Gjesten Skrevet 15. mai 2010 #41 Skrevet 15. mai 2010 Jeg elsker tampax pga inføringshylsen. Synes det er kjempebehagelig og mindre grisete. Før det brukte jeg OB. Har aldri prøvd libresse, og etter det jeg har lest i denne tråden skal jeg ikke gjøre det heller..
sophiaM Skrevet 16. mai 2010 #42 Skrevet 16. mai 2010 (endret) Husker jeg fikk mensen da jeg var i syden, da jeg ikke hadde prøvd tamponger.. Fikk kjøpt en pakke med tampax, men de var vanskelige å håndtere og jeg likte de overhodet ikke. Jeg bruker OB og er veldig fornøyd med de. Går helt greit med libresse også, men de er på en måte litt harde, og sklir ikke så lett inn som OB Endret 16. mai 2010 av sophiaM
Gjest Heihei Skrevet 10. september 2012 #43 Skrevet 10. september 2012 Hvorfor det? Aldri prøvd Tampax før, så jeg er nysgjerrig Men personlig så er jeg en OB-jente. Har ikke tørrt å prøve Libresse siden jeg har hørt fra flere av veninnene mine at tråden ryker lett i dem :O Jeg bruker bare Libresse! og, tråden har aldri ryket. Hvis du tar en tampong og drar så hardt du kan i den tråden ser du at det er nesten umulig.
Gjest Heihei Skrevet 10. september 2012 #44 Skrevet 10. september 2012 Hvorfor det? Aldri prøvd Tampax før, så jeg er nysgjerrig Men personlig så er jeg en OB-jente. Har ikke tørrt å prøve Libresse siden jeg har hørt fra flere av veninnene mine at tråden ryker lett i dem :O Jeg bruker bare Libresse! og, tråden har aldri ryket. Hvis du tar en tampong og drar så hardt du kan i den tråden ser du at det er nesten umulig.
fridr Skrevet 10. september 2012 #45 Skrevet 10. september 2012 Jeg sverger til menskopp. Ble helt uttørka av tamponger
Gjest Line Skrevet 11. september 2012 #46 Skrevet 11. september 2012 Tampax med innføringshylse anbefales ikke! Det var akkurat som om skjeden min ble skrapt opp av den hylsen og selve tampongen var så myk at hvis jeg dyttet litt ekstra for å være sikker på at den var langt nok oppe ville den få en rar form fordi den traff noe inni der! Jeg kommer aldri til å bruke Tampax igjen i alle fall. Fåes på diverse matbutikker, tror Meny har dem. Ellen Tampongen skal jo være bra for underlivet og pHen men synes den er litt "tørr", selv etter å ha hatt den inni der i noen timer, så den er ikke så behagelig å ta ut. Ellen kan kjøpes på Apotek. Libresse er greie, kan godt kjøpe de, men de er nesten helt like Natracare sine (i mine øyne i alle fall), så da kjøper jeg heller Natracare sine i og med at de skal være bedre for miljøet. Libresse fåes i matbutikker og Natracare fåes på helsekostbutikker. OB er favoritten, mye på grunn av SilkTouch trekket og de vridde kanalene (virker litt mer eksklusivt), synes den glir litt lettere inn og glir lettere ut når du trekker i snora. OB fåes på matbutikken.:D
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2012 #47 Skrevet 8. november 2012 Jeg er stor fan av tampax. De suger bra og er hygenisk med hylsen. Man slipper å få blod på fingrene og jeg slipper å måtte skrubbe hendene etterpå. Haleluja til tampax.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2012 #48 Skrevet 8. november 2012 Det har ingenting med gid jeg vil ikke putte fingeren opp i musa. Det har med hygiene å gjøre. Eller er norske jenter mer coolern der fordi de er billige og gir faen i hva de får opp i musa. Discusting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå