Gå til innhold

til alle som trener i tettsittende løpebukse


Gjest Gjest_hart_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hart_*

bruker det selv, og kan naturligvis ikke se min egen bakende.

men heldigvis for meg har jeg trent med truse, for jeg har lagt merke til at ganske mange er gjennomsiktige på andre, og da mener jeg HELT gjennomsiktige i baken når man strekker litt ut/gjør øvelser som krever litt bøying/sykler etc.

man ser både g-stringen og hele rumpen. jeg mener ikke konturer, jeg mener som om man gikk uten bukse.

bare et tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, jeg foretrekker g-streng uansett, hvis ikke blir det jo truseskille over rompa og det er i mine øyne værre :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også lagt merke til på noen. Det samme gjelder for tettsittende bomullstights :gjeiper: Jeg håper for min egen del at jeg har kjøpt bukser av tykk nok kvalitet og passe størrelse, slik at den ikke blir strukket for mye der bak :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg foretrekker g-streng uansett, hvis ikke blir det jo truseskille over rompa og det er i mine øyne værre :gjeiper:

jeg løser det ved å trene i tynne truser som krysser over i boxer. ala de i glatt stoff uten markert kant. OG ha singlet under tskjorten som man kan trekke litt over.

ingen kan se rett inn i bakenden min da:)

jeg trodde først det var billige merker, men jeg ser at nike-bukser også har dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, dette har jeg både sett og erfart selv... prøver å kle meg slik at jeg har noe å dekke baken med, men om jeg skulle være så uheldig å bomme på valg av trunse/t-skjorte en dag, så tenker jeg ikke så mye over det :) jeg har selv observert folk i gjennomsiktige busker, men jeg har også glemt det like fort som det er observert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg foretrekker g-streng uansett, hvis ikke blir det jo truseskille over rompa og det er i mine øyne værre :gjeiper:

Dette er en uforståelig trend for meg; er det tabu å vise at man har undertøy på for tiden? Jeg viser heller trusa enn rompa, for å si det sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gymmer'n
Dette er en uforståelig trend for meg; er det tabu å vise at man har undertøy på for tiden? Jeg viser heller trusa enn rompa, for å si det sånn. :)

Det har alltid vært harry å vise truseskillet.

Syntes det er verre å se noen trene med truse under tightsen, enn å se at noen går med string.

Truseskille er definitivt verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjenert som jeg er forklarte jeg ikke helt tydelig når det kommer til truseskille:

det er ikke synlig g-string som er problemet, men det faktum at man ser RETT INN i en svett rumpesprekk.

inni. ikke på, men inni.

heller ikke konturene av en bakende, men rett inn mens man gjør en snedig øvelse som gjør at det hele åpenbarer seg.

mest sannsynlig vil dette kun skje i tilsvarende situasjoner når man skal ha sex bakfra, eventuelt at man liker å vise rumpa til andre i blanke messingen.

ja, SÅ SYNLIG.

der fikk jeg sagt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mannfolk må jo ha noe å hvile øynene på mellom setta! Nå blir jeg sikkert slaktet som vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min treningsbukse har kun netting i skrittet, så der ser man garantert inn når jeg gjør visse øvelser. Har alltid truse under da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjenert som jeg er forklarte jeg ikke helt tydelig når det kommer til truseskille:

det er ikke synlig g-string som er problemet, men det faktum at man ser RETT INN i en svett rumpesprekk.

inni. ikke på, men inni.

heller ikke konturene av en bakende, men rett inn mens man gjør en snedig øvelse som gjør at det hele åpenbarer seg.

mest sannsynlig vil dette kun skje i tilsvarende situasjoner når man skal ha sex bakfra, eventuelt at man liker å vise rumpa til andre i blanke messingen.

ja, SÅ SYNLIG.

der fikk jeg sagt det:)

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener kun spinn i sykkelbukse, og der ser man ikke rett inn, men jeg må innrømme at jeg har hørt mannen min si et to ganger nå at bomulsteightsen min er gjennomsiktig.

Jeg går som regel med lang genser ute, men hjemme tar jeg av meg og kan gå i singlett og da har han sagt det, særlig når jeg skal bøye meg og ta opp noe som ligger på gulvet.

hjelp, skal huske på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det bare var meg som hadde lagt merke til dette fenomenet. Kunne en gang se en sommerfugel-tattoo på den ene rumpeballen til en dame, hehe!

Og er enig med tineline, er da verre å kunne se de anatomiske detaljene i/på rumpa enn en trusekant. :)

BTW: g-streng gir også trusekant, bare andre steder.... Og for min del enda verre, siden den går INN i rompa! :grøss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mannfolk må jo ha noe å hvile øynene på mellom setta! Nå blir jeg sikkert slaktet som vanlig!

haha....vel, den ene jeg tok i å legge merke til det kikket bort for å ignoerere det - virket ikke som han nøt synet.

blir liksom ikke helt det samme med det synet der midt i trenings-session som når man har blondetruse i dempet belysning og frekke motivasjoner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett akkurat det, men på trening i går var det en som kjørte knebøy i joggebukse. Buksa gled lenger og lenger ned for hver repetisjon. Til slutt holdt han omtrent på i bare trusa... Burde kanskje ha knytt den ordentlig igjen i livet før han satte igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke sett akkurat det, men på trening i går var det en som kjørte knebøy i joggebukse. Buksa gled lenger og lenger ned for hver repetisjon. Til slutt holdt han omtrent på i bare trusa... Burde kanskje ha knytt den ordentlig igjen i livet før han satte igang.

Jeg ble sittende bak en kar med slapp joggebukse på spinning - nice :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Jaja, jeg foretrekker g-streng uansett, hvis ikke blir det jo truseskille over rompa og det er i mine øyne værre :gjeiper:

Det er selvfølgelig mye verre, for man går ikke på treningsstudio for å trene, men for å vise seg frem. Du har vel dyp utringning både foran og bak på overdelen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt når man ikke kan se hvordan andre ser deg bakfra. Man kan se i speilet, men det er liksom noe annet ute i dagslys eller i treningsstudioet.

Så en gang ei stakkars dame som var ute og jogget en flott sommerdag i en slik mørk tights. Lite visste hun at alt, absolutt alt vistes gjennom, sikkert pga sollyset. Man kunne se nøyaktig hvilket undertøy hun hadde på seg.

Ikke så greit bestandig nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen til at jeg gjør bisare strekkøvelser forann et speil med ei lampe rettet mot rompa. Da finner du fort ut om du er en av de.. lykkelig uvitende flasherne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...