Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper dere blir fornøyde med brødet! :) Det er det enkleste jeg har vært borti siden jeg ikke er en stor gjærekspert selv.. ;)

I dag har jeg prøvd doppeleren som jeg har kjøpt! Og fant hjertelyden med en gang! :hjerte: Kjære syntes det var ganske stas han og. Tror det gikk litt mer opp for han nå ;)

Magen har virkelig poppet ut den siste uka også. Så nå er det liksom ikke noe å lure på lenger.. :fnise: Begynner å glede meg skikkelig nå :) Gruer meg litt til flodhesttilværelsen, men det må jeg jo bare igjennom.. Håper vi finner ut av kjønn på UL. Den ble for øvrig flyttet til 4 mars, så kjære får vært med. Da tror jeg at jeg er i uke 19 et sted.

Jeg har faktisk vært ute en tur i helga. På restaurant og på byen! :daane: Dro hjem kl 23.30 så det var jo ikke akkurat party all night long :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, øyeskader skal man være forsiktig med ja! Håper det går bra!!

Og pass på deg selv og den lille, Siebaeo!!

Takk :klem: Jeg skal passe på å ikke overdrive framover.. Skyve dårlig samvittighet på jobb i fra meg og bare innse fakta! Jeg kan ikke fikse alt alltid! :) Det er jo faktisk jeg som må sørge for det.. Jeg fikk gitt i fra meg litt arbeid nå, og det var bra.

Huff, håper det går bra med Bolla i dag? Hvordan gikk det på legevakten? Jeg er veldig redd for øyeskader, fordi jeg hadde det selv da jeg var liten og måtte styre inn og ut av øyeavdelingen på Ullevål. Men det er ingen problemer i dag og det at jeg bruker linser/briller har ikke noe å si ift "ulykken" :)

Kynnere skal man ta på alvor som de andre sier, så prøv å ta det med ro og husk at dersom du blir sykmeldt er faktisk det det beste for deg og den lille. Tok meg litt tid å innrømme det, men det er faktisk for det beste. Håepr kynnerne roer seg fremover :klemmer:

Det var Bolla som skadet pappaen sin! Og det gikk heldigvis over i løpet av et par dager. Det var skikkelig vondt.. :haar: Han dro på Aker legevakt og der var det bare 6 stk foran han så det gikk heldigvis fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å finne hjertelyden selv :hjerte:

Brødet var veldig enkelt og godt ja, jeg sitter og spiser det helt nybakt og lunkent nå :nigo: Jeg liker når ting ikke tar tid, så lenge man klarer å planlegge noen timer i forveien, så er det jo genialt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt brød ble også veldig godt, men kanskje litt tungt? Jeg rakk bare å heve det i 8 timer da, kan det ha hatt noe å si tror du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia :vinke:

Mitt brød ble litt tungt første gangen også.. Men det kan hende du synes dette er et litt tungt brød Cypress. Det kommer litt an på hva slags brødtyper du er vant med. Jeg får litt varierende resultater, men det er som oftest veldig saftig. Men ja, det kan hende det ikke fikk hevet lenge nok. Viktig å huske plasten for tørr luft er drepen på hevinga!

Nå hr jeg funnet hjertelyden flere ganger :rodmer: Hver gang vil det si egentlig. Og jeg ser jo hvor h*n ligger så da er det superfort å finne lyden! Trodde jeg måtte trykke litt ned først men det blir jo bare bedre lyd av å bare holde den lett på magen. Vi har hørt 3 ganger nå tror jeg. Må jo prøve å begrense oss litt selv om det er gøy.. ;)

I dag fikk jeg telefon fra legekontoret. "Timen din på onsdag må flyttes, så du får timen på tirsdag kl 0915 i stede" :daane: Jeg hadde glemt at jeg hadde time jeg! :ler: Så det var jo litt flaks. Så da har jeg jo en svangerskapskontroll allerede nå da.. Jeg som trodde jeg ikke hadde noe før i uke 23 eller noe der omkring.. Hello. :)

I helga har vi vært på fjellet. Det var helt fantastisk vær! :sol: Så jeg fikk gått et par turer på ski. Sånn halvveis treningstempo. Det var utrolig deilig. Skulle gjerne hatt en uke til med det! Bolla fikk høy febert da.. Det var jo ikke like kult. Stakar.. Og nå er jeg og han alene en uke og jeg KAN ikke være borte fra jobb! Men nå satser jeg på at han holder seg frisk resten av uka.

Etter hytteturen har jeg plutselig gått opp til 58+! Og så fant jeg ut at jeg hadde ikke begynt å legge på meg før et godt stykke ut i svangerskapet sist. Så jeg ligger ikke så mye bedre an enn jeg trodde.. :roll::kjefte: Jeg VIL ikke bli 20+ denne gangen :sukk: Det blir superkult. Full av vann midt på sommeren. Crocks og støttestrømper :lol:

Ellers er formen bra. Lite søvn og ganske trøtt om dagen, men alt i alt synes jeg det går veldig bra. Jeg takler hektisk jobb (uten mye overtid vel å merke..) og det gjør meg veldig førnøyd. :) Håper denne uka blir ok. På fredag skal vi på konsert og det hadde vært ok å ikke være dautrøtt på den.. ;)

Jeg fikk klærne som jeg bestilte i dag så nå skal jeg åpne pakken! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må dra i gang en tippeliste her.. :hoppe: Det er jo UL på mandag! Glemte helt at man MÅ ha en tippeliste jeg! :daane::fnise:

Værsågod å tipp! Jeg tipper... vetikke.... tror vel egentlig mest på gutt. Så da får jeg tippe det da. :)

Siebaeo :babygutt:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg som trodde det var i morgen.. Gledet meg :fnise:

Jeg tror også gutt... (Får ikke laget guttetegn, er på padden) en søt lillebror :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var egentlig i morra men så er min kjære bortreist så vi fikk flyttet det til mandag. :)

2-0 til guttelaget! :fnise:

Dine :babygutt:

( :babygutt: skrives : babygutt : ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra han får vært med, men kjipt for oss andre som må vente på resultat :fnise:

Jeg heier på guttelaget foreløpig, gutter er så koselig å ha :babygutt:

Tipper Bolla blir en superflink storebror uansett :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ok, da har jeg en liten tippeliste! :hoppe: Gøy! :nigo:

Dine :babygutt:

Spatula :babyjente:

Marmot :babygutt:

Småkjekset :babyjente:

Pusla :babygutt:

Neytiri :babygutt:

Jesse :babygutt:

Luremegpå :babyjente:

Honning :babyjente:

Husket plutselig at Luremegpå hadde tippet jente :)

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...