Faithy Skrevet 7. februar 2010 #41 Skrevet 7. februar 2010 Er hun gravid? Pleier ikke det offentliggjøres når de kongelige venter barn? Mulig det bare er jeg som er helt på jordet her og ikke har fått det med meg...
Gjest Nope Skrevet 7. februar 2010 #42 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Ikke for å ødelegge diskusjonen her, men....... det falt meg inn umiddelbart at vi her snakker om en graviditet....... Jeg bare nevner det, og så kan de av oss som har vært igjennom graviditeter og morgenkvalme osv... tenke litt tilbake og se om vi kunne tenkt oss lengre flyreiser og mye tid ute i kaldvær som en god kombinasjon med denslags tilstand......??! Endret 7. februar 2010 av Nope
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #43 Skrevet 8. februar 2010 Slapp av folkens, dama har flyskrekk. forstår godt at hun ikke vil lande i Kanada på vineteren da. Dessverre er det lettere å skylde på nakkevirvlene enn å stå frem med den faktiske årsaken. DET sier noe om hva slags fordømmende søppeland vi lever i. "Dama" har ikke flyskrekk når det gjelder å reise til byer hvor hun kan handle, handle, handle. "Dama" har derimot flyskrekk når det gjelder å reise på oppdrag som for henne fremstår som kjedelige.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #44 Skrevet 8. februar 2010 "Dama" har ikke flyskrekk når det gjelder å reise til byer hvor hun kan handle, handle, handle. "Dama" har derimot flyskrekk når det gjelder å reise på oppdrag som for henne fremstår som kjedelige. Dette vet du ingenting om.
Gjest Geek of Kalassin Skrevet 8. februar 2010 #45 Skrevet 8. februar 2010 Jeg driter i hva den drittfamilien der foretar seg! Se og Hør kjendiser på statens regning er alt de er. De burde kjeppjages.
Schnerk1 Skrevet 11. februar 2010 #46 Skrevet 11. februar 2010 (endret) Da Norge hadde folkeavstemming og flertallet gikk for monarki, hentet vi vår lille prins fra Danmark. Prinsen het Alexander, men her i Norge fikk han navnet Olav. Han ble vår svært populære Kong Olav. Hva skal til for at Mette Marit skal bli like populær da? Endret 12. februar 2010 av Schnerk1
J-Lo Skrevet 11. februar 2010 #47 Skrevet 11. februar 2010 Jeg synes at jeg ser bilder av Mette-Marit på shoppingtur nesten hver gang jeg blar gjennom et Se og Hør eller Her og Nå. Hun drar selvfølgelig til utlandet, til tross for at hun skal fremme norsk design. Kanskje har hun flyskrekk, men den er ikke veldig fremtredende når hun kan farte frem og tilbake på gøy.
Schnerk1 Skrevet 12. februar 2010 #48 Skrevet 12. februar 2010 Hva er grunnen til all misnøyen med Mette-Marit? Er hun ikke fin nok for dere? Mette Marit leser nok all dritten her - og det er bra! Så vet hun hvem hun er satt til å representere!
zuperduper Skrevet 12. februar 2010 #49 Skrevet 12. februar 2010 Er det noen som forstår hva jeg mener? Eller tror dere navnevalget skal symbolisere noe annet? Eh... jeg tror du tenker for mye.
zuperduper Skrevet 12. februar 2010 #50 Skrevet 12. februar 2010 Jeg synes at jeg ser bilder av Mette-Marit på shoppingtur nesten hver gang jeg blar gjennom et Se og Hør eller Her og Nå. Hun drar selvfølgelig til utlandet, til tross for at hun skal fremme norsk design. Kanskje har hun flyskrekk, men den er ikke veldig fremtredende når hun kan farte frem og tilbake på gøy. Omg...! Se&Hør er selvfølgelig en representativ nyhetskanal for å formidle hva kongefamilien bruker tiden sin på. Not.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå