Gå til innhold

I would rather die standing, than live on my knees!

TittTitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, skulle ønske jeg var hos deg så skulle jeg ha dullet med deg og lagd mat og ordnet sånn at du ikke følte deg så aleine! Ikke noe greit å høre at du følte det sånn. Jeg er sint på M.

God bedring snuppa mi! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar titten! Seriøst, jeg tror den typen din trenger en skikkelig oppvåkning. Man er TO i et forhold, og omsorg er vel en av de mest grunnleggende pilarer i et forhold? Omsorg for hverandre, gi og ta! Synes så synd i deg! Håper formen kjapt blir bedre, og ikke dra på jobb i morgen. Når du har hatt feber og slik, så bør du holde deg i ro slik at du ikke provoserer frem mere og da som oftest mer langvarig sykdom. :hug: til deg i dag!

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skulle ønske jeg var hos deg så skulle jeg ha dullet med deg og lagd mat og ordnet sånn at du ikke følte deg så aleine! Ikke noe greit å høre at du følte det sånn. Jeg er sint på M.

God bedring snuppa mi! :hug:

Ja litt sint på han jeg og, men han skal gjøre opp for seg idag. Han kommer ut her etter jobb og trening og skal lage middag til meg. Jeg sa til han at den middagen burde være god, ellers var det på hovvet og rævva ut :fnise:

Er det bare sånn gutter er, eller er det mannfolk som faktisk stiller helt opp når damen er syk? Da jeg hadde nyrebekkenbetennelse, var jeg enda dårligere enn det jeg var no, og da bodde jeg med N, men han gjorde svært lite for meg. Var jeg som måtte stresse på kjøkkenet og rydde og sånt. Men han gidde meg drikke og strøk på meg og sånt, men sånn annet, akkurat som han ikke skjønte greien.

Virker som gutter ikke tenker så mye på slike ting vi jenter tenker på. Da M var syk no, så tenkte jeg på han hele tiden og ville bare at han skulle bli frisk, handlet mat og strøk på han, spurte ofte om det var noe jeg kunne gjøre for han ol. No er M på jobb, og har ikke hørt noe fra han. Men så snakker jeg med han på facebook no, han har pause. Da sier han at han har vært på bryggen og spist is og lagt på taket der han jobber og solt seg. Han har jo ikke tenkt på meg, jeg har ikke fått en eneste "hvordan går det med jenten min idag" melding :sjokk: Jeg har bare drømt hele tiden om å få en oppmerksomhet fra han, men har trodd han bare har vært opptatt. Jeg elsker å bli dullet med, men har aldri før fått så lite kjæreste-oppmerksomhet fra en gutt før som jeg får av M. Han sier det bare er sånn han er, men ja. Eneste jeg savner i dette forholdet er den "puse" biten. Jeg er en slik jente som elsker å bli løftet opp og bli svingt fra siden til side og sånt. Jeg har tatt dette opp med M, men han sier det er bare slik han er, og det må jeg bare akseptere. No tror sikkert dere jeg ikke får noe kjærlighet :ler: Jeg gjør jo det, han koser på meg selvfølgelig. I helheten har jeg det veldig bra med han,og han er veldig snill, det er jo det som teller :nigo:

No må jeg slappe av, mister krefter igjen, kansje jeg skal sove litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T trenger også å røskes tak i litt av og til. For noen mennesker faller det rett og slett ikke naturlig å dulle og dalle med andre, men så har også de fleste jenter et sterkt omsorgsbehov, så forskjellene blir ekstra synlige. Nå har jeg prentet inn i hodet på T i over tre år at han må vie meg litt mer oppmerksomhet av og til, og nå begynner det jammen meg å synke inn også! :fnise:

For de er jo glad i oss, det er bare det at hjernen blir igjen hjemme av og til. Da er det viktig å si ifra, så ingen blir vant med å ta den andre for gitt!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M kom ut til meg igår, lagde middag og vi pratet i flere timer. Jeg koste meg så masse at jeg skulle ønske den kvelden aldri sluttet. Idag har jeg også hatt det helt supert med han. Er de fineste dagene jeg har hatt med han. Formen har vært litt bedre, så vi dro til byn. Selvom jeg ble sliten bare av å gå 5 min, så var hele turen verdt det. Vi spiste is på bryggen, han tok meg allitd i håndne og leiet meg, holdt rundt meg og sånt. Jeg spanderte mat på egon. Fordi han.. Han kjøpte.. Ehee :sjenert: Mr rabbit :sjenert:

denne

Han sier han har så lyst å prøve det på meg, og fytti jeg var så flau da vi kjøpte den. Blir spennede etterpå når vi skal kose oss. Hahaha :lur: Har dee gjort sånt før? Jeg har vært med på mye sykt, en ikke dette :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men dette var jo flott. Slik som ungdommen lika! Det var koselig sånn ca 4 ganger. Nesten 5 :fnise: Vet ihvertfall hva jeg skal gjøre når M er på jobb imorgen. Jeg viste ikke at det var slik å eie sexleke tøy. Jeg har fått dildo før i gave, men den ville jeg ikke ha, har alltid syntes ekte vare har vært best, så den gidde jeg bort. Men no angrer jeg i grunn, tenker tilbake på alle de årene jeg har vært sex aktiv, at jeg har gått glipp av noe sånt som dette her. Jeg syntes seff ekte vare fremdeles er best, men orgasmen jeg fikk med dette her kan ikke beskrives. Har aldri før opplevd noe lignende og jeg måtte skrike høyt..flere ganger! :sjokk:

Syntes dette var veldig morro og gleder meg allerede til imorgeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror M er sint på meg. Han skrev en melding til meg igår, som jeg svarte på, som var veldig fin(!). Fikk ingen svar tilbake, ingen takk eller noe. Så jeg tenkte no han var å trente eller kjørte bil eller noe. Men så så jeg at han var på fb, han hadde komentert et blde av en jente i bikini. Så jeg sendte no en til melding, men fikk ingen svar. Han hadde dog skreet til meg på MSN da, men da var jeg ute med hunden, og kom tilbake da hadde han skrevet at han logget av, så da var det ikke vitsi å svare. Sendte no en melding når jeg la meg, og fikk heller ikke noe svar. Skjønner ikke jeg. Han er så travel alltid, men så er han alltid på fb og sånt. Jeg har funnet meg en vanskelig gutt :popcorn:

Jeg har veldig lite vakter denne uken, faktisk ingen. Eller jeg hadde på mandag, men den gikk med i egenmelding, så får betalt for den vakten. Neste vakt er mandag og tirsdag. Håper jeg får full uke neste uke. Også har jeg sagt jeg skal ha ferie da og da siden jeg og M skal et eller annet sted, men jeg får bare jobbe fram til dagen vi drar tror jeg. Vi ligger 2 mnd etter med lønningen, så det jeg jobber nå i juni, får jeg ikke utbetalt før i august, så jeg tror jeg rett og slett bare betaler husleien til august no med feriepengene og sånt. Ellers får jeg ingenting i august. Og M har bursdag i august, så jeg tenkte å overraske han med noe, har tenkt litt på å booke oss inn på et hotell i London den helgen han har bursdag, han sier han har kjempe lyst til det. Hmm, vi får se!

Idag burde jeg i grunn dratt inn til byn og fikset pass, og kjøpe meg en skosåle. Jeg har fått noen fine ballarinasko fra ellos, i skinn, de var ganske dyre, og bestilte i min størresle. Men de valitt for store, og de hadde ikke mindre størrelser, så jeg må se om jeg finner en såle jeg kan bruke i de, for jeg vil ikke sende de tilbake :sjenert:

No må jeg lage kaffe og frokost :)

Jeg har vært så sugen på lapper de siste dagene, det går fint å steke det på vanlig stekepane? :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu pusekatt :)

Hatt en fin helg, var utover på bondelandet på lørdag og grillet og drakk litt øl med noen jeg kjenner, super koselig :) M var hjemme, han dro på byn, så på narchspiel, også dro han hjem til en annen jente og sov hos henne. Flott det!

Det er så deilig når det er sånt vær, helt supert. Solen er i grunn ganske sterk, man får fort farge. Men syntes vinden er litt kjølig.

Litt irritert på forsikringsselskapet. Da jeg tegnet forsikring, så tok ikke jeg med noe medisin greier. Jeg hadde jo ikke peiling. Og etter no når hunden trenger så mye øyemedisin, så ville jeg føre til medisin forsikring også. Men neida. Det gikk ikke. Så lengen hunden har fått en diagnose, kan jeg ikke få den medisinen dekket. Hadde jeg spurt om den forsikringen FØR hunden min fikk diagnosen, DA hadde det gått. Helt fucket hele dritten. Herregud! Jeg ble skikkelig irritert. Men hun skulle no skrive dette ned også blir det sendt videre til de som sitter med slike saker, så skulle de se på det og diskutere litt, eller noe.

Faens dritt. Jeg kunne da ikke vite det i begynnelsen at det var slik det fungerte, da hadde jo jeg selvfølgelig tatt med full pakke, siden chi hunder ofte får øyeproblemer og tannproblemer :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Åhneeei!!!" Det var en tanke jeg hadde idag. Jeg og hunden gikk på tur til en strand, der jeg ville slappe av, sole meg og nyte livet. Rett nedenfor meg, var det en stor gjeng med gutter i baroverkropp, som skulle tøffe seg for jentene som lå å solte seg. De alle var en vennegjeng, gikk sikkert på ungdomsskolen. Det gikk plutselig opp for meg da jeg så på de, hvor mye som har forandret seg de siste årene. Jeg satt der helt aleine og følte meg såå ensom. Er det slik når man blir voksen? At mange som er rundt deg er optatt og jobber? Herregud så jeg savner å henge med venner. Gjøre slike ting. Det er det jeg elsker. Jeg elsker å være med folk, det gjør meg så glad. Alle jeg vet om er opptatt nå. Jeg har heller ikke så mange venner. Har mange bekjente, men få venner. Men det er fordi jeg selv har tatt den avgjørelsen fordi det har vært så mange som har gått bak ryggen min, løget til meg, og slengt drit om meg. Da vil ikke jeg være venner med de.

Jeg har så masse gode minner fra da jeg gikk på ungdomsskolen, vi var en hel gjeng, flest gutter egentlig. Vi hang alltid sammen ute, smugrøykte, drakk og så tusen filmer i uken. Det er ikke slik lenger. Irriterer meg over at jeg ble kjent med så mange falske folk.

Og du Idnar, jeg vet du titter litt he. Jeg gleder meg sånn til lørdag. Tenk at du skal gifte deg da :hoppe: LYKKE TIL min søte!!! Og du, jeg skal danse soldansen for deg :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Det er bedre å ha noen få virkelig gode venner enn mange falske venner. :opplyser:

Det var dagens visdomsord fra kattungen. :)

Så utrolig kjipt med forsikringen til hunden. :troest: Er forståelig at du blir :sur: og :lete: nå ja.

Kjempeflott om du danser soldansen så vi får fint vær i helgen. :bolledeig:

Jeg tror det er fredag i dag, men det er visst i morgen. Da skal jeg til tannlegen. Kan du være med og holde meg i hånden? :pls:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal jeg være med å holde deg i hånden pusekatt:) Vet du hva du skal gjøre? Tannleger er helt forferdelig og jeg unnder ingen og gå til de. Det værste som kunne skjedd meg var å ta fly med en tannlege. :ler:

Det var jo meldt så fint vær idag, men solen har enda ikke komt fram her jeg er. Jeg som skulle på stranden og alt idag.

Feriepengene og lønningen var komt inn idag, så jeg har betalt 17.000 i regninger, samt satt av 3000 til august. Wiii. Det er deilig å få det gjort.

Jeg venter på en venninne som skal komme etter hun har vært i møte i byen kl 2, så skal vi kjpe hårfarge, jeg skal farge håret svart. JEg skal være suuuuuuper fin imorgen på sommerfesten. Har fin kjole, svart hår, skal ta litt solarium, og ja. Bare være fin:) Gleder meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

:helen: for at du ville være med. Det var bare en vanlig sjekk + fjerning av tannstein. Jeg hadde null hull. :nigo:. Tannlegen min er ganske ok faktisk. Da jeg var yngre og gikk til skoletannlegen hatet jeg å gå til tannlegen. De pirket borti tennene mine og spurte "gjør dette vondt?" "Nei" svarer jeg, og da pirket de hardere og mot tannkjøttet slik at det gjorde vondt! :roll:

Jeg skal i bursdagsfest i kveld. Skal ha på meg en ny kjole (ny betyr her ubrukt). Det gleder jeg meg til. :buradag: :skaal::danser:

Angående tennisen:

Jeg vet ikke hvordan det fungerer med tanke på om man må hendvende seg til personalet eller noe. Kan fortelle hvordan vi gjorde det når jeg har vært med og spilt en gang. :)

Kos deg kjempemasse på sommerfesten i dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, hei TittTitt :kose:

Er så enig med The Kitten, det er mye bedre å ha noen få gode venner enn en haug med falske. Livet går jo i forskjellige faser, og jeg som har ei jente på 18 år kan også føle litt savn/misunnelse når jentungen drar av gårde med fler venninner og har det gøy. Men jeg har jo opplevd det selv, og opplever det også nå...selv om det ikke blir så ofte som da jeg var veldig ung.

Kos deg på sommerfesten i morgen, jeg er sikker på at du blir kjempelekker :)

Så vil jeg som deg ønske Idnar lykke til med dagen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeei!!! Våkn opp Titt, åkn opp. For et mareritt :tristbla:

De siste dagene har M vært usikker på forholdet, og jeg har hatt et helvete. Gått ned 4 kg på 3 dager og har det så vondt. Har vært TORTUR og gå å vente. "vil kjæresten min ha meg, vil han ikke ha med". Snakket med han igår, og jeg sa det var like greit å gjøre det slutt. Han er ikke DER liksom. Jeg fortjener en gutt som kommer løøøpende til meg og som sier "TITT, det er jo DEG jeg vil ha!!!!!". Og det er ikke M :tristbla:

Fy faen så vondt jeg har. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg bare gråter, spiser ikke. Må låse meg inn på do på jobben for jeg gråter, gråter i jobb bilen og når jeg er hjemme gråter jeg til jeg sovner.

Jeg har hatt så vondt inni meg at jeg har kastet opp :tristbla:

Tenk at jeg mistet gutten jeg var så glad i :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Synes synd på deg, men du fortjener faktisk bedre... Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Kjære Titten min. Jeg er enig med *apiffany*, du fortjener bedre.

Jeg er her for deg hvis du trenger noen å prate med, ta vare på deg selv nå, få ut alle de vonde følelsene og alle tårene, så kommer du sterkere tilbake som en ny og bedre Titt!

Vet liksom ikke helt hva jeg kan si, men håper uansett at det går bra. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...