Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

applestories skrev (1 time siden):

Se hva jeg fant i dag, på en Extra på Sunnmøre 🥰 De er vanligvis ganske treige med å få varene over fjellet, men der hadde de fått opp tre Boble-sjokkselgere. Det ble tre plater..

20230826_151452.thumb.jpg.f047808be408b7911bbe08070a079b5b.jpg

Og denne fant jeg på Europris, regner med det er den Meny skrev om siden den er merket "Nyhet" (men så også Freia kjeks Oreo sjokoglede på Bunnpris med akkurat likt nyhetsmerke, den ser ut til å ha kommet våren 2021.. 🙄)

20230826_135832.thumb.jpg.677830b32b48d305e4f411605a0289eb.jpg

Hvor på Sunnmøre fant du boblesjokoladen? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jadasikkert29 skrev (3 timer siden):

Hvor på Sunnmøre fant du boblesjokoladen? 😃

Extra på Furene i Volda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (På 26.8.2023 den 1.31):

Ja jeg er helt avhengig av cottage cheese. Spiser en boks om dagen. Men har til gode å se tilbud på det? Føler det er et av produktene som aldri er på tilbud… Eller er det datotilbud du tenker på? 

Tilbud på meny nå

Anonymkode: 0bdb2...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også funnet Freia Boble, har smakt, og…

Altså Stratos er en av mine favoritter, har alltid vært det. Og konsistensen til Freia er veldig god. Men jeg tror faktisk jeg foretrekker sjokoladen til Nidar på dette produktet. Jeg skal ikke påstå at sjokoladen er bedre, men nostalgi kanskje. Denne Freia Boble smakte på en måte feil. For det er jo Stratos som skal være slik 😅

Konklusjon; denne var god, men jeg kjøper nok Stratos om jeg ønsker en slik sjokolade. Men jeg er glad på vegne av alle som har savnet denne. Håper den får bli værende for dem 🤞🏻

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.8.2023 den 9.01):

Tilbud på meny nå

Anonymkode: 0bdb2...3cc

Ja takk for tips, var innom Meny i dag. Det var definitivt billigere enn cc til vanlig der. Men samtidig nesten samme pris som «vanlig» i alle lavprisbutikkene. Dette er et av produktene man virkelig ser at prisene har økt…
Samme som at det også var tilbud på Meny i dag med alle slags wok-sauser. tidligere var de samme sausene på tilbud til 10 kr. Nå var de samme sausene på tilbud - til 16 kr. Prisøkningene merkes veldig. Det er «bare» noen kroner her og der, men i sum for alle produktene, hver uke, hver mnd . Det merkes godt med en over dobling generelt sett. Det gjør meg «spent» på alle nyhetene som nå skal komme i L3 (uke 38), hvor mye nyhetene vil koste over normalt…!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ot, men ett lite tips i forhold til cottage cheese og pris. Jeg har Æ fra Rema, og har handlet cc der, nå har jeg den annenhver uke som personlig tilbud med 15-20% tilbud. Det utgjør ikke så mye, men det er iallefall litt prisreduksjon. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (På 29.8.2023 den 3.23):

Det merkes godt med en over dobling generelt sett. Det gjør meg «spent» på alle nyhetene som nå skal komme i L3 (uke 38), hvor mye nyhetene vil koste over normalt…!

150 g Freia Boble kostet 39,90 på Extra og 43,90 på Mega.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (På 26.8.2023 den 21.22):

Ganske så god

Grilla Ost Nypoteter - Sørlandschips - 180g

Enig! Ble positivt overrasket ☺️ Blir definitivt gjenkjøp!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke om disse er nye, men har aldri sett dem i butikken før. Fant dem i frysedisken på Meny:
https://empanadafabrikk.no/

WhatsApp Image 2020-10-29 at 16.57.56.jpeg

Anonymkode: f8b1c...f9d

Disse så gode ut. Håper de kommer til andre kjeder også, for meny finnes ikke her jeg bor.

Anonymkode: 7a029...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet ikke om disse er nye, men har aldri sett dem i butikken før. Fant dem i frysedisken på Meny:
https://empanadafabrikk.no/

WhatsApp Image 2020-10-29 at 16.57.56.jpeg

Anonymkode: f8b1c...f9d

Disse har vært i disken i flere år, men mest i Grenland siden de lages i Skien (rett ved siden av kinoen) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er slippet egentlig? Vet det har kommet noen nyheter her og der, men det har vell ikke startet for fult? Finner ikke sørlandschips ranch noen steder 😭

Anonymkode: 37090...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Når er slippet egentlig? Vet det har kommet noen nyheter her og der, men det har vell ikke startet for fult? Finner ikke sørlandschips ranch noen steder 😭

Uke 38 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en pose Sørlandships Tasty Burger i "på vei ut"-varer så tenkte å kjøpe en for moro skyld.

Smakte den nå og... vel, kanskje det er noe galt med mine smaksløker, men den smaker absolutt ingenting. Smaker chips og salt. 

Jeg ser ikke poenget med å lage fancy smaker hvis det faktisk ikke smaker noe.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (På 3.9.2023 den 3.22):

Uke 38 :)

:bond: Da må jeg på chips-jakt! Får håp de trapper opp i løpet av uken, for jeg er utålmodig. Har så høye forhåpninger for denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boble og vanilje kesam med CC må jeg kjøpe 🤩og den nypotet chipsen med ost🤩

Anonymkode: 4152f...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...