Pupsilure Skrevet 22. oktober 2012 #2981 Del Skrevet 22. oktober 2012 Haha Så søt han er!! Morsom alder altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 22. oktober 2012 #2982 Del Skrevet 22. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. oktober 2012 #2983 Del Skrevet 22. oktober 2012 Så morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. oktober 2012 #2984 Del Skrevet 22. oktober 2012 hahaha nå lo jeg høyt, forsikti mamma.......og jada kosen er i doen han er da søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. oktober 2012 #2985 Del Skrevet 22. oktober 2012 Haha, søte Bolla!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #2986 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ja han er helt herlig! Ok, jakkejakten.. Den er ikke så enkel siden jeg aldri får gått i butikker Så nå vurderer jeg rett og slett å shoppe på nett så det kommer til meg Paster inn noen jeg vurderer sterkt her. Kommenter gjerne! Varm parkas Den fine "frysejakken"! Billig og litt fin parkas..? Eller kanskje litt kjip.. Har en tendens til å ende opp med mørke jakker gitt.. og innser at jeg ikke akkurat er "bold" i mine valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. oktober 2012 #2987 Del Skrevet 22. oktober 2012 Likte veldig godt den første varme parkan, MEN frysejakken var nok aller finest av disse tre bare kjøp deg godt ullundertøy og gå for frysejakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #2988 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg vurderer begge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. oktober 2012 #2989 Del Skrevet 22. oktober 2012 hehe, har du råd go for it! begge er veldig fine jeg leter selv etter en finere jakke, men samme problem her, jeg har ikke tid å gå i butikker.......men jeg er så bred over brystene at jeg MÅ prøve den på for å se om det passer, så nettsjopping på det er uaktuelt desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #2990 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hm! Og der hadde jeg bestilt parkasen! :D Håper den ser fin ut irl også Frysejakken får jeg tenke litt på.. synes den er veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #2991 Del Skrevet 22. oktober 2012 Skal forøvrig trekke ny visdomstann i morra.. Og da må jeg jo nesten si til tannlegen at jeg potensielt kan være gravid.. Jeg tror jo med ganske stor sikkerhet at jeg ikke er det siden jeg ikke kjenner et minste murr eller noe som helst. Men det hadde jo vært kjipt om det viste seg at jeg VAR det og hadde pumpet hodet fullt av noe som ikke bør være der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. oktober 2012 #2992 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hmmm....om du muligens er det, ville det vært noe blodoverføring så tidlig? trodde det var fra uke6 eller noe sånt? Uansett kanskje lurt å si fra, ikke at jeg vet om det gjør noe forskjell.........er vel mest om de skal ta bilder at det er frarådet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #2993 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ja, jo. Det og. Men tror de bruker forskjellig bedøvelse eller unngår visse typer.. Jeg får bare høre med tannlegen. Vedder på at det utelukker "yndlingsbedøvelsen" min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #2994 Del Skrevet 22. oktober 2012 (tapp.. Høy, knudrete/bulkete(??) og tett lukket. Flat og på en måte vendt til siden Fortsatt bløt foran og hard der åpningen skal være. Bittelitt lysebrunt på papiret. Begynnende spotting?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #2995 Del Skrevet 23. oktober 2012 Tanna er ute! Og tannlegen mente det ikke var noe fare med å bruke den bedøvelsen jeg ville ha, selv om jeg skulle være preggers. Jeg tok forøvrig en test i morrest for sikkerhetsskyld, men den var blendahvit Forventer mens om 3-4 dager, og kjennes ut som det nærmer seg. Kjære gleder seg til pp3 Føles som jeg ser litt tilbakestående ut... bedøvelsen har "vandret" litt og nå er munnviken litt nummen.. gaaahhhh... håper å unngå sikling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. oktober 2012 #2996 Del Skrevet 23. oktober 2012 Frysejakken var superfin! Det var jo 75 % ull, så litt varm er den vel, men neppe noe til når det er 25 blå... Parkasen du har bestilt var også veldig fin!! Spennende å se om du blir fornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #2997 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kult at du likte dem! Men ja, blir spennende å se om de er like fine på.. (Krysser fingre) ...for jeg viste frysejakka til kjære, og nå får jeg den vist! Snille kjærsten min Tror han har litt dårlig samvittighet for at jeg har gjort så mye hjemme og vært så mye alene i det siste Tanta er på vei tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #2998 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nå ligger Bolla og skravler og roper navnet på yndlingsjenta i bhg.. Han skulle sovet for 1,5 time siden men er IKKE trøtt i dag. Der får jeg vel igjen for at han sov til over 7 i dag. Og da lå han bare og pludret i senga. Whaat..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #2999 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nå fikk jeg lyst på denne og.. enkel kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #3000 Del Skrevet 23. oktober 2012 Og nå ligger han og roper.. Mammaaaa.. a hæææ duuu? (hvor er duuuu?) Dette blir en lang kveld.. nå begynner jeg å bli sulten og det må jo nesten bety at han også gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå