Gå til innhold

I would rather die standing, than live on my knees!

TittTitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kose: Du fortjener bare det beste Titten, og det er ikke en som får deg til å bli så usikker :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, søta :klemmer: :klemmer: Skjønner godt at du gråter. Kanskje du burde vært hjemme fra jobb noen dager? :sjenert: Du kan vel ikke ha mye energi nå. :tristbla:

Utro kjærester er noe dritt altså, og de fortjener faktisk ikke at man gråter for de engang! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har vært utro mot meg :(:tristbla:

Å nei, stakkar Titten :troest: utroskap er nå dritt :sinna:

Forstår godt at alt er bare trist og leit nå, men prøv å komme deg ut blant venner som gjør deg glad,gjør ting som du synes er gøy...det blir bedre etterhvert... :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter:) Dere er ste og gode å ha i slike stunder! M er en jævla drittsekk og det har vennene mine sagt fra dag en, men jeg har bare oversett det og ville prøve med han. Han har nå vridd om situasjonen på meg, at det er han som er sur på meg. Både jeg og han vet at det er han som er drittsekken her. Og at han ikke sier unnskyld for det han har gjort og viser meg at han er lei for det, så vil han for alltid være den størte drittsekken jeg kjenner. Fikk melding fra han sist, og har ikke svart, og skal ikke svare heller. Han bare lyger og har løget for meg i 8 mnd, i alle mnd jeg har vært med han.

Han sa til meg engang "jeg har aldri vært med en jente som har så små pupper som deg" Vel M; jeg har heller aldri vært med en gutt som har vært så lubben som deg, og ja, jeg løg da jeg sa du hadde den største tissen jeg har vært borti". Men det er ting jeg ikke sier pga jeg vet det ville såret han sant. Han var dust mot meg og han ER det fortsatt.

Jeg fortjener mye,mye bedre!

Det går bra. Jeg har lagt M på hyllen, han fortjener å være forelsket i hun damen som han har hatt et sex forhold med. Hun er gift og har 2 barn liksom. Haha, de vil aldri komme ut av dette med et smil rundt munnen. What goes around, comes around. Og det stemmer nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære pus, du fortjener så mye bedre!

Det er bra du er så sterk, du kommer deg nok lett over en sånn en liten dritt som han. Håper ihvertfall du har det bra etter omstendighetene. :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja. Jeg hardet grusomt vondt. Han er den kaldeste personen jeg vet om og eier ikke litt sympati engang. Han har ikke sagt unnskyld, for for hver dag som går, jo mer hater jeg han. Jeg virkelig begynner å hate han liksom. Og det gjør det lettere å komme over han og. Har aldri i mitt liv blitt kjent med et så kaldt menneske som han. Jeg viste ikke om dette, trodde han var en helt annen person - herregud så feil man kan ta :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lenge tenkt på å ta tattovering, men har vært så usikker på hva jeg skulle ta. Har ofte tenkt at jeg skal ha en rosa sommerfugl. Men har nå bestemt meg for å ta med meg hunden min, så skal jeg ta poteavtrykk av poten hennes, og tattovere de på ankelen. Slik at hun på en måte "går" oppover ankelen min. Wiii :hoppe: Det er virkelig en tattis som betyr noe og som jeg vet jeg aldri vil angre på. Også har hun verdnes minste poter, så det blir ikke store heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har nå bestemt meg for å ta med meg hunden min, så skal jeg ta poteavtrykk av poten hennes, og tattovere de på ankelen.

Det kommer til å bli kjempestilig TittTitt, vet om noen som har potespor oppover armen....jeg synes det var kjempestilig :jepp:

Håper du har det bra og nyter sommeren (vel...de dagene det er det iallefall :ler: ) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk,takk:)!

Jeg går no inn i dag 3 uten å snakke med M. Og fy faen hvor et hat jeg har mot den forbanna drittsekken. Jeg fikk vite for 3 dager siden at han ikke bare hadde kysset med hun fit*en, men de hadde også hatt sex. Tenk at han lå med en annen kjerring når jeg var på somerfest og hadde det gøyt og tenkte på hvor heldig jeg var som hadde M, som gikk å sendte han gode tanker da han var på seminar. MHM! Faen så ødelagt jeg er psykisk, er helt utrolig hvor mye han har brutt meg ned. Jeg later som jeg har det bra, smiler og er sprudlende på facebook, men inni meg er det er stort mareritt. Er helt grusomt!Det er bare så vondt, og jeg tenker så mye negativt om meg selv :cry3: Det beste av alt (som egentlig ikke er noe bra, men jeg legger meg ikke noe opp i det) er at hvis kompisene mine treffer på han på byn, da kommer M til å få grisekless! Det fortjener han så jævlig! Herregud, han er så umoden, han er jo bare en litend rittunge!

Jeg drar til England idag da, jeg og en fyr jeg drar med blir kjørt, gleder meg veeldig mye! Komme meg langt vekk, kose meg med øl, grille god mat, gå i sommerklær (er vist veldig varmt der nede). Og ikke minst SHOPPE!!! :hoppe:

Endret av TittTitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå vi skulle bodd i samme by, så kunne jeg trøstet deg ordentlig istedet for å bare komme med tomme ord her :tristbla:

Men du vet så godt at du fortjener hundre ganger bedre enn den usikre lille skrotnissen der, og du kommer til å finne en som behandler deg som den prinsessa du er!

Få det ut hvis du er trist, ikke undertrykk det, alle forstår at man blir deprimert når sånne ting skjer. Og så må du kose deg glugg ihjel på ferie, gjør alt det du har lyst til, og litt til!

:hug::klemmer::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...