cypress Skrevet 16. november 2012 #3141 Del Skrevet 16. november 2012 Å, dette var en hyggelig overraskelse!!! Gratulerer så mye!!!! :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 16. november 2012 #3142 Del Skrevet 16. november 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. november 2012 Forfatter #3143 Del Skrevet 16. november 2012 Jaaaaaaa, gratulerer!!? So happy for juuuuu! Goe knib te deg gravidooooos, og til gutta som ska bli pappa igjen og storebror! ))) Takk! Knibings til deg og dine også!! Gratulerer! :strix: Takk! Terminbuddies vi nesten nå da! Å, dette var en hyggelig overraskelse!!! Gratulerer så mye!!!! :danse: Takk! Og nå håper jeg du følger hakk i hæl! Dette var litt overraskende.. Dersom nr 2 klamrer seg fast fram til termin regner eg med h*n er like seint levert som storerbroreno og da blir det vel fort septemberbaby uansett Gratulerer! Takk Uvirkelig.. og jeg tror liksom ikke helt tro på det før det har gått noen uker tror jeg... Let the worrying begin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. november 2012 #3144 Del Skrevet 16. november 2012 Åååååå jeg visste det! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. november 2012 #3145 Del Skrevet 16. november 2012 Hurra og gratulerer så masse!! Dette er utrolig gøy! Endelig har jeg enda en preggisbuddy og nå gjelder det at vi sender masse preggisstøv til Cypress Hva sa samboeren om dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. november 2012 #3146 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Gratulerer så masse!!! :hoppe: Ble nesten litt rørt av å se den fine testen Tenk, nå blir dere familie på 4, utrolig koselig!! Endret 16. november 2012 av honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. november 2012 Forfatter #3147 Del Skrevet 16. november 2012 Hurra og gratulerer så masse!! Dette er utrolig gøy! Endelig har jeg enda en preggisbuddy og nå gjelder det at vi sender masse preggisstøv til Cypress Hva sa samboeren om dette da? Takk! Vi får sende tonnevis med preggisstøv over Cypress Håååper hun følger etter snart! Vi hadde en litt sur og trøtt morgen da jeg testet, og litt sånn i forbifarta så jeg streken og bråsnudde Så spurte jeg kjære: Vet du hva dette er? ....eh.. men si det da, jeg skjønner jo ikke de der! (jeg har forgjeves forsøkt å forklare han el-testene, derfor ble han veldig i tvil om "en strek, er en strek" på g-testen) Da jeg forsøkte å hinte litt så ble han bare enda mer usikker og sa: Men si det da! Hva betyr det? ER du gravid?? Så da jeg sa at, det KAN jo være en kjemisk graviditet men sannsynligvis; ja, ble han bare enda mer usikker! Så vi dro på jobb og prøvde å ikke tenke så mye på det... Klokka 15.30 kom det en sms: "Er du gravid?" Jeg kom jo ikke hjem fra jobb før nesten 22.00 og da tok jeg en ny bt som var enda mer positiv. Da jeg fortalte kjære at jeg hadde en CBdigital men tenkte jeg skulle spare den til det var mer sikkert fordi den er så dyr, utbrøt han: "men man må da kunne koste på seg en test når man tror man er med barn??" Vi er ikke like i tåka som vi var første gangen, mer en rolig tilfredshet på en måte... Har nok ikke gått helt opp for oss enda. Foreløpig er formen som før, bare at det murrer og svir i magen. Og luktesansen virker litt sterkere.. mulig det er innbilning. Håper jeg holder meg sånn et par uker i alle fall for jeg har MYE å gjøre på jobb! Åååååå jeg visste det! Gratulerer Takk! Det er superhyggelig! Gratulerer så masse!!! Ble nesten litt rørt av å se den fine testen Tenk, nå blir dere familie på 4, utrolig koselig!! Tusen takk Ja, er det ikke rart.. Fire! Da blir vi liksom ORDENTLIG familie mente kjære Joda, vi er "bare" 35 og 39 år.. Ikke barnslige i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. november 2012 #3148 Del Skrevet 16. november 2012 To barn gir mange voksenpoeng ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. november 2012 Forfatter #3149 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg hadde forresten egentlig gyn-time neste uke. Så jeg ringte for å utsette den, og da ble det ikke før 8 januar! Da er jeg i uke 11 og noe.. Håper jeg ikke får paranoia innen da, og at alt er i orden når jeg kommer dit.. HVIS jeg kommer dit.. De er superhyggelige på gyn-kontoret. Forklarte at første svangerskapskontroll var mellom uke 9 og 12, og pga jula ble det først uke 11. "Og så ringer du hvis det er noe!" Håper jeg slipper å ringe.. Fytti katta.. det blir nervepirrende uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. november 2012 #3150 Del Skrevet 16. november 2012 Det er så gøy at du ble gravid!! Krysser fingrene for at spiren holder seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. november 2012 Forfatter #3151 Del Skrevet 16. november 2012 Takk! I dag er jeg i følge appen min 4weeks pregnant Og BIM sier at jeg er 3+4 eller 5. 4 uker til den mest risikable delen er over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 16. november 2012 #3152 Del Skrevet 16. november 2012 For de fleste går det jo bra. Og så vidt jeg vet, er faren for at noe skal gå galt størst i første svangerskap. Nå vet kroppen din hva det går i liksom. I natt drømte jeg at du fikk ei jente. Tror det ble litt for mye KG i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. november 2012 Forfatter #3153 Del Skrevet 16. november 2012 Oi, gjorde du?? Så gøy! I følge BIMs BOMBESIKRE test får jeg nemlig gutt! Jeg har guttefølelse, men sist tok jeg jo dundrende feil og trodde nesten ikke å ultralydjm Det viste jeg forresten ikke! At sjansen var størst første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. november 2012 #3154 Del Skrevet 16. november 2012 Åååhh, du er så heldig!!!! Jeg vil ogsåååå! Du og Dine er veldig søte som tenker på å få med meg på moroa. Jeg håper det skjer snart!! Håper dere koser dere med den gode nyheten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. november 2012 Forfatter #3155 Del Skrevet 16. november 2012 Du aner ikke hvor mye jeg ønsker at du følger med denne pp'en! Det er din tur nå synes jeg! Jeg har trua og popcornbøtta klar til en hver tid. Vi koser oss veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. november 2012 #3156 Del Skrevet 17. november 2012 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. november 2012 #3157 Del Skrevet 17. november 2012 Neimen hva er det jeg leser!!! Gratulerer så utrolig mye!!!! Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. november 2012 #3158 Del Skrevet 17. november 2012 Hva er bims bombesikre test?? Skulle ønske Cypress også fulgte deg i denne ppen, men det er nok like før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. november 2012 #3159 Del Skrevet 17. november 2012 Gratulerer! Du dukka plutselig opp på Mine innlegg igjen for en stund siden, så nå har jeg sniklest litt i ny og ne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. november 2012 #3160 Del Skrevet 18. november 2012 Fant testen og på meg ble det jente. Men jeg tror det ikke før jeg får sett set det Har dere delt nyheten med noen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå