Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Notert! :jepp:

Hei Siebaeo! Nå må jeg bare stå frem :ler: Har vært innom og lest mange ganger. Syns du skriver så fint og åpent :) Så nå sier jeg Hei! :ler:

Spennede med fødsel på gang nå. Jeg tipper 24 oktober og ønsker deg masse lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror lille Aubergine kunne sitte oppå magen, det liker hun nemlig :ler:

på en måte håper jeg du kommer på treffet, for da får vi møtes vettu...... men på en annen side så kan jeg tenke meg du vil snart ha baby på utsiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siebaeo! Nå må jeg bare stå frem :ler: Har vært innom og lest mange ganger. Syns du skriver så fint og åpent. Så nå sier jeg Hei! :ler:

Spennede med fødsel på gang nå. Jeg tipper 24 oktober og ønsker deg masse lykke til ;)

Hei LineGourmet! :velkommen: Så hyggelig med besøk! :jepp: Du er hjertelig velkommen!

Takk for hyggelige ord. Jeg liker å skrive og har enda ikke helt funnet ut hvordan man uttrykker seg i korthet.. Blir ofte lange innlegg.. :roll:

Takk for lykkeønskninger og dato er notert! :)

Tror lille Aubergine kunne sitte oppå magen, det liker hun nemlig

på en måte håper jeg du kommer på treffet, for da får vi møtes vettu...... men på en annen side så kan jeg tenke meg du vil snart ha baby på utsiden :)

Jeg har da plass til en liten Aubergine! :nigo: Jeg både håper og håper ikke at jeg kommer... Men kommer han ikke innen den 19 så kan han forsåvidt holde seg der til over treffet synes jeg ;)

Tipper 23. oktober

Det er notert også! :jepp:

Jeg håper også du kommer på treff!!!

Takk for det! Jeg får knipe igjen da.. :fnise: Kjennes ikke ut som noe er på gang enda her i alle fall. :)

Er så hyggelig å komme inn her til dere jenter! :klem: :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Fraværende for tiden... .:sjenert:

En kombinasjon av at jeg er litt lei og jeg greier ikke følge opp alle dagbøkene... :sukk:

Jaja, det får være som det er :)

Tenk, snart er han her!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei O´hara :) Sånn er det i perioder! Håpe det går bra med deg ;)

Jaa, snart kommer han! Tror jeg drømte om han i natt jeg.. Det er første gang i så fall. Men jeg husker ikke helt hva jeg drømte. :kjefte:

I dag skal jeg prøve å være litt effektiv. :)

Nå skal jeg rydde og legge sammen litt klær for vi får vaskedame i dag :nigo: Det er så digg. Og mens hun er her skal jeg på bassengtrening. Egentlig burde jeg kommet meg ut så fort som mulig for det er jo nyyydelig vær! Men jeg er så treig opp om morraen om dagen, og i tillegg kastet jeg nå bort en time på OsloGirls.. :klaske: Noe så bortkastet :ler:

Før treninga skal jeg lage grønsaksuppe med kyllingpølse som skal varmes opp i kveld og selveres til en venninne. Og er jeg RIKTIG effektiv nå så blir det eplemuffins også! Vi får nå se på det..

Formen er fin om dagen. De vanlige plagene er der, men jeg er på en måte litt vant med det nå. Kynnere har jeg en del av og ofte om natten. Med litt sånn påfølgende mensmurringer i rygg og mage. Men det er egentlig det samme som jeg har hatt i mange uker nå.. Klarer ikke helt å kjenne om det er oftere enn før eller ikke.. Eller, jo, litt oftere er det, men ikke noe voldsomt.

Humøret er fint og rolig. Det henger nok sammen med at jeg føler at ting er så pass på plass at han bare kan komme nå. Og at jeg begynner å føle meg klar. Nå har han hikke der nede :rødme: FInt det, for da trener han de små lungene sine! Han tar MYE plass nå :dåne: Sparker skikkelig hardt og presser seg hit og dit. Magen er så og si i konstant bevegelse. Ikke mye han sover han her..

Kjærsten er skikkelig søt og omsorgsfull om dagen :hjerte: Han klarer til og med å gå saaaakte uten å henge to skritt foran meg :ler: Han har litt mark i rumpa så det er ikke så lett for han ;) Lurer på om lille propell i magen har arvet det :dåne: Hver morgen når kjærsten går spør han meg om jeg tror jeg skal føde i dag og koser masse.. Stryker på hendene og synes synd på meg som har vondt i dem (og savner sikkert de vanlige hendene mine som ikke er sånne deisete klubber :ler: ) Får ikke løfte noenting! Her om dagen skulle jeg ta en gryte av bordet, men neida, det skulle jeg IKKE. Vi har gått helt inn i en sånn rosa venteboble føles det som. Stille før stormen..? :roll: Tror han er ganske spent på fødselen. Han var veldig opptatt av at om han følte at de ikke hadde kontroll eller rotet eller noe så måtte han kunne si fra! Hjelpes.. håper han ikke skal bli sånn halvhysterisk overbeskyttende hønefar på fødestua :fnise: Da kan det hende at (forhendværede) lille frøken harmonisk henter fram monsterbrølet og ber han ta en pille! :ler::skratte: Hvordan skal dette gå... Det skal bli spennende! :jepp:

Og nå: være effektiv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello!!

Flinke du er da!

Eplemuffins? Vi bosetter oss i Oslo, og kommer på muffins besøk:) Hehehe

Stakkars deg og den hovenheten din da..ah, ser jeg begynner jeg og nå, så jeg hiver ned på vann med sitrondråper...hjelper det, vel, sikkert ikke! Hihi:)

Sendte deg en PM jeg da, spennende!! Hehehe:)

Liker effektiviteten din altså!

Har du forresten alt klart nå da?

Hva har du pakket i fødebagen? Leste et innlegg på BIM her en dag, skulle fått den av meg! Hva gutter har pakket når kjæresten plutselig i hui og hast må på sykehuset..:)

Er ikke lenge igjen nå! Jeg tror fremdeles 24 oktober:)!! :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo bare superkoselig! :nigo: Må være fint å kunne ha overskudd til å kunne gjøre alt dette på en dag - bare 1 uke eller noe før du skal føde?! :ler: Fine kjæresten da :rødme: Og lille propell :rødme: :hjerte: :rødme:

Jeg liker meg her - jeg får liksom roen :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frøken effektiv! :nigo:

Det høres ut som du virkelig koser deg om dagen! Snill kjæreste og bassengtrening og venninnebesøk og det ene med det andre! Så bra! Håper jeg også er i såpass bra form når min tid kommer...

Og du.... ikke vær flau over å ha kastet bort en time på Oslo Girls.. Den smellen er det flere som har gått på.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello!!

Flinke du er da!

Eplemuffins? Vi bosetter oss i Oslo, og kommer på muffins besøk Hehehe

Stakkars deg og den hovenheten din da..ah, ser jeg begynner jeg og nå, så jeg hiver ned på vann med sitrondråper...hjelper det, vel, sikkert ikke! Hihi

Sendte deg en PM jeg da, spennende!! Hehehe

Liker effektiviteten din altså!

Har du forresten alt klart nå da?

Hva har du pakket i fødebagen? Leste et innlegg på BIM her en dag, skulle fått den av meg! Hva gutter har pakket når kjæresten plutselig i hui og hast må på sykehuset..

Er ikke lenge igjen nå! Jeg tror fremdeles 24 oktober!!

Eplemuffinsene ble veeeldig gode!! :nigo: Fant en oppskrift på amerikansk eplekake som jeg jazzet litt ekstra opp med pekannøtter, sitron, et sykt godt eplekakekrydder med kokos og brunsukker, kanel og annet digg fra Granitt :dåne:, samt hvete- og havrekli+gryn. mmmmm, skal legge ut oppskrift senere.

Vann med eddik eller sitron kan sikkert hjelpe litt. Husk å drikk mye vann generellt. Og støttestrømper er gull.

Det meste er på plass nå. Kofferten er pakket og kjeks og sjokolade, sportsdrikk og litt annet snacks er klar. Så ut som vi skulle ha en skikkelig fredagsfråtsing her.. :fnise:

Her er det jo bare superkoselig! Må være fint å kunne ha overskudd til å kunne gjøre alt dette på en dag - bare 1 uke eller noe før du skal føde?! Fine kjæresten da Og lille propell

Jeg liker meg her - jeg får liksom roen

:fnise: Så koselig!! Det er bare å komme på besøk her! Ikke alltid det har vært like koselig men nå om dagen er det ganske fint her :nigo: Og jeg fikk faktisk gjort alt i går! Kjempefornøyd! Og masse røre igjen så det blir nystekte eplemuffins i kveld og.. :lur: Må kjøpe is tror jeg! naammmm

Harmåååniiii!! :fnise::klem:

OMG i morra er du 40 uker

Nå tror jeg vi kan faktisk begynne å :rope: og :heiajente: lille bolla di ut!!!!! :

Ja, det er helt sprøtt... Tiden går SÅ fort!! Plutselig er jeg 45 uker på vei her.. :ler:

:rope: i vei!! Nå må han GJERNE komme!

Hei frøken effektiv!

Det høres ut som du virkelig koser deg om dagen! Snill kjæreste og bassengtrening og venninnebesøk og det ene med det andre! Så bra! Håper jeg også er i såpass bra form når min tid kommer...

Og du.... ikke vær flau over å ha kastet bort en time på Oslo Girls.. Den smellen er det flere som har gått på....

Jeg prøver å kose meg max i før-permen!! Jeg tenker at dette er mine uker for å hente meg inn, forberede meg og kose meg i ensomheten med sprellemage til det smeller her.. Formen er nok så pass god fordi jeg passer på å ikke overanstrenge meg. Jeg er litt nazi på hva jeg bruker tia på nå faktisk! For jeg blir veldig fort sliten, og da er det bare å legge seg ned og slappe av.. Nå skal jeg sove litt på sofaen faktisk.

:fnise: Du... det var faktisk inne hos deg jeg fikk nyss om OsloGirls!! Takk for den liksom :ler:;)

I dag har jeg vært på fødselsforberedende akupunktur. Jeg har time på mandag og torsdag og, og håper nesten jeg får med meg de timene før det skjer noe.. Det skal gjøre fødselen lettere og gi mindre skader. Så nå har jeg litt motstridende følelser her :ler: Vil ha han ut nå OG vil vente til torsdag...

Skulle egentlig gå rett hjem og legge meg litt siden jeg sov ganske dårlig i natt.. Pga de vanlige plagene + litt kvalme og kynnere. Så da stod jeg opp og spiste. hehe.. Men etter akupunkturen i morges hentet jeg lamazelekene + belly bandit på posten (fiiine leker!!), gikk innom jobben og snakket litt med dem om et prosjekt jeg har gitt fra meg, fikset noe på en sykemelding, ble med på lunsj OG etter det traff jeg en venninne som har lånt meg en elastisk slynge. Så da ble klokka tre før jeg var hjemme og ikke elleve.. Men men, NÅ skal jeg slappe av!! Sliiiten i ryggen! Og kan føle meg som frøken effektiv en gang til.. :nigo: Skal ikke så mye til i disse tider! :ler:

Åh, nå er SIvert Høyem på tv med den nye låten sin... Den er så flott!! Jeg er litt svak for den mannen.. :dåne:

Nei nu: slæppe av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æhh.. jeg tar bringebærbladkapsler hver dag og det er virkelig gress i kapsel.. Og et par ganger har jeg plutselig lurt på om jeg har vandret rett inn i en sky av røkelse eller noe sånt. For så å innse at det er et gufs fra magen/kapslene! :ler: POFFFF, potpurri i hele svelget.. :dåne:

Arti med alle disse tingen man får på kjøpet med en graviditet.. ;) GLEDER MEG TIL Å SPISE VANLIG!!!! :strix:

No news ellers her.. Annet enn at det er lørdag og nyyydelig vær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle om kjærsten som ble SÅ imponert over Lamazelekene at nå skal vist alle julegaver handles på eBay.. :ler: "Du kan jo surfe og shoppe på eBay mens jeg går til frisøren kanskje?"

Hva sa du, sa du...?? Sa du at jeg skulle spise masse godteri og ligge på sofaen også sa du...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bringebærbladkapsler??? :klø: Aldri hørt om, men nå har jeg googlet, og funnet ut at det sikkert er noe jeg også ender opp med å kjøpe etter hvert.. Typisk meg å falle for sånt.. Mååå jo prøve! :ler:

Jeg har ikke helt skjønt greia med de Lamazelekene? Er det noe spesielt med dem i forhold til andre dingle-leker som babyene kan titte på? Jeg så noe tilsvarende på en Europrisbutikk her om dagen, og der koster jo ting normalt nada, men de lekene kostet faktsik over 100 kr pr stk, og da må vel ebay være en god del billigere?

Gleder meg til eplemuffinsoppskrift!! Og det krydderet du snakket om - hvor har du fått tak i det? Prøvde å google det og, men da fikk jeg ikke noe treff gitt... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må le igjen....rakk aldri kjøpe kapslene jeg :sjenert:

hmmm trodde du var 40 uker i dag, men er jammen meg 6 dager til :fnise:

Ser som en gærning på telefonen min i disse dager......... :fnise: småivrig...naaaa

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må le igjen....rakk aldri kjøpe kapslene jeg :sjenert:

hmmm trodde du var 40 uker i dag, men er jammen meg 6 dager til :fnise:

Ser som en gærning på telefonen min i disse dager......... :fnise: småivrig...naaaa

Kremt, og hvor tidlig begynte du å drikke i går? Tenkte jeg skulle ikke kommentere det før du s¨å det.) tihiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...