zuperduper Skrevet 5. februar 2010 #21 Skrevet 5. februar 2010 Å være kongelig er neppe noen hard jobb. MM har vel ikke vært noe særlig ute i arbeidslivet, så hvordan hun kan slite ut nakkevirvelene er uforståelig. Du vet da mao. hvordan det er å være kongelig? Artig. (og ja - i tilfelle du lurte - det var ironi)
Gjest Rekaaa Skrevet 5. februar 2010 #22 Skrevet 5. februar 2010 MM er et menneske hun og, selv om hun er kronprinsesse. Og som alle andre mennesker kan hun og skade seg og bli syk. Get over it!
Schnerk1 Skrevet 5. februar 2010 #23 Skrevet 5. februar 2010 Jeg syns vi har et flott Kongehus og en flott Kronprinsesse! Kronprinsessen plikter overhode ikke å informere om taushetsbelagt informasjon, som hennes diagnose er! Men vår Kronprinsesse setter tydeligvis ærlighet veldig høyt - og det er prisverdig. Hun fikk en brutal start i norsk media - men til tross for dette ga hun ikke opp! Det er virkelig beundringsverdig hvordan hun har utviklet seg. Naturligvis er det mange kvinner i Norge som skulle ønsket å vært i hennes sted, men hvor mange ville klart påkjenningene som følger med? "Gode manerer er å holde ut med andres dårlige", lyder et ordtak - og det ordtaket passer faktisk veldig bra på Mette Marit. Er det noen som er enige?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #24 Skrevet 5. februar 2010 Jeg syns vi har et flott Kongehus og en flott Kronprinsesse! Kronprinsessen plikter overhode ikke å informere om taushetsbelagt informasjon, som hennes diagnose er! Men vår Kronprinsesse setter tydeligvis ærlighet veldig høyt - og det er prisverdig. Hun fikk en brutal start i norsk media - men til tross for dette ga hun ikke opp! Det er virkelig beundringsverdig hvordan hun har utviklet seg. Naturligvis er det mange kvinner i Norge som skulle ønsket å vært i hennes sted, men hvor mange ville klart påkjenningene som følger med? "Gode manerer er å holde ut med andres dårlige", lyder et ordtak - og det ordtaket passer faktisk veldig bra på Mette Marit. Er det noen som er enige? Jaa!!!
Faithy Skrevet 6. februar 2010 #25 Skrevet 6. februar 2010 Bevare meg vel. MM velger å være hjemme på grunn av nakkeskade(vondt i nakken, hva vet jeg), istedet for å reise til Canada og følge OL i 14 dager. That's the fact. Og dette skal det bli STORE bokstaver og skittkasting om. Hva feiler det folk? Dersom hun hadde reist hadde det vel også kommet opp hvor mye det koster norske skattebetalere osv. Skjerp dere. Hun er en trebarnsmord som har lov til å få vondt både her og der hun også, uten at det spekuleres rundt dette slik det har vært gjort her nå.
Kosemose Skrevet 6. februar 2010 #26 Skrevet 6. februar 2010 Jeg syns vi har et flott Kongehus og en flott Kronprinsesse! Kronprinsessen plikter overhode ikke å informere om taushetsbelagt informasjon, som hennes diagnose er! Men vår Kronprinsesse setter tydeligvis ærlighet veldig høyt - og det er prisverdig. Hun fikk en brutal start i norsk media - men til tross for dette ga hun ikke opp! Det er virkelig beundringsverdig hvordan hun har utviklet seg. Naturligvis er det mange kvinner i Norge som skulle ønsket å vært i hennes sted, men hvor mange ville klart påkjenningene som følger med? "Gode manerer er å holde ut med andres dårlige", lyder et ordtak - og det ordtaket passer faktisk veldig bra på Mette Marit. Er det noen som er enige? Enig!
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #27 Skrevet 6. februar 2010 Uten å direkte forsvare noen her så tror jeg mye av svarene her er ironiske og kommer i kjølevannet av debatten om sykefravær. Vi har så og si alle noe restarbeidsevne igjen til å gjøre noe på jobb sier politikerene, men MM sykemelder seg 100% for vondt i nakken. For å være litt ekstra vanskelig så er det helt sikkert noe hun kan gjøre og hun har ikke akkurat den tyngste jobben. Nå er kongelige i en litt annen rolle enn vi andre, og det går mye penger hos dem, det er ikke alltid like populært at noen skal bruke hundretusenivs av kroner på klær og stæsj, men sånn er det bare og skal være, eller.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. februar 2010 #29 Skrevet 6. februar 2010 Å være kongelig er neppe noen hard jobb. MM har vel ikke vært noe særlig ute i arbeidslivet, så hvordan hun kan slite ut nakkevirvelene er uforståelig. Arbeidsliv og arbeidsliv... Enig i at det vel neppe var nakkevirvelene hun slet ut før i tiden...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. februar 2010 #30 Skrevet 6. februar 2010 Jeg syns vi har et flott Kongehus og en flott Kronprinsesse! Kronprinsessen plikter overhode ikke å informere om taushetsbelagt informasjon, som hennes diagnose er! Men vår Kronprinsesse setter tydeligvis ærlighet veldig høyt - og det er prisverdig. Hun fikk en brutal start i norsk media - men til tross for dette ga hun ikke opp! Det er virkelig beundringsverdig hvordan hun har utviklet seg. Naturligvis er det mange kvinner i Norge som skulle ønsket å vært i hennes sted, men hvor mange ville klart påkjenningene som følger med? "Gode manerer er å holde ut med andres dårlige", lyder et ordtak - og det ordtaket passer faktisk veldig bra på Mette Marit. Er det noen som er enige? Det der vår kronprinsesse! Jeg gremmes.
makkapakka Skrevet 6. februar 2010 #32 Skrevet 6. februar 2010 syke folk bør vel ikke representere Norge i OL. For et bilde av Norge det hadde blitt.
Gjest Nope Skrevet 6. februar 2010 #34 Skrevet 6. februar 2010 Jeg syns vi har et flott Kongehus og en flott Kronprinsesse! Kronprinsessen plikter overhode ikke å informere om taushetsbelagt informasjon, som hennes diagnose er! Men vår Kronprinsesse setter tydeligvis ærlighet veldig høyt - og det er prisverdig. Hun fikk en brutal start i norsk media - men til tross for dette ga hun ikke opp! Det er virkelig beundringsverdig hvordan hun har utviklet seg. Naturligvis er det mange kvinner i Norge som skulle ønsket å vært i hennes sted, men hvor mange ville klart påkjenningene som følger med? "Gode manerer er å holde ut med andres dårlige", lyder et ordtak - og det ordtaket passer faktisk veldig bra på Mette Marit. Er det noen som er enige? nei er ikke enig!!!!!! ærlighet høyt??? har hun vært ærlig da?
Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 6. februar 2010 #35 Skrevet 6. februar 2010 Jeg syns vi har et flott Kongehus og en flott Kronprinsesse! Kronprinsessen plikter overhode ikke å informere om taushetsbelagt informasjon, som hennes diagnose er! Men vår Kronprinsesse setter tydeligvis ærlighet veldig høyt - og det er prisverdig. Hun fikk en brutal start i norsk media - men til tross for dette ga hun ikke opp! Det er virkelig beundringsverdig hvordan hun har utviklet seg. Naturligvis er det mange kvinner i Norge som skulle ønsket å vært i hennes sted, men hvor mange ville klart påkjenningene som følger med? "Gode manerer er å holde ut med andres dårlige", lyder et ordtak - og det ordtaket passer faktisk veldig bra på Mette Marit. Er det noen som er enige? Det er så mange som mener at vi har en flott kronprinsesse og at hun gjør en så utrolig god jobb. Lurer på HVA slags god jobb hun gjør? Og hva mener du med at hun er så ærlig? Tenker du på innrømmelsene på pressemøtet ifm forlovelsen? Da stusser jeg veldig - hun hadde nemlig ikke noe valg, hun måtte innrømme det. Hvis ikke så hadde hun virkelig fått kjørt seg når dette kom for en dag - og det vet jo alle at det ville en dag. Og hva var det egentlig hun innrømmet? Selve innrømmelsene ble pakket fint inn og ignen innrømmelser kom i klare ordelag.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #36 Skrevet 6. februar 2010 Naturligvis er det mange kvinner i Norge som skulle ønsket å vært i hennes sted, men hvor mange ville klart påkjenningene som følger med? "Gode manerer er å holde ut med andres dårlige", lyder et ordtak - og det ordtaket passer faktisk veldig bra på Mette Marit. Er det noen som er enige? Ja, jeg er veldig enig. Jeg forstår ikke hva det er ved Mette-Marit som bringer frem den verste ondskapsfulle sladrekjerringmentaliteten her på kg hver gang hun nevnes.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #37 Skrevet 6. februar 2010 Hmmm, dagen før hun ble sykmeldt(eller et par dager før det igjen, gidder ikke slå det opp) var hun skiinstruktør og akte i snøen med minoritetsungdom. Er det den utløsende årsak til at hun har blitt syk (fysisk belastning)? Eller er hun frisk nok til det, men ikke "frisk" nok til å reise til OL?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #38 Skrevet 6. februar 2010 eh, hvordan tror du der er å skulle sitte på et fly i diverse timer til kanada, og for den saks skyld skulle vise seg offentlig med et smil i fjeste med nakkesmerter? Men fordi enkelte andre som trenger sykemeldinger IKKE komer til få det heretter så skal ikke MetteMarit få det heller? har samme lidelse,men fikk pent ta aktiv sykemelding. Men nå har jo hennes arbeidsgiver som er meg og deg, litt bedre råd........
Faithy Skrevet 7. februar 2010 #39 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Tror det er mange misunnelige "prinsesseemner" her inne som svarer. Dere bruker sikker rosa tyll-kjoler og kroner når dere er hjemme alene. Og ikke har dere satt dere inn i hvordan samfunnet fungerer. Å ja: Vi betaler sykepenger til MM. Så dere mener hun går til NAV og får utbetalt sine sykepenger? La meg fortelle dere: Hun har ingen rettigheter ift NAV. Kronprinsparet får utbetalt appanasje fra Norge. Og denne er lav ift andre land som har royalisme. Og de har nok noen småting de må bruke denne til... Skjønner ikke hvorfor dere henger dere opp i at Mette Marit ikke kan dra til OL. Har ikke hun lov til å ha vondt/være syk? Skal dere stille spørsmål med det? Hvorfor? Jeg er ikke særlig royalist av meg, men i det hele tatt, å henge ut folk på denne måten gjør meg sint. Endret 7. februar 2010 av Faithy
Gjest Gjest_MammaMia_* Skrevet 7. februar 2010 #40 Skrevet 7. februar 2010 Ikke for å ødelegge diskusjonen her, men....... det falt meg inn umiddelbart at vi her snakker om en graviditet....... Jeg bare nevner det, og så kan de av oss som har vært igjennom graviditeter og morgenkvalme osv... tenke litt tilbake og se om vi kunne tenkt oss lengre flyreiser og mye tid ute i kaldvær som en god kombinasjon med denslags tilstand......??!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå