Spatula Skrevet 25. september 2012 #2841 Del Skrevet 25. september 2012 Vi synes dette er spennende vi, i medgang og motgang er vi her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. september 2012 #2842 Del Skrevet 25. september 2012 hoi! Her er det action! Jeg brukte el-tester litt ut i graviditeten (uke 6-10 ca), da snakker vi positiv el-test da! Så det er da litt rart at den er såpass sterk like før mensen... Men uansett utfall, så virker det som det går greit å vente en mnd til også. Da blir det party! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. september 2012 #2843 Del Skrevet 25. september 2012 Spennende, spennende!!!! Håper du tester med graviditetstest snart for dette her er skikkelig spennende!! Har du prøvd å teste med noe annet enn EL test i det hele tatt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. september 2012 Forfatter #2844 Del Skrevet 25. september 2012 Spatula: takk! Gourmis: ja nå blir det fest for alle penga!! Så får jeg satse på at det blir siste på en stund.. Dine: siste test var en gt. Negativ.. Og trolig tante på døra. Litt snurt over at jeg må ha menssmerter over så lang tid da.. Prøver å henge på deg så vi får permet litt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. september 2012 #2845 Del Skrevet 25. september 2012 Costume på nett har artikkel om kåper nå, hvis du fortsatt trenger inspirasjon om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. september 2012 Forfatter #2846 Del Skrevet 25. september 2012 Takk Cypress! Mange kule kåper der! Tror faktisk jeg må ta meg en tur på mango! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. september 2012 #2847 Del Skrevet 25. september 2012 Er i grunn på utkikk etter kåpe jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. september 2012 #2848 Del Skrevet 25. september 2012 Syns også det var mange fine der. Noen litt vel dyre da, og hva er greia med den uten ermer?!? Merkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. september 2012 Forfatter #2849 Del Skrevet 25. september 2012 Haha, det lurte jeg og på! Jeg foretrekker ermer på vinterkåpene mine... Brrr.. Utfordringen er ofte å finne noe fint jeg ikke fryser i hjel i synes jeg. Svaret er egentlig to kåper En i dun og en lekker frysejakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 25. september 2012 #2850 Del Skrevet 25. september 2012 Dere er heldige som ikke reger flodhest jakke da! Jeg kjøpte denne i dag og gutset litt og valgte DEN fargen: http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Jackets-blazers/L-Outw-Jackets/OJ-Freja/p/7125810-190-D-Yellow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. september 2012 Forfatter #2851 Del Skrevet 26. september 2012 Den var fin Luremegpå! Kunne tenkt meg å prøve den i den dieselblå fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. september 2012 #2852 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg og,men den er utsolgt overalt,men ja,det var fin pris,og varm ved baken.hehe.. Blir det party pä deg i helgen tror du? Bolla er så fantastisk herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. september 2012 Forfatter #2853 Del Skrevet 26. september 2012 Jaa! Bolla er supercharmis!! Er det FB-bildene du sikter til? Jeg vurderer å legge ut en film av Bolla og pappan som rapper "vaske henda, vask, vaske henda!" Og vår versjon: "pusse tenna, puss, pusse tenna!" Han er så søøøøt når han gjør den. Gynger og svinger med seriøøøs knekk i knea, vi snakker nesten spagat Og prøver å synge med så godt han kan. Det blir party, men om det blir alkohol er ikke helt avgjort enda.. Jeg har ikke testet i dag, orket ikke. Men jeg har fortsatt ikke mens. SÅ nå venter jeg til lørdag og tester igjen da om jeg ikke har fått blødning enda. Ble lei av testomanien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. september 2012 #2854 Del Skrevet 26. september 2012 Ja! Legg ut film!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. september 2012 #2855 Del Skrevet 26. september 2012 Ja,legg testingen på hyllen,testing er mentalt slitsomt! ja,legg ud video,det var bildene jeg refererte til Musikk er poppis her og,herlig tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. september 2012 #2856 Del Skrevet 26. september 2012 Stemmer for filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. september 2012 Forfatter #2857 Del Skrevet 26. september 2012 Skal legge ut filem , i det minste til dere En kollega av meg var på UL på sykehuset nå og oppdaget at babyen var død.. hun var akkurat 12-13 uker tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. september 2012 #2858 Del Skrevet 26. september 2012 Huff, det er nok skrekken for mange Håper det går bra med henne, tiltross for de triste omstendighetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. september 2012 Forfatter #2859 Del Skrevet 26. september 2012 Ja, hun er den andre jeg kjenner på kort tid som mister. Blir litt redd av det.. Men nå må jeg nå først bli gravid før jeg begynner med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. september 2012 Forfatter #2860 Del Skrevet 26. september 2012 Hva synes dere om denne? http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/no/en/zara-W2012/269183/826603/PUFFER%20JACKET Et forsøk på noe som er litt varmt OG fint.. Ah.. hater å lete etter vinterjakke! Spes uten å ha tid til å gå i butikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå