. Dette for at de skal lide så lite så mulig.

Så han kom på torsdag med barna og skulle da bo til i morges. Torsdag og fredag gikk uten drama, MEN....jeg står opp i tolvtiden på lørdag, og da ser jeg at han er i ferd med å stikke ut. Jeg spør hvor han skal, og han sier at han skal på ...... Åhh, sier jeg. Skal du treffe ..... da? ja, sier han, det var planen. Vel, sier, da skal ...... (vårt felles) barn være hjemme med meg. Du får ikke lov til å involvere henne så fort i et nytt forhold. Han ble seff dritt sur, men kunne ikke gjøre noe. Vi avtalte at han skulle kjøpe middag med hjem og han tok med seg sønnen sin på 8 og dro avgårde. Jeg hørte ikke en lyd fra ham før 18:30, da sa han at han skulle komme tilbake snart og han var hjemme 19:45. Så han så ikke datteren sin hele den dagen, selv om det var hans helg.

Søndagen så dro han på skitur med ungene og henne og var vekke hele dagen. Jeg vet at jeg ikke kan gjøre noe, men jeg har lov til å si min mening. Og det gjorde jeg etter at sønnen hans var lagt.

OG GUD så godt det var!! Jeg kjente at trykket lettet og gikk glad og fornøyd ned til en venninne for å være der resten av kvelden.

Jeg har mistet totalt respekten for ham og fatter ikke hva han holder på med. Stakkars barn, sier nå bare jeg...Det skal bli ufattelig godt å få ut alle tingene hans. Kan ikke vente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LonelyAngel

Huff så trist :(

Har han fortalt deg hvor lenge han har hatt øynene oppe for henne, når han begynte å bli intressert i henne eller når han begynte å få følelser for henne?

Er seriøst skikkelig forbannet på han jeg, selv om det er din ex. hehe :P Jeg er sjokkert over hvor fort han starter opp med denne kollegaen.... Jeg skjønner deg godt dersom du ønsker ham noe vondt... :klemmer:

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff så trist :(

Har han fortalt deg hvor lenge han har hatt øynene oppe for henne, når han begynte å bli intressert i henne eller når han begynte å få følelser for henne?

Er seriøst skikkelig forbannet på han jeg, selv om det er din ex. hehe :P Jeg er sjokkert over hvor fort han starter opp med denne kollegaen.... Jeg skjønner deg godt dersom du ønsker ham noe vondt... :klemmer:

Nei, han har ikke sagt noe. Han har bare sagt at han trives i hennes selskap og at de allerede har snakket om å bli et par. Hun gjorde det slutt med sin type pga følelser for min eks.

Tusen takk for gode klemmer!! Jeg kjenner at jeg tenker mindre og mindre på ham, så dette går fremover! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere skal ha mulighet til å opprettholde et visst samarbeidsklima, må du fra d.d. slutte å la han bo hos deg ved samvær.

Ellers oppfører han seg som en snilefisk, vil jeg si. Tosk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da er det kommet flere opplysninger i denne saken....

Han skrev en melding til min bestevenninne hvor han klaget over sambarbeidet vårt og han ønsket at det skulle bli bedre. Jeg fikk lov til å svare og her er svaret han gav tilbake:

Det er jo det da... Hva jeg har gjort, og det Daiquiry tror og fantaserer om at jeg har gjort, er to helt forskjellige ting.

Har IKKE vært utro, på noen som helst måte. Men har møtt noen jeg skjønte etter hvert at jeg egentlig har likt en stund, men fortrengt pga omstendighetene. Og ja, har ikke ren samvittighet, på noen som helst måte. Men er så milevis unna det D beskylder meg for... Og hun gidder ikke høre på meg en gang, så jeg gir litt opp.

Jeg hadde vel ikke fortalt henne det jeg fortalte, hvis det var halvparten så ille som D tror det er... Og når jeg sa det, var alt greit liksom, så plutselig braket helvete løs... Og ikke vet jeg hva som hadde skjedd...

Som sagt, hadde ikke likt det jeg faktisk har gjort, hvis rollene var motsatt... men det er måte på reaksjon også da...

Litt fortvilet og oppgitt...... og litt dårlig samvittighet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg klikket i vinkel, og sendte ham en mail hvor jeg fortalte nøyaktig hvorfor jeg var forbannet, og tok med en del ting som ikke var snilt gjort, men som bare var så sinnsykt digg å få ut!!!! :twisted:.

Han forstår virkelig ikke hva han har gjort, og maser om at han ikke skjønner hvorfor vi ikke kan samarbeide osv...Jeg svarer ikke på tlf, kun skriftlig og kun når det gjelder bruddet (saklige ting) eller vårt felles barn. Har ikke hørt stemmen hans på over 2 uker. Ting går mye bedre nå, MEN....han skal reise et sted hvor jeg alltid har drømt om å reise og vi snakket til og med om at vi skulle bestille billett til meg også, men det ble aldri gjort, og nå tar han sikkert med den nye damen....og det SVIR....:sukk:

Endret av Daiquiry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

MEN; det blir bedre. :klemmer:

Har vært der du er nå. Og trodde at jeg var ferdig, at livet mitt skulle være bitter, stygg, ond og forlatt. Uten at jeg hadde gjort noe galt eller skjønt hva som skjedde. (Og her snakker vi seriøs utroskap over lang tid)

Men sakte gikk det bedre, så traff jeg en kar. :yvonne: Nå har jeg nesten lyst til å takke exn min...men lar være for jeg tror han blir noe mugg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN; det blir bedre. :klemmer:

Har vært der du er nå. Og trodde at jeg var ferdig, at livet mitt skulle være bitter, stygg, ond og forlatt. Uten at jeg hadde gjort noe galt eller skjønt hva som skjedde. (Og her snakker vi seriøs utroskap over lang tid)

Men sakte gikk det bedre, så traff jeg en kar. :yvonne: Nå har jeg nesten lyst til å takke exn min...men lar være for jeg tror han blir noe mugg... :fnise:

Takk for klemmen! Jeg vet at det blir bedre, heldigvis. Men jeg datt liksom litt i do nå...har klump i magen, og tenker masse...Jeg MÅ skjerpe meg og ta meg sammen, han er ikke verdt min energi i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da har jeg vært på en date faktisk!! Det gikk utrolig bra, og jeg håper jeg skal treffe ham igjen. Er ikke ute etter noe forhold, men vil gjerne har det litt gøy. Vi var sammen hele fredag og lørdag, så jeg har hatt en super helg. Har ikke oftret eksen en tanke.

Godt å våkne med et smil om morgenen, og se lyst på livet :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad på dine vegner!

Takk for all støtten du har gitt meg også : )

Bare koselig!! Din tur kommer den også!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg har visst gått glipp av mye som har skjedd tidligere (i andre tråder sikkert), så mulig jeg er helt på jordet, men..

Det som slår meg er at du gjør det du kan for å ha full kontroll på eksen din, og hans liv.

Det blir helt feil at han skal bo i din leilighet når han har barna. Om det er helt praktisk umulig å løse dette på andre måter, så er det bedre om du reiser bort eller bor hos en venninne den helgen da.

At dere bor sånn som dette, er neppe noe særlig lettere for ungene, med alt det det fører med seg.

På meg virker det som om du kan gjøre dette av 3 grunner: 1: For å være i nærheten av han, kanskje i håp om at han kan komme til å ville ha deg tilbake. 2: For å holde kontroll på han og hva han driver med. 3: Gjøre nyedama litt sur og sjalu, og evt. sabortere når han skal treffe henne.

Synes du må bare la fyren gå. Glemme han så godt du kan, og gå videre. Jo mer du føler med på hva han driver med, jo vondere gjør du det for deg selv og ungene.

Bare det at du skriver så mye om dette her inne, viser hvor fokuset ditt ligger. HELE TIDEN!

Vet det er vanskelig og vondt, men for din egen del, kom over han, jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå har jeg lest begge trådene, og jeg mener fortsatt det jeg sa.

Kan hende at jeg virket litt kvass i innlegget. Meningen er ikke å kritisere deg, men å kanskje hjelpe deg ved å se det fra en annen vinkel.

For å prøve å forklare litt hva jeg mener:

Jeg synes ikke at du har gjort noe galt her. Det er han som har hatt et problem med forholdet deres, eller en evt. ny dame på lur, og det er svært lite du har kunnet gjøre med dette.

Du har prøvd å gjøre det du kan, uten at det har hjulpet.

Men:

Når du nå har innsett at han ikke kommer til å ombestemme seg, så er det nå du må komme deg videre, mener jeg.

Du virker alt for opphengt i han, og jeg tipper dette kverner i hodet ditt hele tiden, ut fra det du skriver. Jeg forstår veldig godt hvorfor det gjør det, og hva du føler, men det gjør ikke deg noe godt, likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Endelig en ansvarlig kvinne med ben i nesen. Er så godt å lese om mennesker som tar ansvar og vet hva som er sant. Du er et forbilde her inne. Lykke til videre i livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...